![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Minister
|
![]() Pietje, het was mij eerder te doen om het feit dat het VB erbij betrokken wordt door Willockx, terwijl ze er in de verste verte er niks mee te doen hebben.
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem van deze lieve schepen is dat het CGKR haar krediet voor racismebestrijding zodanig heeft verspeeld aan allemaal valse en verkeerde interpretaties van racisme om de moslims te helpen in hun strijd om maximaal van de autochtone Vlaming te kunnen profitteren, dat een ècht geval van racisme, wat dit verhaal in Sint Niklaas duidelijk is, in het niets dreigt te vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, je kent onze linksen onderhand wel he. Ze horen ergens het woord 'racisme' vallen en de rekening is weer snel gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Zo'n zaken mogen inderdaad veel aandacht krijgen zodat ze verontwaardiging oproepen bij mensen. Het leuke in dit geval is ook dat het gaat om een Vlaming. Niks meer en niks minder. Een Vlaming die een beetje bruiner is dan de gemiddelde Vlaming maar zijn veel Vlamingen niet verlekkerd op een eigen bruin teintje? Het is daarom dat ik tegen de inquisitorische vervolging ben vanuit het CGKR. Zoals ik eerder schreef: Een vervolging promoveert een racist tot slachtoffer en jaagt de mensen op stang. Een publiek aan de kaak stellen, roept sympathie op voor degene die door het racisme werd getroffen en zet de mensen aan tot nadenken.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 1 februari 2007 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Doe jij het dan ook al in je broek als er zo'n marokkaanse meisjes voorbij stappen of beperkt het zich dan enkel tot de mannelijke marokkanen? En is het dan bij elke mannelijke marokkaan of enkel tot degene die er louche uitzien? Wat in het laatste geval zou ik dat geen racisme noemen. Ik heb dat gevoel ook bij onze louche uitzienden en dat zijn der ook een heel pak. ![]()
![]() |
![]() |
#227 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een grootvader vertelde eens aan zijn kleinzoon : " Het lijkt er wel op alsof er twee wolven in mij vechten met elkaar. De ene wolf is zwart en de andere blank. De witte wolf is goed en bijt niet. Hij leeft met alles rond-om zich in harmonie en gaat niet in de aanval wanneer iets niet als aanval is bedoeld. Hij gaat slechts vechten op het juiste moment en op de juiste manier. Maar de zwarte wolf is vol angst. Het kleinste ding, het onbekende, het vreemde, brengt hem in paniek. Hij vecht tegen iedereen, heel de tijd, zonder reden. Hij kan niet meer nadenken, want zijn angst en zijn haat beletten hem dat te doen. Het is nutteloze angst, want door zijn angst verandert er niets. Soms is het heel moeilijk om met deze twee wolven in mij samen te leven, want allebei proberen ze over mijn ziel te heersen. " De kleine jongen keek heel intens in de ogen van zijn grootvader en vroeg toen: " En welke wolf haalt het dan opa? " De grootvader glimlachte en zei: " Die wolf die ik voed! " Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 1 februari 2007 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() het opbod is weerom begonnen, 'racisme' alom
![]() Een allochtoon is per definitie verdacht, ook al treft hem geen schuld, maar simpelweg omwille van het kriminele gedrag van zijn volksgenoten. Men kan dit betreuren, maar dat neemt niet weg dat de allochtoon verdacht is. Een allochtoon die lid wordt van een linkse partij geeft de facto te kennen dat de verdenking die tegenover hem bestaat terecht is. Dit zijn zeer bezwarende elementen. Combinatie van beide factoren lijkt mij voldoende om de huwelijksvoltrekking door een zwarte schepen te weigeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stomme statement van die mensen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Alle respect. Je hebt volledig gelijk dat Van Bellinghen eigenlijk het recht zou moeten hebben om de namen van dat koppel bekend te maken. Als er dan toch recht van vrije meningsuiting is, waar al die racisten zo op hameren, dan geldt dat voor deze schepen toch ook? En inderdaad, dat koppel zou er nog van versteld van staan hoeveel negatieve reacties ze zouden krijgen. De grote, zwijgende meerderheid in dit land is nog altijd anti-racist, en al zeker als het gaat om zo'n overduidelijk goed aangepaste "vreemdeling" (lees: geadopteerd toen hij heel jong was, waarschijnlijk, weet ik veel, doet er ook niet toe). Dat zo'n laffe racisten niet met naam en toenaam in Het Laatste Nieuws vernoemd worden of in een andere baggerkrant, dat bewijst ook wel dat roddelen de rechtse media alleen goed uitkomt als het in hun eigen straatje past.
![]() |
![]() |
#231 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
(Waar u hier net een voorbeeld van heeft gegeven!)
![]() |
![]() |
#232 |
Minister
|
![]() Zoals burgemeester of wa had ge in gedachten?
![]() |
#233 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Gij vuile racist, gij! Gij zijt ne Vlaming dus...Begrijp je hoe engdenkend u hierboven bent.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 1 februari 2007 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Minister
|
![]() Toch een beschaafd volk die vlamingen he
![]()
![]() |
#236 |
Minister-President
|
![]() Ach, als dat koppel niet getrouwd wil worden door een Spirit-verkozene, da's dan toch hun probleem. Wat heeft dat trouwens met racisme te maken. Het is niet om dat 'de gazet' dat schrijft dat dat ook zo is.
Wellicht zullen er ook wel mensen zijn die niet door een VB-verkozene willen getrouwd worden.... ![]() ![]()
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#239 |
Gouverneur
|
![]() Men moet toch ergens de lijn trekken, voor ge het weet krijgt ge vegetarische of homofiele schepenen die het huwelijk gaan inzegenen.
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |