Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 november 2006, 11:59   #221
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Het falend vreemdelingenbeleid is de verantwoordelijkheid van de regering.
Toen Pilatus inzag dat zijn tussenkomst nergens toe leidde, dat het er integendeel naar uitzag dat men in opstand zou komen, liet hij water brengen, waste ten overstaan van de menigte zijn handen en zei: ‘Ik ben onschuldig aan de dood van deze man. Zie het zelf maar op te lossen.’ [25] En heel het volk antwoordde: ‘Laat zijn bloed óns dan maar worden aangerekend, en onze kinderen!’ [26] Daarop liet Pilatus Barabbas vrij, maar Jezus leverde hij uit om gekruisigd te worden, nadat hij hem eerst nog had laten geselen.

Zolang het uw fout maar niet is nietwaar?

Citaat:
Het is de plicht en de taak van een oppositiepartij om maatschappelijke problemen aan te kaarten bij de regering. Zo werkt het nu eenmaal in het parlement. De oppositie verwijten dat zij oppositie voert slaat gewoon nergens op. Je kunt net zo goed de regering verwijten dat zij regeert.

Er is een verschil tussen destructieve kritiek en constructief debateren/discussiëren. Het ene is gemakkelijk en valt duidelijk in de smaak het andere is moeilijk!

Citaat:
Wat je zegt is gewoon onjuist. Vlaanderen haat niet alles wat niet Vlaams is. Bovendien is Vlaanderen geen goede voedingsbodem voor extreem rechts.
Paulus.
Vlaanderen heeft niet graag wat niet vlaams is laten we het dan zo stellen als u het dan beter zal aanvaarden...
Vlaanderen is geen goeie veodingsbodem voor extreem-rechts bent u daar zeker van?
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 12:32   #222
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Baarle, ik veronderstel dat jij kan lezen?

Hoe moet ik dit anders interpreteren?

"Juist, maar als het rucht zichzelf begint op te ruimen, moeten we het daar de kans toe geven."

of:

"ene minder die we moeten betalen."

met als reply:

"en 2-0 voor ons "

Daar begint dit topic zo wat mee.
Ik heb niet verder gelezen. Politics dient voor mij ter ontspanning. Pure haat lezen vind ik geen ontspanning meer. Dan hou ik me liever bezig met mijn familie en buren.
ah ja, uw buren dat zijn allemaal allochtonen...wa't saâied
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 12:40   #223
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Toen Pilatus inzag dat zijn tussenkomst nergens toe leidde, dat het er integendeel naar uitzag dat men in opstand zou komen, liet hij water brengen, waste ten overstaan van de menigte zijn handen en zei: ‘Ik ben onschuldig aan de dood van deze man. Zie het zelf maar op te lossen.’ [25] En heel het volk antwoordde: ‘Laat zijn bloed óns dan maar worden aangerekend, en onze kinderen!’ [26] Daarop liet Pilatus Barabbas vrij, maar Jezus leverde hij uit om gekruisigd te worden, nadat hij hem eerst nog had laten geselen.
Is dat uw gewoonte om op deze wijze met mensen te communiceren? Voor alle duidelijkheid. Ik ben niet katholiek.

Citaat:
Sterk argument. Paulus heeft het gedaan????

Citaat:
Er is een verschil tussen destructieve kritiek en constructief debateren/discussiëren. Het ene is gemakkelijk en valt duidelijk in de smaak het andere is moeilijk!
Ga jij de oppositie zeggen hoe zij oppositie moet voeren? Dat ruikt naar dictatoriaat weet je?! De oppositie voert oppositie zoals zij meent dat te moeten doen. In alle vrijheid en zonder inmenging. De kiezer zal hen wel beoordelen. Zo werkt dat in een democratie.

Citaat:
Vlaanderen heeft niet graag wat niet vlaams is laten we het dan zo stellen als u het dan beter zal aanvaarden...
Vlaanderen is geen goeie veodingsbodem voor extreem-rechts bent u daar zeker van?
Natuurlijk ben ik daar zeker van.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 12:53   #224
largo_w

Standaard

Citaat:
Is dat uw gewoonte om op deze wijze met mensen te communiceren? Voor alle duidelijkheid. Ik ben niet katholiek.
Sterk argument. Paulus heeft het gedaan????
Ok mea culpa dan kunt u het niet verstaan...
Kortweg: u zegt het is allemaal de fout van de regering dat het fout gaat ik vind die houding iets TE gemakkelijk! Als het slecht is is het de fout van de regering als het goed gaan is het het volk dat het doet, nietwaar?
Als er in vlaanderen al een positievere houding was tegenover het vreemdelingenbeleid (dat is individueel dus!) dan zou het beleid veel makkelijker aanvaard en dus gebruikt worden nietwaar?

