![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minister Onckelinx is niet verontwaardigd door de rellen, en bij de dagelijkse diefstallen en soms moorden op jonge autochtonen zie je of hoor je ze niet. Maar nu er een Marrokkaanse crimineel in een gevangenis is gestroven, ontvangt Onckelinx de ouders en broer van de crimineel om ze te steunen, omarmt ze die met grote droefheid, en toont ze uitgebreid haar verontwaardiging over het overlijden. En wij moeten die ministers maar blijven dulden. Laatst gewijzigd door Antoon : 27 september 2006 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opvallend is ook het verschil in berichtgeving ; terwijl alle kranten het hebben over een 100-tal jongeren (en 45 administratieve aanhoudingen), zwijgt De Morgen keurig politiek correct over het aantal rebellerende straatwoestelingen en heeft ze het over 30 administratieve aanhoudingen. De bekende linkse minimaliseringstechniek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() Wordt dit weer zo'n zielig 'links-rechts'-spelletje?
Ik ben waarschijnlijk als behoorlijk links te bestempelen. Betekent dat dat ik die jongeren steun? Nee! Ze hebben verdomme molotov-cocktails in een ziekenhuis gesmeten! Als 't aan mij ligt, mogen de gearresteerden in een gesloten instelling wat bezinnen over hun daden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor wat mij betreft mogen de gearesteerden zware straffen krijgen en ze in hun land van herkomst uitzitten. Daar zullen ze wel geen kalmeermiddelen toegediend krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Benieuwd of Walter Pauli een welgemeende FUCK YOU naar die straatterroristen zal richten in een commentaarstukje, en een analyse zal maken over de politieke voorkeur van de tantes van die allochtone verrijkingen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Omdat men 14 dagen voor de verkiezingen zoiets kan missen als de pest. Een overweging die Onckelinx ook wel gemaakt heeft. Ze heeft er alle belang bij dat het snel ophoud en ze heeft die kiezers nodig. Mochten een aantal mogelijke VB kiezers twijfelen... de Politiek Correcte theorie wordt weer eens de vuilbak in gekeerd door de praktijk. Het gebaar van Onckelinx zal zeker kwaad bloed zetten, tot groot plezier van de VLD en het VB. Het imago van Onckelinx als vriendje van de criminelen. Ze mocht dan juridisch gelijk hebben, politiek is men haar in Vlaanderen meer dan beu. Men mag van geluk spreken dat het niet om nationale verkiezingen gaat, hoe dan ook deze verkiezingen zijn op maat gesneden van het VB. Het thema veiligheid en communautaire belangen zal ook niet meer weg te branden zijn tot na de volgende verkiezingen. Er komt nog wat! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() http://www.brusselsjournal.com/node/1381
molotov cocktails naar een ziekenhuis gegooid ... maar er zal geen klacht worden neergelegd ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Hans, dat moet je me nu eens gaan uitleggen zie!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar wat kan anders de reden zijn van zo'n uitspraken?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als men de familie op die manier kan laten oproepen om de rellen te stoppen dan lijkt me dit een goede politieke beslissing, en het was al een tijdje geleden dat de minister van justitie nog eens een goede politieke beslissing had genomen, het werd dus tijd. Coekie
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vlak voor de verkiezingen rellen, mooier kan het voor het VB niet zijn. Beter nog het VB heeft daar niets mee te maken. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Na het voorval met Demoor moest ze toch op z'n minst wat afstand nemen? Stel je voor dat die jongen gestorven is aan de gevolgen van haat tegenover de stoute autochtone maatschappij die hem weer eens had opgesloten voor zaken die hij als moslim mag doen met ongelovige honden. Het ergste is, dat dit niet eens cynisch te nemen valt. Een paar jaar geleden stond er ooit eens een artikel in de kranten over een Marokkaan die het aandurfde te bekvechten met de rechter die hem veroordeelde voor diefstallen,omdat volgens de beklaagde stelen van ongelovigen volgens de koran geen misdrijf was. Wat als hij dus is gestorven door haat wegens zoveel onbegrip van de ongelovige maatschappij rondom hem? Gezien de reactie van zijn vrienden zou ik toch op zijn minst durven stellen dat het heerschap zich niet echt in aangepaste kringen begaf. Maar ja, aanpassen hoeft ook niet, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zouden geen rellen mogen zijn. Punt, andere lijn. Dat ze er wel zijn, waar wijst dat op? Linkse struisvogels in koor: uit frustratie yeah, right!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |