![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met vlaggetjes gaan zwaaien omdat een of overbetaalde profiteur uit Brussel op bezoek komt hoort daar zeker niet bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 21 maart 2010 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer hij gedragen wordt uit geloofsovertuiging, ja. Wanneer het geen geloofsovertuiging is, is er ook geen reden waarom die zou moeten gedragen worden in een school.
Eender hoe, in onze gemeenschap betaamt het niet van met een hoofddeksel in de klas te zitten. Wanneer moslims dit wel moeten mogen, moeten Amerikaantjes het mogen met een cowboyhoed op, de zoon van de landbouwer met een pet, een Mexicaan met een sombrero en de zoon van het hoofd van een indianenstam met zo een pluimen geval. Dat is dan geen school meer maar een carnavalsvereniging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In veel moskeeën en ook in tal van kerken word je niet toegelaten in short of korte broek. Is een lange broek dan ook een religieus symbool?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 21 maart 2010 om 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() In hoofddoek lesgeven is strafbaar maar pedofiel zijn en lesgeven niet ZIEKELIJK LAND !
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=6F2NMGIM |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ze verplichten je niet overal altijd een lange broek te dragen, ze eisen alleen dat je je aanpast aan hun gedragscode wanneer je toegang neemt tot hun gebedplaats. Echter vinden ze het dood normaal dat wij ons indeze aanpassen aan hun gewoonten maar omgekeerd kan dit blijkbaar niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() correct, wat nog maar eens blijk geeft van hun schijnheiligheid.
Laatst gewijzigd door Garry : 21 maart 2010 om 23:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus een kruisbeeld in een kerk zou geen symbool zijn, maar een kruisbeeld in een school wel.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben overigens helemaal niet verplicht van die te dragen, ik kan ook gewoon buiten die gebedplaats blijven als het mij niet aan staat om die lange broek aan te trekken. Laatst gewijzigd door Garry : 21 maart 2010 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever geen van beiden zou ik zeggen. Het is niet zo dat, omdat er een leraar is die mogelijk een pedofiel is en die toch mag verder les geven, dat het dan goedgekeurd moet zijn dat er leraressen gehuld met geloofssymbolen les geven. Nee, die pedofiele leraar moet die klas uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel idioot dat een maatschapij 2 perfect lesgevende leraressen eruitwerkt omdat ze een sluier dragen " om het rechts gezever tegemoet te komen " en een pedo verder voor de klas laten staan ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nergens ontkend dat die hoofddoek gedragen wordt uit geloofsovertuiging. Maar mijn vraag was: "is die hoofddoek een religieus symbool?". Een symbool zou ik omschrijven als een object dat de representatie is van een bepaald abstract begrip. Verbeter mij als mijn snel-snel in elkaar gebokste definitie van "symbool" fout is. Maar aangezien de hoofddoek niet beschouwd wordt als de representatie van de islam, is zij ook geen symbool.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten dat rechts gezever kan ik hier mee akkoord gaan. Maar in mijn ogen kunnen we hier niet spreken van perfecte leraressen. Perfecte leraressen betekent meer dan alleen maar goed les kunnen geven, dat betekent ook u ten volle onpartijdig en neutraal kunnen opstellen zonder uw persoonlijke geloofsovertuiging, of politieke overtuiging, kenbaar te maken zodat er u geen mogelijke beïnvloeding van de leerlingen kan aangevreven worden
|
![]() |
![]() |