![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest ken ik weinig Marokkanen en Turken die van huis uit Engels, Duits of Frans spreken, dus dat schiet niet echt op. Met Frans kom je in Nederland overigens ook niet ver. Dat ook in Vlaanderen zeker niet iedereen Frans spreekt, bewees de aanleiding voor het treinongeluk tussen Leuven en Waver een paar jaar geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Minister-President
|
![]() Nee, Raf. Ik overdrijf niet. En eerlijk gezegd vind ik uw recente berichten hier huiveringwekkend. Het gaat om vrij grote delen van Vlaams Brabant, in de rand rond Brussel. Hele gemeentes. En dat Vlaamse patiënten hierdoor doodgaan, is natuurlijk in de extreme gevallen. Maar dat ze een verkeerde behandeling krijgen of de nodige behandeling veel te laat krijgen, valt ongetwijfeld regelmatig voor. Ik vind het onnozel en belachelijk om d�*t te ontkennen. Haat gij de Vlamingen dan zo erg dat de kwaliteit van de gezondheidszorg u niks meer kan schelen? Is dat écht minder belangrijk voor u? Of probeert ge alleen maar te provoceren? Ofwel is dit een poging om mij te doen gaan, anders zijt ge ne grote griezel en zou ik u aanraden om eens bij een psychiater te gaan. Ik vind het gewoon akelig om hier zoiets te zien staan op het forum. We spreken hier over de spoeddienst en Vlaamse patienten die dringend medische verzorging nodig hebben. Is Vlaanderen dan een echt ontwikkelingsland waar de gezondheidszorg geen prioriteit meer is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van zodra er in de Brusselse ziekenhuizen bij bosjes Vlamingen beginnen te sneuvelen, zal ik je bezorgdheid beginnen delen, maar vooralsnog heb ik in de pers nog niets opgevangen omtrent onnatuurlijk hoge sterftecijfers onder Vlaamse patiënten in Brusselse ziekenhuizen... Sta me dus toe om enige bedenkingen te hebben bij jouw doemscenario's. Je zou je natuurlijk ook de vraag kunnen stellen waarom al die Vlaamse patiënten zich telkens weer in die afschuwelijke Brusselse ziekenhuizen laten opnemen, terwijl er me dunkt toch voldoende "Vlaamsche" alternatieven voorhanden zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
|
![]() Citaat:
Het ging er uiteraard om dat iedere Nederlander of Vlaming de landstaal spreekt, ook de allochtonen, zodat iedereen elkaar kan verstaan. Maar het was waarschijnlijk te moeilijk voor je om dat uit de tekst op te maken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga ik als Franstalige in Vlaanderen wonen dan leer ik toch Nederlands. Of zijn het misschien een soort "oppermensen" voor wie dat niet hoeft? |
|
![]() |
![]() |