![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staan belangrijke nuanceringen in ja. Maar mijn eerdere quote... die blijft staan als een rots.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, je kan ook het broeikaseffect blijven ontkennen... maar wat schiet je ermee op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Raf bevestigde dit overigens. Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=201 Ga je nu ook aan hem zeggen niet in jou naam te spreken? Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 juli 2007 om 21:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar het kan wel genezen worden door de Bijbel, dat staat vast. Laatst gewijzigd door Kay_ : 11 juli 2007 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Homosek...moseksualiteit Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze zin staat letterlijk in de tekst: "Er is nog geen verklaring op tafel gekomen die aanspraak kan maken op algemene geldigheid." Is dat soms niet duidelijk voor u? Trouwens het punt was niet of het iets lichamelijk was of dat het onwijzigbaar zou zijn... Het punt was dat er helemaal niks bewezen is omtrent de oorzaak van homoseksualiteit. Omwille van deze bewering heb je gezegd dat ik lieg. Maar wie heeft er gelogen? Wie heeft er gezegd dat het wetenschappelijk vast staat dat.....? Bovendien, zelfs al zou het iets lichamelijk zijn, dan betekent het nog niet dat het per definitie ook onwijzigbaar is, maar dat is een andere discussie uiteraard. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 juli 2007 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, liegen doe je bewust... ik heb niet de indruk dat jij mij bewust onwaarheden aan wil praten. Maar goed, discussies met jou lopen altijd hetzelfde af, namelijk dat ik geen poot op te staan zou hebben en dat jij gelijk hebt omdat er niks te bewijzen valt. Ik blijf bij mijn standpunt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nochtans heel simpel hoor.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Homosek...moseksualiteit Wikipedia is op dit forum bij mijn weten nog nooit als onbetrouwbare bron beschouwd geweest, integendeel wordt ze regelmatig gebruikt als autoriteit. Blijkens deze posting erken ook jij wikipedia als betrouwbare bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=227 Jij hebt overduidelijk gezegd dat ik lieg over deze kwestie en dat doe je hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=214 Vervolg van het verhaal? ?????????????????Jij blijft bij je standpunt???????????????. Proficiat! Je hebt zopas de tweede prijs gewonnen voor onredelijk debateren. Je begrijpt dan ook dat ik weiger van jou nog verder als een evenwaardige gesprekspartner te zien en besluit om jou een tijdje te negeren. Met oprechte spijt. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, je geeft me dus niet de kans mij te verduidelijken. Dat moet je zelf weten, Paulus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je hebt die vraag niet beantwoord, omdat je verdomd goed beseft dat zaken als polygamie en gearrangeerde huwelijken, die lange tijd deel hebben uitgemaakt van de traditie van het huwelijk (en dat in sommige streken nog steeds doen) NIET ten goede komen aan het kind, en dat past nu eenmaal niet in je verhaaltje dat het traditionele huwelijk de beste garanties biedt voor kinderen. Wat zou het jou kosten om voor één keer eens gewoon toe te geven dat je redenering niet klopt, en dat je je misschien wel hebt vergist? Maar nee, in plaats daarvan klets je dapper verder uit je nek, met Wikipedia als orakel. Zielig.
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() Is dat hier de 'ZONDER HAAT DRAAD'?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het wetenschappelijke bewezen zou zijn wat de oorzaak is van homosekualiteit bijvoorbeeld...
Citaat:
Je hoeft van mij niet akkoord te gaan met mijn mening, maar hou toch eens op met te zeggen dat ik je vraag niet beantwoord heb hé? Dat is nu al voor de vierde keer gebeurd. Citaat:
Maar dat doe je niet. Integendeel heb je duidelijk te kennen gegeven dat ik het ben niet niet zou openstaan voor een constructief debat. En dat doe je hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=188 Verder mag ik je er op wijzen dat wikipedia doorgaans als betrouwbare bron wordt aanvaard op dit forum. Ook door liberalist_NL. En dat heb ik ook aangetoond. Indien jij vindt van niet, dan staat het je vrij om met andere aanvaardbare bronnen, het tegendeel te bewijzen. Maar ik weet vrijwel zeker dat je dat niet zal doen. Je blijft liever volhouden dat er met mij geen constructief debat mogelijk is; is het niet? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 juli 2007 om 11:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus, je hebt, volgens jouw optiek, evenveel reden te geloven dat de man werkelijk veranderd is, of om mij te geloven. Waarom geloof je wel hem, maar niet mij? Volgens jouw redenering zou het onzingehalte evenhoog moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ik het minder logisch vindt dat iemand zoals de man in kwestie, alles wat hij bereikt heeft binnen de holebi beweging + zijn seksuele leven zou opgeven om een leugen in stand te houden die hij bovendien wijd en zijd vekondigd als zijnde een verlossing. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat iemand dat zou doen onder druk, door het lezen van de Bijbel, zoals jij stelt. Ik heb lang geleden ook ooit eens geprobeerd om de Bijbel helemaal te lezen, en dat is me niet gelukt, wegens niet boeiend genoeg. Laat staan, dat het mensen zou dwingen om zichzelf te verloochenen. Ik zie dat echt niet zitten, die uitleg. Wat ik wel zie zitten is dat de man zich plots en blijkbaar wel aangetrokken voelt tot het vrouwelijk geslacht en daar ronduit heel blij om is. Dat lijkt me gezien de omstandigheden en zijn reactie veel waarachtiger. En jij? Waarom vindt jij het logischer dat de man onder druk van het lezen van de Bijbel zijn leven over een totaal andere boeg gooit? Waar is hij dan bang voor volgens jou? Wat zet 'm precies onder druk dat zijn reactie logisch verklaart? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 juli 2007 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat hij niet in de hemel komt omdat hij in zonde verkeert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Een interessante polemiek daarover met Gatze zelf, kan je hier lezen: http://www.goodasyou.org/good_as_you...ose-not-1.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sterker nog, je moet je broeder liefhebben. Dat is niet alleen homoseksualiteit, dat is incest. To the pile!
![]() |