![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een horoscoop kan een licht werpen op de redenen van die moeilijkheden en een suggestie tot verbetering voorstellen. tot men dan vraagt HOE dat kan, en dan is het stil... AL PAGINA4S lang stil...Zoals ik al zei, kom dan bij mij, als je zulke moeilijkheden hebt, ik kak op uw kop en door keur, vorm en stank kan ik al wat gij kunt met uw astrologie ook perfect... zo nauwkeurig als gij, zo juist als gij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In dat geval zou ik niet wachten om mijn eigen winkel te openen, al twijfel ik wel een beetje aan het succes. Kan ook aan de methode liggen natuurlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
** Douche nemen niet mogelijk ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb qlm 5oei yeer een hollqnder in de buurt8- YC=pqpier genoeg8 Gerqrd Golstezn,
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan U & Systeemertje : VERMITS mijn woorden hier verdraait worden en vernietigd in zake astrologie & bijbel beaam IK WEL bewijzen te hebben . Mathias / handelingen en andere werken spreken over de sterrekunde en aanverwante zaken ...waar het staat ga ik julie NIET meedelen omdat het tijd is om nu zelf door de mand te vallen ![]() Ook even dit de eerste wijze mannen van Israel droegen een borstlap met helige stenen daarop die stonden voor PLANETEN en ston in julie bijbel kiekes ![]() Ow en nog iets mocht men deze post van mij WEER is verwijderen om MIJN wijze woorden te verkrachten weet dat ik deze dan OVERDAG plaats + koppiër dus moogtge nogis proberen sociaal te dialogeren . ERG dezen wereld en zielig pffff amaiiiiii Fijne pinksteren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() aanhangers van astrologie en ander New Age geraaskal ....I K vindt da julie alle 2 serieus stukske kunnen raaskalken amai
![]() *Zij die spreken over DEN LOSER aan het kruis zijn zelf genagelt . Doe zo verder lol Laatst gewijzigd door duncan : 27 mei 2007 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 mei 2007 om 05:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() Dictum factum - Zo gezegd, zo gedaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() Alez dan als de indianen da kunnen in hun geloofs gemeenschap kunnen wij da ook ....oké ik zal is biechten hé & bewijsjes leveren om de ongelovigen onder ons bewuster te maken .
Heb u naasten lief pffff ze hemme sjans da ik voor mezelf in kerk therapie zen ja & ik de wetten van vele gemeenschappen plichts bewust moe opvolgen ...soems tegen men zin zenne mocht het ni opvallen . Alez in de geest van onze heer en meester Jezus en zen heerscharen; god de vader der hemelen en de heilige geest die nu ne feestdag heeft ( sjans hebben ze ) . "geschiedenis" van de astrologie: boekbesprekingenMead,GRS Pistis Sophia; A Gnostic Miscellany (London, John M. Watkins, 1963). ... See also GRSMead, Pistis Sophia for a gnostic development on this theme. ... www.mandala.be/wrowhist.htm - 43k - Toegevoegde zoekresultaten Oops een bewijs hmmm John M.Watkins klinkt intressant....wie schreef der ier dat bijbels niks te zien hemme mé planeten enzow ?! Right ![]() HOOG tijd voor boekjes te citeren met een meerwaarde . Laatst gewijzigd door duncan : 28 mei 2007 om 22:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jezelf belachelijk maken, krijg je daar een kick van?
![]() |
#233 |
Parlementslid
|
![]() Ik zou zeggen, dat zijn vader hem neerslaat... Als machtiste der machtigen mag dat geen probleem voor hem zijn... doet hij dat niet, dan zal hij er geen probleem mee hebben, of niet bestaan zeker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat heeft het de mensheid bijgebracht?
Inderdaad 0,0 . |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() ik zag ne smiley zonder mimiek maar mé grote ogen ...héél figuratief moet ik zeggen
![]() Seg ......ik verw8 hier wel beetje veel ongeloof en mensen die me weg willen hé ....geen mensen met argwaan tgo astrologie of zo mensen die ni geloven ofzo in die planeetjes ?! Of zouden er mensen zijn die dat zever vinden ....echt ik wacht vol genade en barm hartigheid zenne en khem just gezorgd dat ik een paar maand standen bijstand krijg in het onzichtbare dus ik heb tijd in OVERVLOED nu . Da A L die ongelovige thomasjes of lilith's maar is komen opdagen en mijn beweringen teniet doen ...ik zal ze deze keer met pure wetenschap en geleerdheid weerleggen. Zo sta geschreven : Want god geeft de macht & kracht aan het dwaze zodat het dwaze moge regeren over de ongelovigen en onwetenden . Shoot I dare yah all ![]() *Quote : heeft het de mensheid bijgebracht? JA VEEL te VEEL om als mens te beseffen omdat het voorbij deze tijd en plaats gaat voorbij het woord van vlees & bloed en onze moeder aarde die dood bloeit . enlightment : http://www.bibliotecapleyades.net/ci...orldgrid02.htm oooo anti graviteit intressant wa we ni leren van planeten en hun studies . Try it some time . Compos mentis Laatst gewijzigd door duncan : 29 mei 2007 om 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeg Duncan, is het nu echt teveel gevraagd om fatsoenlijk Nederlands te schrijven?
Djeezes!
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes - ego non. http://richarddawkins.net kijk wie het schrijft ! __________________ Etiam si omnes - ego non. http://richarddawkins.net hmmmm probeer da eerst zelf is en begin eerst wa met uw houding dankjewel merci ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Parlementslid
|
![]() Wp...
Laatst gewijzigd door Zyp : 30 mei 2007 om 07:50. |
![]() |
![]() |
![]() |