![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() Als er eentje die is die nooit van haar extreem-linkse waanideeën en fantasieën zal genezen, ben jij het wel. Voor jou is het te laat : uw geestelijke conditie is duidelijk niet meer behandelbaar. Elke zin voor realiteit wordt telkenmale overwoekerd door multiculturele illusies. En over die typische eigenhaat van de dogmatische multikulfundi zullen we maar zwijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heb ik dan ergens ontkend dat er zo'n dingen gebeuren als jij beschrijft misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is de prijs voor vlamingskes in uw speelstraat Edina? Of zijn die er sowieso niet meer?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat dat susses dan maar snel achterwege hé,want het is een flop op vele plaatsen(niet overal,zekers niet)
![]() |
#225 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 4 april 2007 om 17:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
|
![]() Citaat:
Enkel een behandelende arts heeft recht een diagnose over iemand uit te spreken. Ze is zo goed op de hoogte van de wet, dat ze dat zou moeten weten. Als ze trouwens suggereert dat ik paranoia zou zijn, omdat ik suggereer dat ze voor een organisatie kan werken, zegt dat genoeg. Of is het soms een schande om voor bepaalde organisaties te werken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
|
![]() Jawel hoor, die zijn er ook nog. Jonge gezinnen die hier recent een huis hebben gekocht omdat het een betaalbare buurt is. En nee, geen problemen tussen hen en de allochtonen tijdens de speelstraat. Gek hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom ben je niet aan het toezicht houden? Je zit al heel de middag achter je pc! foei! meter van mijn kl*ten. MIJN kinderen zou ik alvast niet aan jou hebben toevertrouwd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 april 2007 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez Edina,ik ga U eens wat vertellen over het speelpleintje Dokske,is 4X op 20 jaar vernieuwd geweest de laatste keer met Europees geld +- 15 M. oude Belgische franken,en weeral bijna afgebroken door .....Tro is Tro hé !!!
![]() |
#232 |
|
![]() Nee hoor, je doet me lachen. Wel vaker trouwens! Jij kan blijkbaar niet begrijpen dat iemand een mening als de mijne heeft en zoekt dan maar een complot erachter. Ik moet wel betaald worden om te schrijven wat ik schrijf! Dat klinkt inderdaad behoorlijk paranoia in mijn ogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]() Wij mogen jammer genoeg enkel in de zomervakantie speelstraat houden. We hadden het anders graag ook in de paasvakantie gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zijg dan nog over het buurthuis voor jongeren in de Borrewaterstraat
![]()
![]() |
#235 | |
|
![]() Citaat:
Anderzijds stel ik wel vast dat jouw verhaal hier als een kaas met gaten blumpudding in elkaar zakt, maar kom. Jij mag jouw mening hebben. Ik lach me ook krom met jou, want ik weet dat jij er nogal mee in de minderheid mee staat, als het er op aan komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit gehoord van het "allochtonenbos" in Nederland Duveltje? Geen grap hoor! Pure ernst. Men had ontdekt dat "allochtonen" "gewoon" waren om in de pure natuur van de vruchten der natuur te plukken. dus wat deed men voor deze mensensoort? Buiten Amsterdam een volledig bos aanplanten met bomen en struiken die vruchten dragen en waar ze dan van mogen plukken, zoals ze in hun habitat gewoon waren. (Beetje Planckendael en Artis dooreengemengd denk ik, je weet wel daar doet men ook de moeite om de originele habitat wat na te bootsen). (ik ben NIET aan het zwansen, ik voer hier GEEN racistisch discours Jozef, het IS écht gebeurd). Enfin, met heeft dus een Allochtonenbos aangeplant (waarschijnlijk ook met volwassen bomen die ze per kraan hebben overgebracht en zo - je kan van deze uitheemse mensensoort toch niet verwachten dat ze eerst 10 jaar wachten tot die bomen vruchten dragen hé) - enfin alles pico bello in orde, het Allochtonenbos (= OFFICIELE BENAMING Jozef) werd opengesteld. HIER nog een berichtje daarover. NOG EEN leuk artikeltje .... Eén seizoen. bomen werden gemolesteerd, alles was kapot. (maar daarover vind je natuurlijk niks meer) WOESTIJNZAND zeg ik jullie!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 april 2007 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
|
![]() Wel, ik heb een goed voorstel: al die straten die ze openbreken, als zandbak laten liggen. Dan moeten we niet blijven kappen en breken. Veel goedkoper en vele groepen in Antwerpen zullen zich er dan beter thuis voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd tijd om te zeggen"NEE " zo kan het niet meer verder hé,weet voor wat je werkt en wie het afbreekt hé
![]()
![]() |
#240 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gij durft wel zeggen dat het een schande is naast vreemdelingen te wonen, dan vind ik het een schande voor die mensen dat ze naast u moeten wonen. Niet meer niet minder. En nee ik noem me zelf geen vlaming! Ik ben in eerste plaats een antwerpenaar en een de tweede plaats een belg. Vlamingen horen thuis in blokland.Het gros van de allochtonen leeft onder de armoedegrens en gij komt wat zeggen dat ze beter gepamperd worden als gij? Gij durft echt wel! Steek de oorzaak van uw ellende maar op de andere, uw leven zal er echt niet beter op worden. Of denkt ge dat ge meer zijt als een ander omdat ge denkt ne vlaming te zijn? Gij verdient beter zeker? Gij moet gepamperd wordn zeker? Neem uw leven zelf onder handen, sukkelaar!
![]() |