![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Minister-President
|
![]() Wat ik ben weet ikzelf, wat ik moet zijn beslis ikzelf. Kunt u dat ook zeggen of beslist in uw geval daar ook een ander over en staat u dit toe in de hoop dat men u toch maar een beetje 'zogenaamd' correct zou vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() "Schools are dropping the Holocaust from history lessons to avoid offending Muslim pupils, a Governmentbacked study has revealed. It found some teachers are reluctant to cover the atrocity for fear of upsetting students whose beliefs include Holocaust denial." http://www.dailymail.co.uk/pages/liv...n_page_id=1770
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 6 april 2007 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
|
![]() Citaat:
bij mij kregen die elke, maar dan ook elke les Darwin te verteren. Een schande dat die leerkrachten de contrverse schuwen. Het onderwijs dient om idiotien eruit te krijgen, niet om lafheid aan te leren.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 7 april 2007 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
|
![]() dat weet ik. En ik haalde dat elke les aan. Geen genade.
![]() |
#229 |
|
![]() Ik vraag me eigenlijk af met wat je fanatieke moslims wel een plezier doet. Over Darwin willen ze niets horen. Over de Holocaust willen ze niets horen ... wat moeten we hen dan WEL leren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
|
![]() darwin, de Holocaust, dt-regels, integralen, de passé composé, Paul Van Ostayen, de wetten van Kirchoff, de zuur-basetheorie, de wetten van Mendel, het Periodiek systeem, de slag van Verdun, de werken van Blake, de Toverfluit, Le Corbusier, de regel van Horner, de werking van de spieren, de brekinswet en nog veel veel meer.
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() Geen slechte dame al is het beter het ant-semitisme te laten vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zitten jullie nu nog altijd over dat mens bezig?
Ik dacht in feite dat de "zwarte weduwe" Gretta Duisenberg was!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |