![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Zal jij nu dinsdag(11 juli) een vlagske uithangen | |||
Jawohl! |
![]() ![]() ![]() |
22 | 55,00% |
Natuurlijk niet, wat denkt u wel van mij! |
![]() ![]() ![]() |
18 | 45,00% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() noem je mij een vb'er?
![]() |
![]() |
#222 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 11 juli 2006 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Degene die u hier ziet: ![]() De vlag van Vlaanderen is deze: ![]() Sorry, maar als u daar geen verschil tussen ziet, bent u blind ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 11 juli 2006 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het niet tegen u, wel tegen PAJOT.
Citaat:
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 11 juli 2006 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Europees Commissaris
|
![]() Alleen jouw opmerking vind ik "raar". Ik begrijp er absoluut niks van. Ik leef in de beste verstandhouding met mijn buren en ze weten allemaal dat ik een flamingant ben. So what? Waarden als democratie en verdraagzaamheid hebben voor mij hun betekenis nog niet verloren en als je daar problemen mee hebt, het zij zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Minister-President
|
![]() En toen vroeger het circus voorbij reed waren er ook zeker veel driekleuren te zien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tegen mij ook, want ik heb ook de zwarte leeuw.
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar u heeft wel niet gezegd dat dit de vlag van de partij is.
Dus nogmaals: ik had het niet tegen u.
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Groot verschil inderdaad, die van het VB is artistieker en heel wat agressiever. Heeft het VB dat zelf ontworpen of gewoon afgesnoept ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat een gezeik zeg, ik heb een zwarte leeuw en voor de rest kan het mij echt geen bal schelen wie er nog die leeuw claimt, het is de leeuw van Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Minister-President
|
![]() En ik heb helemaal geen leeuwevlag, want ik moet niet van dat vlaggengedoe en toch lust ik Belgicisten bij het ontbijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Vreemdeling
|
![]() Beste zwartengeel,
mag ik er U op wijzen dat ik in mijn tekst niet één keer gewag heb gemaakt van het VB!!!! Maar nu U er toch over begint, het VB claimt wel dé volksnationalistische partij in Vlaanderen te zijn! Spirit is wellicht te links-liberaal voor een volksnationalist en samengaan met Sp.a beschouwen jullie wellicht als volksverraad... NV-a, laat ons eerlijk wezen, zonder CD&V zouden ze wellicht in geen enkel parlement een zetel halen...dus voor welke partij kunnen de Vlaamsgezinden of nationalisten dan nog stemmen...CD&V misschien maar voor die stemmers is het communautaire wellicht ook geen prioriteit gezien de partij zich maar zelden op dit vlak profileert (muv Leterme). wat ik met mijn punt tracht duidelijk te maken is het volgende, de Vlaamsnationalisten die VB stemmen zijn van de eerste tot de laatste racisten en/of fascisten. Jep, ik zeg inderdaad dat die 1 miljoen, verwende, angstige, gefrustreerde Vlamingen fascisten en racisten zijn, iemand die zegt dat hij of zij dat niet is stemt niet voor VB, en ik geloof dat U tot die laatste groep behoort. Dan ook mij oprechte excuses als ik U beledigd heb, maar lees mijn tekst er nog eens op na, vooral daar waar ik van positieve zaken van het nationalisme gewag maak, maar vergeet niet, U behoort tot een minderheid binnen het volksnationalistische front!!! Heb ik hiermee gezegd dat er iets mis is met jezelf 'Vlaming te voelen'? neen helemaal niet, ik voel mezelf Belg en Europeaan, geen Vlaming maar dat is de identiteit die ik mezelf aanmeet zoals jij je de identiteit van Vlaming aanmeet, maar dat is zowel voor mij als voor U een artificieel gegeven en heeft uiteindelijk niets met nationalisme te maken, anders zou ik mezelf een Europa-nationalist moeten noemen wat ik geen geval waar is, ik heb het nationalisme afgezworen en ik geloof dat er maar weinig mensen zijn die er op een intelligente en rechtschapen manier mee kunnen omgaan (dus zonder in racisme of fascisme te vervallen) maar ik geloof dat U een van diegenen bent die dat wel kan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ik die leeuwenvlag niet zo mooi vind vanwege de kleurencombinatie.
Een witte (zilveren) of gele (gouden) leeuw op een donkere (maar géén zwart) achtergrond zou al veel mooier zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar geel op groen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#238 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kan je trouwens je handtegening wisselen, omdat ik als 'belgicistje' vind dat dit geen goede reportage is. Integendeel. Het is een 'striptease' genre reportage en geeft ZONDER commentaar het woord aan Dewinter, een heel uur lang. Promotiefilmtje zou ik zeggen... 'la face cachée du VB', jaja...
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 14 juli 2006 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op straffe van?
![]()
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien moet u maar eens degelijk opzoekingswerk verrichten want u verwart twee reportages. Er is enerzijds "Vlaamse choc", dat daadwerkelijk een promotiefilmpje was voor het VB, en "la face cachée du VB", dat allesbehalve goede reclame is voor het VB. Misschien toch maar eens eerst de reportage bekijken alvorens foute conclusies te trekken.
![]() |