![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook nooit beweerd dat er geen moslimextremisten zijn of dat die moslimextremisten niet gevaarlijk zouden zijn. Integendeel. Ik heb al ontzettend dikwijls herhaald dat ik alle vormen van extremisme als gevaarlijk beschouw en dat extremisten meer met elkaar gemeen hebben dan ze zelf beseffen. Ze kunnen ook niet zonder elkaar. En wat die wet op terrorisme betreft. Daar heb ik al langer problemen mee. Die wet is ook niet uniek voor België. Sinds 9/11 hebben alle landen gelijkaardige wetten ingevoerd die een inbreuk zijn op onze vrijheid. Ik vind het echter nogal hypocriet om daar nu ineens verontwaardigd over te zijn wanneer extreem-rechts het doelwit vormt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Mooie demokratie.
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Edina ... werk aan de winkel meiske, zeker ook nu Khonnor zich aangediend heeft en die ziet overal links. Je zal hen ongetwijfeld op een goede manier kunnen overtuigen dat de links tussen het VB en die neo-nazi organisaties slechts ingebeeld zijn en dat ze een duidelijk onderscheid moeten maken. Mogen we mee genieten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nou breekt mijn klomp, moet ik zeggen. Ik ben rechts radikaal Vlaams-nationalist, en het hoofdpunt van het VB is nog steeds de Vlaamse onafhankelijke staat. En wat mag mijn ideologie dan wel zijn die niet kompatibel is met die van het VB (welke is die van het VB trouwens volgens u?). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Extreem rechts bestond toen echter o.a. uit een 'zwarte baron. Een 'bon voisin' die banden had met het advokatenkantoor dat de eerste advokaat leverde voor de verdediging van....Dutroux.
![]() |
![]() |
#227 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik leer elke dag bij.
"Hey, welke politieke ideologie hang jij aan?" "Dat is nogal duidelijk: de 'vernietiging-van-de-staat-Israel'-ideologie natuurlijk." ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eeuwen telaat toch.... Intussen raakte er in Frankrijk wél eentje van de verdachten onder een boom verpletterd. Eén gevreesde getuige minder, zoals de velen in de zaak Dutroux?
![]() |
![]() |
#230 |
|
![]() Jij moet eens leren lezen. Ik heb nergens beweerd dat er wel of niet een link is tussen het VB en organisaties zoals Blood and Honour. Ik heb alleen tegengesproken dat die link al officiëel werd gemaakt zoals FVH deed uitschijnen. En er op gewezen dat het VB niets te vrezen heeft als er geen banden zijn zoals ze zelf beweren. Lidmaatschap van een partij is inderdaad geen band. Actief lid zijn van de partij is natuurlijk iets helemaal anders hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt wellicht dat het VB de 'vernietiging van de staat Belgique nastreeft'?
Ook via terroristische aanslagen en zelfmoordcommando's?
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja nen boom aan het omzagen en ineens ligt die op zijn eigen kop, ... allé ja, er zijn wel mensen die zich kunnen ophangen aan een veel te kort snoer van ne radio, en mensen die zich kunnen ophangen met een touw dat na berekeningen niet eens sterk genoeg blijkt te zijn om een man van dat gewicht te houden... jaja er gebeuren rare dingen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]() Getuige? Het was één van de verdachten, die zijn betrokkenheid altijd heeft ontkend. Als hij onschuldig is, dan kon zijn getuigenis niets bijdragen aan het onderzoek. Als hij daarentegen schuldig is, dan kon zijn getuigenis andere betrokkenen in moeilijkheden brengen. Wie zou er dus het meeste baat hebben bij zijn dood, denk je?
Laatst gewijzigd door Edina : 7 september 2006 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#235 | |
|
![]() Citaat:
Het VB ontkent enige verantwoordelijkheid voor haar haatzaaierij, die al tot verschillende doden en gekwetsten leidde. Nu gaan ze ontkennen enige medeplichtigheid te hebben in de terroristengroepjes die men aan het oppakken is. Tja: ze zijn tottaaaal onschuldig: hun naam is HAAS! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja Edina.
Een GETUIGE, waarvan 'men' wist dat hij veel teveel wist maar die nog liever zijn straf uitzat dan zijn mond open te doen.
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik nou ook, Feremans.
Alleen hebben één op vier kiezers totaal geen schrik van het Vlaams belang. Iets wat ik niet zou durven zeggen als het over moslimterrorisme gaat.
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
![]() "Kom jantje, we gaan naar de partijdagen van papa en mama. 't Gaat daar plezant zijn: er zijn daar grote jongens die leren hoe ge affichekes uithangt of zigeunerkes inkerft. Er zijn daar grote mensen die de helden uit de tweede wereldoorlog vieren! En als ge groot zijt moogt ge ook in Antwerpen een geweertje kopen om te oefenen op makkakskes" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
|
![]() Ik haalde een punt uit je ideologie aan, dat haaks staat op het standpunt van het VB in die materie. En je gaat me nu toch niet vertellen dat de vernietiging van de staat Israël los staat van de rest van je ideologie hé???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
|
![]() De terroristen die ze nu aan het oppakken zijn hebben hun kuren niet uit de Koran gehaald, schat, maar uit de boekskes die jij zo tof vindt!
|
![]() |
![]() |