![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik een (te) dure winkel zie, dan loop ik er gewoon voorbij.
Doe ik het fout? |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Partijlid
|
![]() En wie moet er toch weeral voor opdraaien ? De belastingbetaler , he!!!!
En worden ze dan nog gestraft ? Nee dat durven ze niet. Want ocharme toch het is toch de schuld van de maatschappij. PPffffffff................kleine relletjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
volgens mij voor iedereen een winkel die "te" duur is hoor!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Enerzijds... Citaat:
Dit is het multiculturele paradijs op zijn sterkst... Citaat:
Hoeveel kosten pakweg de politieke optredens van de BV's? Hoeveel geld is er de laatste tijd uitgegeven om deze "jongeren" te informeren dat het hier over een spijtig ongeval ging waar de overledene vrijwel zeker de oorzaak van was? Neen: La Onckelinckx bakt zoete koekjes met de ouders van deze onverlaat en beledigt bijgevolg diep de slachtoffers van de overledene. Wanneer worden de ouders van dat nazikrapuul te Tienen bij bovenvernoemde uitgenodigd? Citaat:
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het stuk dat je in het vet zette toonde mooi aan dat de reden dat die jongeren overgaan tot geweld zich bevindt in het concreet meetbare sociaal-economische domein, terwijl jij en de jouwen maar al te graag impliceren dat deze reden zich bevindt in het ideologisch-levensbeschouwelijke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Even op een rijtje zetten: ze gaan veel te vroeg van school af (volgens onze eigen Vlaamse SP-minister van Onderwijs zelfs omdat ze een te grote cultuur- en taal achterstand hebben, lees een andere cultuur hebben, meisjes nu eenmaal niet mogen verder studeren, lees babyfabriekjes moeten worden, maar niet voor een dokter eerst het maagdenvliesje heeft hersteld zodat schoonmama het bloed op de maagdelijk *aaah, die symboliek* witte lakens kan zien) en als je het mij vraagt ook omdat ze nogal graag trouwen met iemand uit hun thuisland, waarmee je opnieuw achterstand binnen haalt. Dit alles gecombineerd met de onwil van links om immigranten aan te sporen te integreren en te assimileren leidt tot een verpletterende conclusie, zoals alleen een Casca ze kan stellen: een sociaal-economisch probleem, waar cultuur, de islamitische dus, slechts vaag iets mee van doen heeft!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 28 september 2006 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De civiele versie is niet automatisch. Verder ziet hij er hetzelfde uit. Hij is populair bij sportschutters, want erg nauwkeurig.
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De rest mag je waarschijnlijk rekenen bij de steuntrekkenden.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zette geen stukje in het vet - ik zette een stukje tussen haakjes: Citaat:
Als zo'n marollenventje een (te) dure winkel ziet, mag hij die volgens zijn ideologisch levensbeschouwelijke instelling, in complete navolging van zijn grote voorbeeld, de rovende en plunderende profeet, gewoon beroven. Indien ik een (te) dure winkel zie, dan loop ik voorbij en heb de keuze om zèlf te zorgen dat ik die winkel niet meer (te) duur vind, of me neer te leggen bij mijn sociaal economisch statuut. Nergens heb ik ooit geleerd dankzij mijn ideologisch-levensbeschouwelijke instelling dat ik uit afgunst en/of gulzigheid die (te) dure winkel moet gaan vandalizeren en/of beroven. ----------------- Snappie? Of moeten we ondertussen het oud-vlaams spreekwoord "ARM MAAR PROPER" ineens maar gaan integreren in de nieuwe multiculturele wereldorde en vervangen door "ARM DUS CRIMINEEL"?? Want dat is nu net wat al die o zo sociaalvoelende linkiewinkies me de laatste jaren proberen duidelijk te maken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 september 2006 om 11:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat is dan het grote probleem, denk je? Toch niet de taalachterstand zeker? En die is toch niet makkelijk op te lossen zeker? Door bv kleuteronderwijs verplicht te maken voor de kinderen en door meer taalcursussen voor volwassenen te verzorgen? Want die zitten vol... Of, we kunnen natuurlijk de oorzaak in het religieuze zoeken en de Koran gaan napluizen op slechte passages, natuurlijk... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
Waarom een overgrote meerderheid van de gevangenispopulatie in België deze ideologisch-levensbeschouwelijke "handicap" is toegedaan? En van die "meetbaarheid" gesproken...toen Marion Van San uitkwam met haar door de Vlaamse overheid gesubsidieerde studie over (het ontbreken van) de discrepantie tussen ideologie/religie en misdaad bleek dit ook zeer duidelijk "concreet meetbaar" te zijn. Wil je me ook nog eens uitleggen waarom deze academica werd uitgespuwd door enerzijds de opdrachtgevers en gelauwerd anderzijds door de onafhankelijke academische wereld? Englighten me...
![]() |
![]() |
#235 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Casca : 28 september 2006 om 11:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wapens komen doorgaans enkel voor schietoefeningen uit de kast. De enige die overigens regelmatig relletjes voorzaken zijn radikale linksautonomen. Elk jaar is het minstens een keer raak in Bern. Daarmee zijn we weer on topic...
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Burgemeester
|
![]() AyneRand als ze je samen met het geld nu ook eens een opvoeding, inzicht en een karakter gegeven hadden dan had je iets betekend.
Nu ben je gedoemt om jezelf een persoonlijkheid aan te meten door je te verschuilen achter je geld, eigenlijk maakt dat je tot een sukkelaar en moet je respect afkopen als een goedkope hoer. Ik heb veel zeer rijke klanten, en je hebt jou soort en de eenvoudige (humble) oude rijken en de mensen die hard werkte en geld verdiende maar zich er niet laten vooropstaan, je kunt zo raden welke vanalles moeten kopen om iets te betekenen. Ik hebben een jaren lange relatie met een zeer bemiddeld oud-adelijke Nederlander( geen koop- of prostitutieadel) zonder dat ik wist van zijn afkomst. Na meerdere jaren bleek het dat hij een baron was er op aangesproken, dat hij dit nergens zijn titel vermelde of gebruikte, was zijn eenvouduige opmerking " dat ik baron ben is niet mijn verdienste" Hebt u uw geld ook zelf verdient, laat me raden.............. Laatst gewijzigd door humble : 28 september 2006 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als ik iets vandoen heb en ik kan het niet betalen, moet ik het maar pieken of den boel naar de kloten slagen, ! ? bedankt voor den tip, als ik nog eens ga shoppen op de avenue louise met mijn madam, weet ik al waar ik allemaal moet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |