![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ze hebben vier weken nodig om te laten bepalen wat het officiele standpunt van de Islam is inzake het lachen met de Islam. Dat is een klein verschil. Het is toch normaal dat de molens van de bureaucratie traag draaien ? Een pastoor kan van alles verkondigen, maar het zal even duren voor de Paus zal bevestigen of het het officiele standpunt is van de Kerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
Gouverneur
|
![]() [quote=Online;2397952]
Citaat:
En aangezien zij niet het hoogste orgaan zijn, kunnen zij dat niet leveren. Vroom of niet. Citaat:
![]() Ik ken het officiele standpunt van de Paus anders nog altijd niet over de uitspraken van Kardinaal Joos. Jij wel ? Dat is toch al langer dan vier weken, hè. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() Ozymandias : dat ze zich niet uitspreken tegen moord is heel simpel omdat de islam moslims vraagt te moorden. Niet om andere redenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||||
Banneling
|
![]() [quote=Ozymandias;2397965]
Citaat:
En natuurlijk gaat dat standpunt over de strafbepaling. Citaat:
Bovendien moskeebestuurders die hun koran ineens niet meer kennen .. beetje ongeloofwaardig, niet? Citaat:
Wees dan zo fair om het ingetreden pas uit te lopen en eerlijk te antwoorden op mijn vraag. Citaat:
Heeft Joos ooit een killer-fatwah afgeroepen over een moslim-stand-up-comedian? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Niet iedereen is zomaar gemachtigd om officiele interpretaties te maken van de Koran. Dat heeft niks met het kennen van de Koran, maar alles met het officiele karakter van de verklaringen. Niks ongeloofwaardigs, gewoon de realiteit. Citaat:
Laatst gewijzigd door Ozymandias : 2 februari 2007 om 22:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Verder is het hoogst onwaarschijnlijk dat een raad van kardinalen of de paus ooit de vraag voorgeschoteld krijgt of islamitische stand-up-comedians zo maar mogen humor plegen over de RKK, en nog minder welke strafmaat daar op staat. Alhoewel, in je bewijsdrift zal je wel enige van die gevalletjes kunnen citeren. Niet? |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er lopen geen kardinalen en pausen rond, maar er is wel een hiërarchie, zoals ik al zei. En dat is toch de essentie, hè ? Het is hoogst onwaarschijnlijk of ze die vraag ooit zouden krijgen, maar iets in die richting is er wel gebeurd bij het boek van Dan Brown over de Da Vinci Code. Dat was toch ook enkele jaren na druk, dat de Kerk er een officieel standpunt over had ? Er werden boeken verbrand, zoals in de goede oude tijd. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits Mohammed himself een dichter die hekelverzen over Mo maakte (het equivalent van een cabaretier) een kopje kleiner liet maken, kan het best zijn dat deze moskeebestuurders zich in eer en geweten lieten leiden door het voorbeeld van hun profeet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Gouverneur
|
![]() Pfff. Stemmingmakerij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() Nee. De simpele en rechtstreekse waarheid. Moslims vragen om moord.
Kom Ozy. Ontkennen. Hard. Rap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() Ozzie draait zich inderdaad in 1.000 bochten en kronkels om die islamitische doodsfatwah als 'normaal' goed gepraat te krijgen. Zoveel energie moeten steken om zoiets abjects een air van normaliteit aan te praten, het zou op zichzelf bij hem al een belletje moeten doen rinkelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is iets vreselijks wat gewoon niet kan in deze wereld. Maar om dan te roepen dat moskeeën en islam verderfelijk zijn, dat gaat me wat te ver. Ik merk dat de moskee er niks mee te maken wil hebben, zelfs. Zoveel te beter, niet ? Hetzelfde kan gezegd worden van jou, Online, en dat zou nog niet eens zo ver fout zijn: Alles doen om islam(gezagshebbers) te verbinden aan afschuwelijke dingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet de eerste Christen nog ontmoeten die mij met verzen uit te bijbel om de oren slaat, met uitzondering van de Getuigen van Jehova dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*n heeft men de taqyiah mode ingeschakeld en net gedaan alsof a) die "tolk" enkel zijn eigen mening verkondigde en b) het fabeltje van de toevallige voorbijganger opgedist (terwijl die tolk dus door het moskeebestuur werd aangesteld, vermits ZIJ hem hebben uitgenodigd). En NU moeten ze eerst vier �* vijf weken wachten om te weten wat "hun" standpunt zou kunnen zijn: er is géén hierarchie in islam, er is geen "paus" of zo. In eerste instantie werd deze zaak wat gesust door de wethouder Aboutaleb..... die nu is teruggefloten door het O.M. die een onderzoek instelt. Blijf je kop maar in het zand steken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat jij daar moedwillig blind voor blijft en het lef niet hebt om de meest voor de hand liggende conclusies te trekken, zal mij niet tegenhouden om ... verder vast te stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ook, maar in Ozzie's leefswereld schijnt het dagelijkse kost te zijn. Net zoals overlegcomités van kardinalen en pausen mbt tot de goedkeuring of afkeuring van doodsfatwah's dagelijkse kost zijn in zijn christelijke wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat is er mis aan verzen uit een boek kennen ? Niks. Ik ken trouwens genoeg mensen die uitspraken uit de Bijbel voortdurend gebruiken: Draai hem dan de andere wang toe, oog om oog, tand om tand, de barmhartige samaritaan... Hoor ik toch vaak in metaforen, jij niet ? En ook om raad te geven. Ik wel. Geen citaten hoor, maar toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie het schoentje past, trekke het aan Ossy.
En ja: Als de put gedempt is velt men het kalf zeker?
![]() |
![]() |