Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 maart 2007, 15:06   #221
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Nee je begrijpt dat niet zo goed hé.
Allochtonen en linksen die zijn per definitie altijd schuldig en VB'ers niet.
Alles wat daarvan afwijkt toont de corruptie van het gerecht he.

(waar is nu dat nieuw leesteken als je het nodig hebt?)
Shift+F6, geloof ik... Als je het gedownload hebt.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 15:06   #222
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Mag ik er ook nog op wijzen dat de kans redelijk groot is dat als de bie schuldig word bevonden deze uit de partij zal vliegen?
Goh, wat een helden die VB-ers. Maar als de kans slechts "redelijk groot" is, bestaat natuurlijk nog altijd de kans dat ze "hem" in de armen sluiten.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 15:07   #223
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Maar daar gaat het hier niet om. Zie je hoe je in elk onderwerp je stokpaardjes van de kast haalt ? Islamofobie, is het een misdaad of een geestesziekte ?

PS: Met zo'n naam voel ik me een coole oude rocker, and I like it!
Verdorie! nu had ik gezworen dat JIJ hier in deze draad islamfobie bovenhaalde!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 15:10   #224
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
U vraagt, wij draaien:

Bron

En dat werd regelmatig beweerd voor de gemeenteraadsverkiezingen. Daarna waren de allochtonen ineens de schuld van hun nederlaag
Ja en,zoals ik heb gezegd;er stemmen idd een kleine groep allochtonen op het vb en er zitten ook wat meer allochtonen bij het vb dan zovele jaren geleden?
Ik zie nergens staan dat er velen op ons stemmen,lees ik nergens dus ik wacht nog steeds.
Nogal wat,tis maar te bezien natuurlijk wat jij daar onder verstaat,blijkbaar niet hetzelfde als mij maar dat verwondert mij ook niet.

En ja,het overgrote deel van de allochtonen hebben op sp-a gestemd.
Een allochtoon is evengoed een nederlander ect....
In antwerpen natuurlijk zoals in borgerhout heeft gerolf annemans nochthans zeer duidelijk en meermaals gezegd dat het daar passe is doordat er enorm veel zeg maar moslims zijn bijgekomen en deze uiteraard vooral sp-a stemmen of laten we maar zeggen;die zich eraan laten vangen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 15:10   #225
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Goh, wat een helden die VB-ers. Maar als de kans slechts "redelijk groot" is, bestaat natuurlijk nog altijd de kans dat ze "hem" in de armen sluiten.
Tuurlijk,dat hangt vooral af wat er binnenkort allemaal zal gebeuren en bewezen worden tijdens dat proces.
Nogmaals,niemand is schuldig tot het tegendeel is bewezen.
Oud 16 maart 2007, 15:13   #226
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus omdat het Turken zijn die de klacht neerleggen, is het ongeloofwaardig ? Maar het is net omdat het Turken zijn, dat De Bie ze zo schandalig aanpakte. Dilemma, niet ?

Hij kan dus niet worden aangeklaagd voor racisme en slagen en verwondingen, omdat de familie Turks zijn ? Prachtig! Fijn om dit te lezen!

Neen,dit zijn weer eens uw woorden.
Maar het toont mooi aan dat jij een meeloperke bent.Ik zeg nogmaals en heb ondertussen al meerdere voorbeeldjes gegeven ervan dat zelfs al zijn uw vriendjes volledig in de fout ze toch vlug met racist/racisme afkomen om zich te verdedigen omdat ze weten dat ze daarmee nog een grote kans zelfs maken om hun onterechte gelijk te behalen.
Oud 16 maart 2007, 15:18   #227
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tuurlijk,dat hangt vooral af wat er binnenkort allemaal zal gebeuren en bewezen worden tijdens dat proces.
Nogmaals,niemand is schuldig tot het tegendeel is bewezen.
Nee, het zal er vanaf hangen of de VB-top de uitspraak zal goedkeuren, want zoals altijd stelt die top zich boven rechterlijke uitspraken behalve als die uitspraken hen goed zouden uitkomen, natuurlijk.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 15:18   #228
Ozymandias
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Verdorie! nu had ik gezworen dat JIJ hier in deze draad islamfobie bovenhaalde!
Mijn welgemeende excuses. Dat komt ervan als je in twee verschillende draden met dezelfde mensen praat. Sorry, verkeerd gepost

Laatst gewijzigd door Ozymandias : 16 maart 2007 om 15:18.
Oud 16 maart 2007, 15:18   #229
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja en,zoals ik heb gezegd;er stemmen idd een kleine groep allochtonen op het vb en er zitten ook wat meer allochtonen bij het vb dan zovele jaren geleden?
Ik zie nergens staan dat er velen op ons stemmen,lees ik nergens dus ik wacht nog steeds.
Nogal wat,tis maar te bezien natuurlijk wat jij daar onder verstaat,blijkbaar niet hetzelfde als mij maar dat verwondert mij ook niet.
Grappig toch dat negationisme! "Heel wat" staat volgens van Dale synoniem met veel (op te zoeken onder het woord "wat" bij III.3). Misschien brengt een cursus Nederlands soelaas...

Laatst gewijzigd door Edina : 16 maart 2007 om 15:20.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 15:20   #230
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Grappig toch dat negationisme! "Heel wat" staat volgens van Dale synoniem met veel (op te zoeken onder het woord "wat" bij III.3). Slecht ingeburgerd ofzo?

Zeg dat maar aan die andere VB'er die zich daar voor mag verdedigen
Oud 16 maart 2007, 15:20   #231
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Grappig toch dat negationisme! "Heel wat" staat volgens van Dale synoniem met veel (op te zoeken onder het woord "wat" bij III.3). Slecht ingeburgerd ofzo?
Leer lezen;op de site staat er niet heel wat maar NOGAL wat.
Brilleke hebben?

En er zijn nu eenmaal termen die mss in het woordenboek zo en zo staan maar die we in de praktijk anders bedoelen.Voorbeelden genoeg van.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 16 maart 2007 om 15:24.
Oud 16 maart 2007, 15:21   #232
Ozymandias
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Neen,dit zijn weer eens uw woorden.
Maar het toont mooi aan dat jij een meeloperke bent.Ik zeg nogmaals en heb ondertussen al meerdere voorbeeldjes gegeven ervan dat zelfs al zijn uw vriendjes volledig in de fout ze toch vlug met racist/racisme afkomen om zich te verdedigen omdat ze weten dat ze daarmee nog een grote kans zelfs maken om hun onterechte gelijk te behalen.
Maar het zijn net zij die het vaakst het slachtoffer zijn van racisme. Je snapt het dilemma toch ? Ze roepen racist, maar dat is alleen maar om hun huid te redden.
En je zegt dat het mijn woorden zijn, maar ik doe niets meer dan jouw woorden wat opentrekken...

Deze corrupte en racistische flik was een rotzak die zijn macht maar al te graag misbruikte. Persoonlijk hoef ik niet te wachten op een uitspraak, toch niet over een paar van die dertig gevallen, en dat is al erg genoeg voor zo'n voorbeeldfunctie.
Oud 16 maart 2007, 15:23   #233
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar het zijn net zij die het vaakst het slachtoffer zijn van racisme. Je snapt het dilemma toch ? Ze roepen racist, maar dat is alleen maar om hun huid te redden.
En je zegt dat het mijn woorden zijn, maar ik doe niets meer dan jouw woorden wat opentrekken...

Deze corrupte en racistische flik was een rotzak die zijn macht maar al te graag misbruikte. Persoonlijk hoef ik niet te wachten op een uitspraak, toch niet over een paar van die dertig gevallen, en dat is al erg genoeg voor zo'n voorbeeldfunctie.
Mensen breken in in huizen en wagens zoals bij mij(wagen 2 maal in 1j tijd en telkens opnieuw vreemdelingen) en dan verschiet men ervan dat mensen omden duur zich keren tegen zo'n mensen en racist worden?