Citaat:
Ga jij de oppositie zeggen hoe zij oppositie moet voeren? Dat ruikt naar dictatoriaat weet je?! De oppositie voert oppositie zoals zij meent dat te moeten doen. In alle vrijheid en zonder inmenging. De kiezer zal hen wel beoordelen. Zo werkt dat in een democratie.
Het gaat hier niet alleen over de opositie het is in het algemeen zo dat je kunt merken dat VB vaak (zeer onbeschoft) puur negativistisch te werk gaat. Trouwens ik wil niks 'zeggen'...

Citaat:
Natuurlijk ben ik daar zeker van.

Paulus.
??? Hoe komt het dat de stemmen maar blijven stijgen ???

Hoe komt het dat België zoveel neo-nazis aantrekt?

negationistische houding?
Oud 6 november 2006, 13:05   #225
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ok mea culpa dan kunt u het niet verstaan...
Kortweg: u zegt het is allemaal de fout van de regering dat het fout gaat ik vind die houding iets TE gemakkelijk! Als het slecht is is het de fout van de regering als het goed gaan is het het volk dat het doet, nietwaar?
Als er in vlaanderen al een positievere houding was tegenover het vreemdelingenbeleid (dat is individueel dus!) dan zou het beleid veel makkelijker aanvaard en dus gebruikt worden nietwaar?
Inderdaad. Een falend beleid is steeds de verantwoordelijkheid van de regering. Zo is dat nu eenmaal.

Citaat:
Het gaat hier niet alleen over de opositie het is in het algemeen zo dat je kunt merken dat VB vaak (zeer onbeschoft) puur negativistisch te werk gaat. Trouwens ik wil niks 'zeggen'...
Blijkbaar stoort dat de kiezers niet. Zij beweren zelfs te zeggen wat het volk denkt en toch stijgen hun stemmen in aantal. Tja? Men is ook zeer onbeschoft naar het Vlaams Belang toe he?! Nazi's Mestkevers enz...

Citaat:
??? Hoe komt het dat de stemmen maar blijven stijgen ???

Hoe komt het dat België zoveel neo-nazis aantrekt?

negationistische houding?
Omdat meer en meer mensen inzien dat het Vlaams belang niet extreem is maar radicaal. Je bent pas extreem wanneer je geweld gebruikt op je ideeën kracht bij te zetten. De moord op Pim Fortuyn bijvoorbeeld, of het saboteren van pelskwekerijen of het in brand steken van de MW donnalds of misschien helemaal duidelijk de CCC indertijd. Maar deze zijn niet rechts, maar links. Extreem rechts heb ik nog niet gezien in België. Even dacht ik Hans van Temse, maar de gerechtspsyciaters zeggen van niet. Het zou onder de invloed van computerspeleetjes geweest zijn.

Neen extreem rechts zie ik niet. Wel radicaal rechts, maar dat is wat anders.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 13:45   #226
largo_w

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Een falend beleid is steeds de verantwoordelijkheid van de regering. Zo is dat nu eenmaal.
Maar de waarom het faalt is niet in handen van de regering...
Was je handen maar in onschuld het is zeker je fout niet het is allemaal de fout van de top!

Citaat:
Blijkbaar stoort dat de kiezers niet. Zij beweren zelfs te zeggen wat het volk denkt en toch stijgen hun stemmen in aantal. Tja? Men is ook zeer onbeschoft naar het Vlaams Belang toe he?! Nazi's Mestkevers enz...
Omdat meer en meer mensen inzien dat het Vlaams belang niet extreem is maar radicaal. Je bent pas extreem wanneer je geweld gebruikt op je ideeën kracht bij te zetten. De moord op Pim Fortuyn bijvoorbeeld, of het saboteren van pelskwekerijen of het in brand steken van de MW donnalds of misschien helemaal duidelijk de CCC indertijd. Maar deze zijn niet rechts, maar links. Extreem rechts heb ik nog niet gezien in België. Even dacht ik Hans van Temse, maar de gerechtspsyciaters zeggen van niet. Het zou onder de invloed van computerspeleetjes geweest zijn.

Neen extreem rechts zie ik niet. Wel radicaal rechts, maar dat is wat anders.

Paulus.
http://aivpc41.vub.ac.be/standpunten...reemRechts.pdf

Voor het mierenneuken over het woord "extreem" wat dacht u van:
meer blauw op straat
propaganda (zoals het hoort)
aggresieve houding
...

