![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
'Voile' jeannetten. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() en de mensen hebben weeral is goed gestemd.
Een Sp schepen heeft het weer gedaan om 180 per uur te rijden.... vorige week! Maar het nieuws is nu pas bekend geraakt! Het was ergens in West-Vlaanderen, en hij was niet alleen. Nog een aantal andere sp'ers deden het hem voor!! Ja, Steve Stunt, toch niet op één lijn zo te horen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een brede rug en sterke schouders. ![]() Zijt ge goed op de hoogte van wat een voil jeannet is?
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Partijlid
|
![]() Ah en btw Tomb, ik ben gisteren nog zone Mustang van in de jaren stillekes tegen gekomen. Ik had er wel eens tegen willen trekken, maar verantwoordelijk als ik ben doe ik da dus nie als het nie veilig is he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#231 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Burger
|
![]() Wat een nodeloos gezever:
Auto's doden - en de bestuurders die erin zitten zijn de doders. Dit is heel duidelijk. De mensen moeten maar eens goed beseffen dat auto rijden een grote verantwoordelijkheid is. Neem nu de snelheidbeperkingen. Daar los je wel iets mee op, omdat de mensen geconcentreerder gaan rijden. Want daar zit het namelijk: geconcentreerd rijden. Op uw baan en omgeving letten en aan een aangepaste snelheid rijden zodat je tijd hebt om te reageren als er iets onverwachts gebeurd. Autorijden is geen sport. En een tweede punt is: de baan is er niet voor auto's alleen. Besef dat maar eens allemaal. En zeveren over 180 op de autostrade - mannekes toch ... Daar gaat het niet over...
![]() |
#233 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#234 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Door overdreven snelheidsbeperkingen gaat ge nie geconcentreerder zijn, integendeel. Als ge zo traag rijdt zette u achteruit in uwe stoel, de cruise control op, en een beke aan het stuur froemelen als er een bocht is. Het zijn nooit mensen die 170 rijden die in slaap vallen achter het stuur, het zijn mensen die 120 rijden. Uit pure eentonigheid dommelen ze in. (en er is wel degelijk zoiets als autosport ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Gouverneur
|
![]() Wel, ik heb zaterdagavond nog eens "geconcentreerd" mogen rijden... volledig de E411 af in constante regenbui en geloof me maar dat ik een paar keer door de aquaplaning en de spoorvorming werd weggecatapulteerd !!! Moest er op dat moment zo'n gladjakker aan 180 langsvlammen dan had ik dik prijs gehad. Gelukkig was voorbij Namen de baan vrijwel leeg. Mijn snelheid... 80.
Face it jw... dit landje is te klein en heeft te slechte wegen om sneller dan 120 rijden veilig te maken. Indertijd heeft de Belgische regering toegelaten dat de wegenindustrie zelf de industriële parameters voor de aanleg van wegen mocht bepalen en nu zitten we met rotslechte asfalt en levensgevaarlijke situaties. Heel wat anders dan in Duitsland of Frankrijk, dat kan ik je wel vertellen. Bovendien is er ook nog eens de fysieke grens van de automobilist. Zoals u al zo fijntjes opmerkte dat iemand achter het stuur in slaap kan vallen door te lang eentonig te rijden... zo is uw reactietijd veel korter aan 130 dan aan 100, eens zien of u zin hebt om deel uit te maken van het decor in zo'n pittoreske bocht-met-boom. Op tijd (kunnen) inschatten en op tijd (kunnen) remmen zijn twee heel erg verschillende dingen. Vraag maar eens aan een treinmachinist. En als u uzelf werkelijk niet de zelfdiscipline kunt opleggen om een wet te respecteren dan bent u een grotere idioot en een gevaarlijker mens dan wij allemaal voor mogelijk hadden gehouden. Er zijn afgelopen weekeind weer 12 doden gevallen in het verkeer. Er is vanmorgend weer iemand gestorven op de E17. Onaangepast rijgedrag moordt !
![]() |
#238 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoals al meermaals gezegd: hoe sneller men rijdt, hoe gevaarlijker.
Men rijdt sneller --> men komt minder snel tot stilstand, .. --> gevaarlijker Eigenlijk is 120km/h nog te snel om echt veilig te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik heb geen idee waarom die 120km/u gekozen is, maar ik denk toch niet dat ze in het wilde weg is gekozen. |
|
![]() |
![]() |