![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
|
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar goed, ik vroeg wel om bewijzen voor deze beweringen: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik weet wel dat mij aanvallen makkelijker is maar probeer het eens. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Staatssecretaris
|
![]() Vermoedelijk hierdoor:
edit: Of waarom denk jij misschien? Laatst gewijzigd door Starkan : 6 juli 2007 om 00:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
|
![]() Citaat:
Jammer dat die berichten weg zijn. Ik ben er altijd voor berichten voor zichzelf te laten spreken. En voor iemand op een idee komt: Het is niet mijn werk, ik heb nog nooit voor andermans posten op een driehoekje gedrukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Minister-President
|
![]() Hierop ben ik een tijdje terug gestoten. (Vervalsing van de Jihad-Mickey)
Dat van die foutieve vertaling van Ahmedinejad's uitlating staat ook op Wikipedia. Het was Zeddie die me in een eerdere thread deze link doorgaf.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 6 juli 2007 om 05:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Feit blijft dat de Palestijnse media kinderen misbruiken in hun propaganda.
![]() |
![]() |
#228 | |
|
![]() Citaat:
Dank voor de links. Het is jammer dat deze vertalingen zo (bewust) onzorgvuldig gebeuren en ook nog eens worden aangedikt. Want ook zonder deze aandikkingen valt er genoeg over te vertellen. 'Wissen van de pagina's van de tijd' is inderdaad wat anders dan 'Van de kaart vegen' maar erg vrolijk kun je er toch ook niet van worden. Hetzelfde geldt voor het Mickey Mouse gesprek. 'Dan komen de Joden ons vermoorden en worden wij martelaars' is inderdaad wat anders dan 'dan zullen wij de Joden uitroeien en zullen wij martelaarschap (zelfmoordaanslag) plegen'. Maar ook hier is de toon en de intentie t.o.v. een klein meisje al schokkend genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() tja, werken bevalt sommigen nu eenmaal niet. ![]() Citaat:
![]() ![]() bewijzen ? waarom zou ik aan een compleet van realiteit verdoken zionist die elk niet-joods bewijs tegen zijn zionstaat meteen of in een later stadium automatisch beschuldigt van antisemitisme, of als het wél joods is als "gelogen", nog iets bewijzen ? doe je opzoekwerk eens zelf ![]() Zeker als de betrokken "inquisitor" anderen beschuldigt van ongeïnformeerdheid ![]() ![]() ![]() ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 6 juli 2007 om 19:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Vergelijk: Citaat:
Citaat:
IK heb mijn vergissing (door verkeerde interpretatie van twee vage bronnen) een jaar geleden binnen twee uur zelf rechtgezet. Jij houdt al meer dan een jaar je valse beweringen vol zonder ook maar één spoor van bewijs. Of durf je je fouten niet toe te geven? Je bent toch niet minder dan een ''zionist'', bruut? Citaat:
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 6 juli 2007 om 21:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |||||
Minister-President
|
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() in een latere discussie (waar je trouwens weer voor schut gezet werd ![]() zei ik dat jij niet eens wist dat het een extremistische zionist was die je Premier vermoordde, het was idd al een tijdje geleden en in plaats van de pro Palestijnse NK dichtte ik je "een palestijn" toe. meer niet, dat maakt je blunder niet minder gigantisch ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 6 juli 2007 om 22:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
don't bother. Dat is voor die typetjes toch allemaal "gelogen" of antisemitisch" ![]() ![]() ![]() hij moet toch de laatste post hebben, een leugenachtig zion aardje laat immers niets anders toe ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||||
|
![]() Sterk!
![]() Citaat:
![]() In jouw vocabulaire heet zo'n vergissing een 'blunder'. Was je misschien aan het 'blunderen'', bruut? Citaat:
Nu weer. Eerst hou je bij hoog en laag vol dat ik heb beweerd dat een palestijn Rabin heeft vermoord. En als ik je daarmee confronteer is het ''ook al een tijdje geleden'' en ''meer niet''. Wél consequent blijven, bruut. Citaat:
Citaat:
Je zou misschien overtuigender zijn als je wat minder agressief was en/of op de man speelde en de moeite zou nemen argumenten uit te wisselen. Nu ben je voor mij niets meer dan iemand die zijn nickname waarmaakt en erg overtuigd is van zijn eigen gelijk. En je eigen racisme maakt je scheldkannonades aan het adres van ''racistische VB-ers'' erg ongeloofwaardig. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het erg vervelend dat neo-nazi's en echte anti-semieten zich aansluiten bij de kritiek op Israël, zo geef je alleen maar geloofwaardigheid aan de stelling dat alle kritiek op Israël gelijk staat met anti-semitisme (wat natuurlijk klinkklare onzin is)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |||||||||||||||
Minister-President
|
![]() zoals reeds gezegd: idd
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() dat ikje later in een andere thread waar je weer de zoveelste onzin zat te verkondigen een palestijn toedichtte ipv een pro palestijnse organisatie, is hetzelfde voor jou als de moord zelf verkeerd toedichten ? (terwijl deze zo veel op het nieuws en internet geweest is/te vinden ? Je blundert niet alleen, nu verwacht je ook nog dat je blunders worden bijgehouden tot in het detail door anderen.... ![]() ![]() Citaat:
![]() en komt de bla bla Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
zeer "bedenkelijk" allemaal! zeker omdat eenieder die kan checken Citaat:
Je zou dat ondertussen moeten weten, je maakt ze nalemijk constant! Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() de bronnen voor mijn beweringen zijn overtuigend genoeg, maar ja VN, resoluties, Belgisch strafrecht etc, dat vinden leugenachtige zionistjes maar "bedenkelijk" Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 7 juli 2007 om 15:47. |
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Banneling
|
![]() bruut geweld lost niets op...
Integendeel... |
![]() |
![]() |