Wat moet ik dan zeggen zovele jaren geleden?lol.Ik doe geen fluti verkeerd,loop gewoon wat rond in gent aan de uitgaansbuurt en word opeens uit het niets uitgemaakt voor alles en nog wat door uw vriendjes?
Dit is slechts 1 voorbeeldje ervan,er zijn er nog heel wat andere.
Oud 16 maart 2007, 15:24   #234
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zal de rechtbank wel bepalen.
Denk jij dat nu echt?

alla...zij mag toch het vonnis voorlezen...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 maart 2007 om 15:25.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 15:25   #235
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Mensen breken in in huizen en wagens zoals bij mij(wagen 2 maal in 1j tijd en telkens opnieuw vreemdelingen) en dan verschiet men ervan dat mensen omden duur zich keren tegen zo'n mensen en racist worden?
Ja ik verschiet ervan dat meer dan 90% moet boeten en zich moeten verantwoorden voor het gedrag van individuen.
Ik heb al verschillende malen last gehad van agressie uit autochtone kant, daarom ga ik mij er ook niet tegen keren.
Oud 16 maart 2007, 15:26   #236
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Denk jij dat nu echt?

Grappig, ze voelen de veroordeling al hangen en dan is het gerecht ineens corrupt hé.

Wat een VB'er schuldig aan racisme, dat kan toch niet he.
Oud 16 maart 2007, 15:26   #237
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leer lezen;op de site staat er niet heel wat maar NOGAL wat. Brilleke hebben?
Ik heb al een brilleke, maar toch bedankt. Allez, juist is juist er staat "nogal wat", wat dus zoveel betekent als "betrekkelijk veel". En dat is dus geen kleine groep hé.
Oud 16 maart 2007, 15:27   #238
Ozymandias
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Lees "La France Raciste" eens. Het meest gehoorde excuus van racisten is: Ik ben eigenlijk geen racist, maar ze hebben mij zo gemaakt.
Dat is dus gewoon platte zever. Je bent een racist, omdat je een racist bent. Jij alleen kan daar wat aan veranderen.

En er is een overduidelijk verschil tussen een politiecommissaris die een racist is en ongeoorloofd geweld pleegt, en jij (hoewel het allebei triest is).

Citaat:
Wat moet ik dan zeggen zovele jaren geleden?lol.Ik doe geen fluti verkeerd,loop gewoon wat rond in gent aan de uitgaansbuurt en word opeens uit het niets uitgemaakt voor alles en nog wat door uw vriendjes?
Dit is slechts 1 voorbeeldje ervan,er zijn er nog heel wat andere.
Daar zit het essentiele verschil, wat jij duidelijk niet wil begrijpen. Het waren niet mijn vriendjes, want ik heb geen vrienden in Gent. Ik ken daar niemand. De meeste van mijn vrienden zitten in Antwerpen. En ik durf me sterk af te vragen of zij dat ook zouden roepen naar jou. Of je nu een fluti verkeerd doet, of niet .
Oud 16 maart 2007, 15:27   #239
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Denk jij dat nu echt?

Ik denk dat niet alleen. Het is een feit. Tot spijt van wie het benijdt.
Oud 16 maart 2007, 15:28   #240
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Ja ik verschiet ervan dat meer dan 90% moet boeten en zich moeten verantwoorden voor het gedrag van individuen.
Ik heb al verschillende malen last gehad van agressie uit autochtone kant, daarom ga ik mij er ook niet tegen keren.
Agressie van autochtone kant ben ik al evenzeer tegen gekomen alleen is dat steeds in veel minder erg manier.
Er heeft nog nooit een autochtoon in mijn wagen ingbroken net zoals bij mensen die ik ken.Steeds keer op keer uw vriendjes kay-gell.Ik zeg nergens dat er geen autochtone klojo's zijn die zo'n zaken doen,er zijn er maar die groep is klein.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be