Ik zie extreem-rechts heel duidelijk zelf!
Oud 6 november 2006, 13:48   #227
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Had pilatus kloten aan zijn lijf gehad, had hij heel dat plein laten ontruimen en wat farizeërs laten kruisigen kwestie van te laten zien wie er de baas is,

Mocht de belgische staat kloten aan haar lijf hebben dan kuisten ze dat krapuul ook op...

Maar het is makkelijker uw handen te wassen en te zeggen los het zelf op, of uwe kop in 't zand te steken en te doen of er niks aan de hand is.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 13:53   #228
cor
Minister

Standaard

""... kwestie van te laten zien wie er de baas is""

Vindt ge dat echt het belangrijkste?
Denkt ge niet dat onze maatschappij dringender noden heeft?
cor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 14:09   #229
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Had pilatus kloten aan zijn lijf gehad, had hij heel dat plein laten ontruimen en wat farizeërs laten kruisigen kwestie van te laten zien wie er de baas is,
Mocht de belgische staat kloten aan haar lijf hebben dan kuisten ze dat krapuul ook op...
Maar het is makkelijker uw handen te wassen en te zeggen los het zelf op, of uwe kop in 't zand te steken en te doen of er niks aan de hand is.
pffff...
Wie zijn het crapuul?
En wie zegt er u dat is pilatus wil vergelijken met onze staat?
Wie steekt er z'n kop in het zand?

Sarkozy heeft in Frankrijk vorig jaar exact gedaan wat jij hier poneert de reactie van het 'volk' gezien? Bent u er klaar voor?
Ik zeg niet "doe het zelf" ik zeg "laten we het samen doen"! Paulus zei "doe het zelf" daarom ook dat ik reageerde!
Oud 6 november 2006, 14:10   #230
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cor Bekijk bericht
""... kwestie van te laten zien wie er de baas is""

Vindt ge dat echt het belangrijkste?
Denkt ge niet dat onze maatschappij dringender noden heeft?

We zijn op punt gekomen, waar net respect voor gezag, wetgeving, mekaar, ouderen, etc, een heel dringende nood geworden is.

Als u niet wilt dat ze binnen 10 jaar zonder al te veel problemen of risico op vervolging nen agent op straat kunnen afkloppen, vrouwen verkrachten en burgers vermoorden, dan moet je zo maar vooral blijven voortdoen...

30 jaar "vrije opvoeding" hebben al goed laten zien tot wat het geleid heeft.

Het is tijd voor een terug in stand brengen van waarden en normen die men te respecteren heeft, of men moet de consequenties maar dragen.

No Mercy ! en ja dat zonder onderscheid, wie de crimineel wil uithangen moet eens gaan beseffen dat dat niet kan.
Oud 6 november 2006, 14:22   #231
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious Bekijk bericht
lees de thread dan maar eens opnieuw. walgelijk gewoon.
herlees de tread over Guido Demoor wat links daar allemaal uitkraamde. vergeten of selectieve halzheimer.
Het spijtige aan links is dat zijn hun eigen daden verfoeien als ze bij de tegenstanders nog maar vermoed worden
Oud 6 november 2006, 14:22   #232
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
pffff...
Wie zijn het crapuul?
En wie zegt er u dat is pilatus wil vergelijken met onze staat?
Wie steekt er z'n kop in het zand?

Sarkozy heeft in Frankrijk vorig jaar exact gedaan wat jij hier poneert de reactie van het 'volk' gezien? Bent u er klaar voor?
Ik zeg niet "doe het zelf" ik zeg "laten we het samen doen"! Paulus zei "doe het zelf" daarom ook dat ik reageerde!

Soms moet het volk maar eens slikken of stikken, soms moet de staat in staat worden gesteld om een scheefgezakte situatie, te stabiliseren en terug recht te trekken. Reactie van het volk, ... laat me niet lachen dezeflde linkse splintergroepjes en jongeren die altijd staan te roepen langs de kant, de doosnee stille meerderheid die je nooit hoort zal wel in zijn vuistje staan lachen hebben...

Sarkozy is bv, al veel te laat opgetreden, tegen die rellen, voor veel linksen met een sterke arm, maar laat ons eerlijk zijn, nog veel te mild. Wat was hun reactie op die bussen van vorige week, en dan zeker dat meiske dat ze daar getoasd hebben op die bus... ? Dergelijk gedrag moet beenhard bestraft worden.

