![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Minister-President
|
![]() Wie frei is van skreifvouten, werpe de eerste steen
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() Ja maar, het word toch erg hé, tussen vrouwen die beweren dat ze homo en biseksuele kinderen hebben enkel om zich geloofwaardig te maken, en homo's die zeggen dat ze liegen , uit pure zin om te kwetsen en te beledigen...Rare discussie.
Ik denk dat die mensen niet helemaal normaal zijn ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aaah ... vandaar dat ik dan bi ben
![]() Laatst gewijzigd door praha : 13 augustus 2009 om 00:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Gouverneur
|
![]() Haha yeah right! Het is gewoon onnozel dat zowat alles en iedereen moet "geëmancipeerd" worden tegenwoordig. Typisch voor lege tijden die door middle class losers worden bepaald. Working class heeft geen nood aan arrogante vrouwen die hun plaats niet kennen en denken dat ze het centrum van de wereld zijn of jeanetten die sympathie afkopen met hun verwijfd gedrag en mentaliteit.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homo's schat, hebben gelijke rechten en wanneer je dit een probleem is kun je jejzelf niet vinden in deze rechtstaat, opzouten zou ik zeggen!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog meer uitbreiding: wellicht heeft niemand die nood. Indien wel, is dat toch een beetje zielig, vind ik.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 13 augustus 2009 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doen vrouwen dit dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Contractjes afsluiten"? Dat hebben ze voor zover ik kan nagaan altijd al gemogen. Seksuele voorkeur is nooit een vormvereiste geweest voor het afsluiten van "contractjes".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken er wel enkele, ja.
Misschien komt het door de villa waarin ze wonen, de SUV waarmee ze rondrijden of de grootverdiener waarmee ze trouwden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat zegt niets over vrouwen in het algemeen he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() [b][quote=F.Lurk;4273741[/B]]Haha yeah right! Het is gewoon onnozel dat zowat alles en iedereen moet "geëmancipeerd" worden tegenwoordig. Typisch voor lege tijden die door middle class losers worden bepaald. Working class heeft geen nood aan arrogante vrouwen die hun plaats niet kennen en denken dat ze het centrum van de wereld zijn of jeanetten die sympathie afkopen met hun verwijfd gedrag en mentaliteit.
Feiten zijn wat ze zijn. Homo's worden al eeuwen als abnormaal beschouwd en ze zullen dat blijven, tweederangsburgers, het feit dat ze dwaze parades met pluimen in hun kont mogen organiseren of contractjes mogen afsluiten verandert daar niks aan![/QUOTE] Ik merk dat in feite ook op. Zelfs het feit dat ze er zelf zo over zitten te zagen, over die zogenaamde normaliteit bewijst dit : écht normale mensen beschouwen het als vanzelfsprekend normaal te zijn, die zetten daar geen discussie over op. Onze homoseksuele medeburgers zijn er dus blijkbaar zelf ook niet helemaal van overtuigd...Zij zoeken bevestiging bij anderen. En zo die niet gegeven word, stellen zij dat ze met achterlijke homofoben te maken hebben... Laatst gewijzigd door zondebok : 13 augustus 2009 om 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Minister-President
|
![]() [quote=zondebok;4274055][b]
Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Niet dat ik de openingspost gelezen heb , flikkers vliegen op mijn negeerlijst , maar de titel is wel goed nieuws , homo's zijn verder geeevolueerd
![]() De homo sapiens is zich aan het opsplitsen in 2 aparte soorten , de homo sapiens en de verder geevolueerde homo homo in zoverre dat ze op het punt staan geen vruchtbare nakomelingen meer te kunnen krijgen met elkaar , kunstmatige inseminatie van heterovrouwen met homozaad gaat niet meer kunnen , of hooguit gaat er nog een steriele muilezel uitkomen , zijn we meteen verlost van die stront en spermaslikkers ![]() Isn't this amazing ![]()
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 16 augustus 2009 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |