![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gezien Hans Brusselaar, Brabander en Belg is.....
![]() |
![]() |
#223 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Lol, das ook waar... Daarentegen, in geval van een 'scheiding' blijt Brussel een probleem. Zoals ik al eerder schreef, wil het leeuwendeel van de Brusselaars gewoon geen deel uitmaken van een onafhankelijk Vlaanderen (ik in ieder geval niet) ... Als we niet federaal blijven en onafhankelijk worden na een tijdelijk 'confederalisme' zal Brussel gewoonweg geen deel meer uitmaken van Vlaanderen (en niet alleen omdat de brusselaars dat niet willen, trouwens). Wat dan wel ? Ik weet het echt niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Houden zo zou ik zeggen! De vreemdelingen die nu al in de meerderheid zijn in Brussel zullen wel voor jou beslissen wat je zult moeten willen als Vlaanderen zijn handen van Brussel aftrekt.
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() waarvan 10% in zakken verdwijnt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() Federalisme is in België enkel een zelfbediening voor postjes met een rijkelijk loon zonder enige toegevoegde waarde .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() inderdaad 124 vlaamse zitjes die elke 10% afrdragen aan de partijkas en dat verklaart het schandalig hoge aantal leden
|
![]() |
![]() |