Voor een alleenstaand feit als dit, ligt dat anders natuurlijk, maar als ze nog eens relletjes willen stoken in borgerhout, kuregem, molenbeek, of waar dan ook,

Heel het boeltje bijeendrijven en opsluiten, in een groot stadium, hangar of een andere ruimte waar je ze kwijt kan. Laat ze daar maar eens een weekje uitrazen , zonder veel eten of drinken en mogelijkheden om zich te ontspannen.
Oud 6 november 2006, 14:29   #233
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Soms moet het volk maar eens slikken of stikken, soms moet de staat in staat worden gesteld om een scheefgezakte situatie, te stabiliseren en terug recht te trekken. Reactie van het volk, ... laat me niet lachen dezeflde linkse splintergroepjes en jongeren die altijd staan te roepen langs de kant, de doosnee stille meerderheid die je nooit hoort zal wel in zijn vuistje staan lachen hebben...

Sarkozy is bv, al veel te laat opgetreden, tegen die rellen, voor veel linksen met een sterke arm, maar laat ons eerlijk zijn, nog veel te mild. Wat was hun reactie op die bussen van vorige week, en dan zeker dat meiske dat ze daar getoasd hebben op die bus... ? Dergelijk gedrag moet beenhard bestraft worden.

Voor een alleenstaand feit als dit, ligt dat anders natuurlijk, maar als ze nog eens relletjes willen stoken in borgerhout, kuregem, molenbeek, of waar dan ook,

Heel het boeltje bijeendrijven en opsluiten, in een groot stadium, hangar of een andere ruimte waar je ze kwijt kan. Laat ze daar maar eens een weekje uitrazen , zonder veel eten of drinken en mogelijkheden om zich te ontspannen.
"vlamingen sterven zowiezo uit en er valt niets maar dan ook niets tegen te doen" 21/10/2006 Bazilfunk
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 14:37   #234
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
"vlamingen sterven zowiezo uit en er valt niets maar dan ook niets tegen te doen" 21/10/2006 Bazilfunk

Nie zo fatalisitisch hé Carlgustaaf, ... we hebben al milenia vreemde overheersers het hoofd geboden, door koppig ons goesting te blijven doen...
Oud 6 november 2006, 14:51   #235
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En wiens fout is het dat het nooit meer zal zijn zoals het was? Wie heeft er gecreëerd wat IS? We steken het toch al te graag op een ander he...
Ik moet toegeven dat het VB een fantastische voedingsbodem is voor een opbouwend beleid... Zo van "alles wat is is slecht"!
De jonge mensen kunnen daarmee bezig zijn als de ouderen zichzelf nooit in vraag gaan stellen gaan we er nooit geraken! Vlaanderen haat alles wat franstalig is ook alles wat allochtoon is is verachtelijk dus hoe het komt dat vlaanderen een goeie voedingsbodem is voor extreem rechts en aggressie laat ik aan je eigen verstand over...
Voor jezelf zo een redenering op poten zetten is handig voor je eigen gemoedsrust, en de persoonlijke overtuiging dat jij het goed bekijkt en de andere verkeerd...
Vlaanderen haat niet alles wat franstalig is: vele Vlamingen trekken jaarlijks op vakantie naar ginder, en voelen daar niet de minste haat bij.
De hoogmoed en het georganiseerde profitariaat via transfers die de Franstalige politieke wereld op zet , dat is wat anders...
Vlaanderen haat niet alles wat allochtoon is, maar wel het gedeelte ervan dat voor overlast, profitariaat en onveiligheid zorgt. De rest kan blijven. Daar komt nog bij: Vlaanderen moet zelf kunnen bepalen en controleren hoeveel mensen het kan/wil opnemen op zijn grondgebied; niet het systeem dat we nu kennen...
De problemen komen niet door Vlaanderen, door racisme, door het VB. De problemen komen hier zomaar binnengewaaid en daar komt reactie tegen.
Tenslotte: dit is toch al honderden keren in alle variaties gezegd, geschreven , gezongen enz maar nog steeds wil men zich "van den domme" houden alsof het zichzelf wel zal oplossen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 15:09   #236
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
In mijn bedrijf werkt een Italiaan uit Udine. Hoewel Italie een enorme toestroom kent aan immigranten zegt hij me dat er "in Udine geen zwarte te zien is". En weet je waarom? Simpelweg omdat wie niet Italiaan is er niks te huren krijgt en geen job, tenzij bij de maffia. Da's zijn verklaring.

Italianen hebben ook niet graag wat niet Italiaans is, en hetzelfde geldt voor pakweg de Argentijnen. En als je in de Provence gaat wonen reken er niet op dat je in de plaatselijke petanqueclub kan meedoen.

En als je bepaalde mensen wil geloven zijn er heel wat Afrikaanse landen die zelfs hun eigen inwoners niet hoeven, maar da's een ander verhaal.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 15:15   #237
ingenious

Standaard

Citaat:
Het komt er inderdaad op neer, dat er weer eens iemand op straat gesneuveld is.

En daar mag inderdaad iets aan gedaan worden, een metro/tram/bus brigade die mag optreden, (gewapend me matrak en pepperspray bv) had dit misschien kunnen voorkomen.
en wat hadden die kunnen doen? zet zoveel menskes met pepperspray op de bus als je wel, als iemand op het perron zin heeft een andere onder de tram te duwen zal het niet baten.

trouwens, ik heb die dag verschillende toezichters op de tram gezien. zonder pepperspray welliswaar.
Citaat:
En dan was die gast wel thuisgekomen, ipv vermoord te worden.

Hadden er bovendien meer bewakingscamera's gestaan, (zoals bv in London) dan hadden we nu de smoelen en nummerplaten van die smeerlappen gehad.
er staan camera's op het kruispunt. de beelden worden gebruikt in het onderzoek.
Citaat:
Had er geen voze wet op dataprotectie etc bestaan, hadden we misschien een databank gehad met de tronies van die flippo's al in, vingerafdrukken, gegevens van de nummerplaat etc...
als het idd hollanders zijn hebt ge daar niet veel aan. tenzij je al internationale akkoorden gaat maken.
Citaat:
Maw : Inderdaad meer blauw op straat en laat de politie toe van van iedereen data bij te houden. Ik wil morgen gerust mijn vingerafdrukken en een DNA staal binnen brengen, ik heb niks te verbergen. Ze mogen gerust de gegevens van mijn VISA kaart natrekken of de data van mijnen Telepass uitlezen, ik ben nergens naar toe geweest, waar ik niet had mogen zijn, of mogen komen.
ik pas toch graag voor big brother. het is de deur open zetten naar misbruik.

ten andere, dit verandert allemaal niets aan het feit dat het persbericht voorbarig was. eerst de feiten afwachten voor ge met veroordelingen en 'oplossingen' komt kan nooit kwaad.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 15:16   #238
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Voor jezelf zo een redenering op poten zetten is handig voor je eigen gemoedsrust, en de persoonlijke overtuiging dat jij het goed bekijkt en de andere verkeerd...
Vlaanderen haat niet alles wat franstalig is: vele Vlamingen trekken jaarlijks op vakantie naar ginder, en voelen daar niet de minste haat bij.
De hoogmoed en het georganiseerde profitariaat via transfers die de Franstalige politieke wereld op zet , dat is wat anders...
Vlaanderen haat niet alles wat allochtoon is, maar wel het gedeelte ervan dat voor overlast, profitariaat en onveiligheid zorgt. De rest kan blijven. Daar komt nog bij: Vlaanderen moet zelf kunnen bepalen en controleren hoeveel mensen het kan/wil opnemen op zijn grondgebied; niet het systeem dat we nu kennen...
De problemen komen niet door Vlaanderen, door racisme, door het VB. De problemen komen hier zomaar binnengewaaid en daar komt reactie tegen.
Tenslotte: dit is toch al honderden keren in alle variaties gezegd, geschreven , gezongen enz maar nog steeds wil men zich "van den domme" houden alsof het zichzelf wel zal oplossen...
Voila sè! Daar ben ik het volkomen mee eens!
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 15:21   #239
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Baarle, ik veronderstel dat jij kan lezen?

Hoe moet ik dit anders interpreteren?

"Juist, maar als het rucht zichzelf begint op te ruimen, moeten we het daar de kans toe geven."

of:

"ene minder die we moeten betalen."

met als reply:

"en 2-0 voor ons "

Daar begint dit topic zo wat mee.
Ik heb niet verder gelezen. Politics dient voor mij ter ontspanning. Pure haat lezen vind ik geen ontspanning meer. Dan hou ik me liever bezig met mijn familie en buren.
danku, ik had geen zin om posts op te zoeken omdat enkele last hebben van selectieve blindheid.

Citaat:
Oud 6 november 2006, 15:24   #240
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
herlees de tread over Guido Demoor wat links daar allemaal uitkraamde. vergeten of selectieve halzheimer.
Het spijtige aan links is dat zijn hun eigen daden verfoeien als ze bij de tegenstanders nog maar vermoed worden
ik heb die thread na een paar bladzijden genegeerd wegens bedroevend niveau.

ten andere, 'links' kraamde daar niets uit. bepaalde individuen die u links beschouwd wel. ik wens me daar van te distancieren.

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be