Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2007, 01:55   #221
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
Misschien een beetje offtopic, maar kan mij iemand eens zeggen waarom 9 op de 10 mannen op straat gedurend aan hun kruis staan te krabben ?

Niet dat het mij stoort hoor, gewoon uit nieuwsgierigheid.
Omdat het beweegt?

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 06:06   #222
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Omdat het beweegt?

Omdat het beweegt moet je er aan krabben ?
Oud 15 juli 2007, 07:32   #223
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Ben jij het slachtoffer van een loverboy?
Je bent zo narrowminded dat je meteen denkt dat ik een hoer ben omdat ik in die sector werk. BTW ik deed dit al voor ik hem kende.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 13:16   #224
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
Omdat het beweegt moet je er aan krabben ?
Er worden te veel strings gedragen wsl.

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 15:20   #225
I amsterdam
Minister-President

I amsterdam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Er worden te veel strings gedragen wsl.

Volgens mij juist door het vele dragen van te ruime boxers ,waardoor hij wegzakt .

Laatst gewijzigd door I amsterdam : 15 juli 2007 om 15:20.
I amsterdam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 16:49   #226
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eerst ga jij alcohol moeten laten. Dan mag je niet meer alleen naar buiten. Geen bezoek meer van niet-moslims. Dan ga je je anders moeten kleden. Dan meedoen aan de ramadan. Vervolgens een hoofddoek. En als je dat allemaal niet meer ziet zitten na een pak slaag(Mohammed de pedofiel raadde dat aan aan moslims) pakt hij je kinderen mee naar Marokko en daar ontzet een Islamitische rechtbank jij uit al je rechten.
Is de klassieke gang van zaken hoor.
Lol, een tante had bijna hetzelfde voor...gelukkig heeft ze eindelijk het licht gezien en die man gedumpt.
Hoewel hij nu wel de belgische nationaliteit heeft...eerst de beste man die je kunt hebben tot een half jaar na de trouw toen trachte hij zijn godsdienst op te leggen.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 17:16   #227
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Lol, een tante had bijna hetzelfde voor...gelukkig heeft ze eindelijk het licht gezien en die man gedumpt.
Hoewel hij nu wel de belgische nationaliteit heeft...
.
Wat dus uiteindelijk de bedoeling was. Nu zit uw tante met een hoop emotionele ellende terwijl meneer de Islamiet én kan langsgaan bij de Belgische sociale zekerheid én een nieuwe importbruid uit zandland kan laten komen waar hij dan weer 6 kindjes bij maakt, die dan op hun beurt de sociale zekerheid...etc.etc.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 17:51   #228
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoewel hij nu wel de belgische nationaliteit heeft...eerst de beste man die je kunt hebben tot een half jaar na de trouw toen trachte hij zijn godsdienst op te leggen.
Ergens versta ik hen wel hoor: als je nu eenmaal gelooft in een godsdienst die jou het recht geeft om al tiran op te treden, op je wenken bediend te worden, recht hebt op volkomen gehoorzaamheid, benen spreiden op je wenken... noem maar op. Ik denk dat de verleiding groot is.

Net daarom vrees ik dat de opkomende islamitische manier van denken al het werk van de vorige generaties vrouwen voor gelijkberechtiging om zeep zal helpen.
Maar let wel heren: je mag dan wel verkiezen om een onmondig huissloofje in huis te hebben om voor je natje, je droogje en je kindertjes te zorgen, maar ge gaat wèl zelf op je eentje voor heel den boel opdraaien hé makkers!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 21:26   #229
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu zit uw tante met een hoop emotionele ellende
Zijn wij familie?
Op een kleine 2 maand tijd heeft ze al 3 zelfmoordpogingen achter de rug...hoewel pogingen...eigenlijk meer een schreeuw om aandacht.
Kerel deed zich voor als een echte droomprins uit het verre Iran en toen mijnheer de moslim zijn ding begon te doen en zijn wil trachte op te leggen is haar droomwereldje in elkaar gestort met alle gevolgen...

Anyway, goed gelachen...ze was verwittigd door tal van familieleden, maar wat baten kaars en bril als een 'hoer' niet zien of luisteren wil.
Oud 15 juli 2007, 21:36   #230
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zijn wij familie?
Op een kleine 2 maand tijd heeft ze al 3 zelfmoordpogingen achter de rug...hoewel pogingen...eigenlijk meer een schreeuw om aandacht.
Kerel deed zich voor als een echte droomprins uit het verre Iran en toen mijnheer de moslim zijn ding begon te doen en zijn wil trachte op te leggen is haar droomwereldje in elkaar gestort met alle gevolgen...

Anyway, goed gelachen...ze was verwittigd door tal van familieleden, maar wat baten kaars en bril als een 'hoer' niet zien of luisteren wil.
Aha, je scheldt je bloedeigen tante uit voor hoer. Mooie familie heb jij, ik kan begrijpen dat je totaal geen zelfrespect hebt en gefrustreerd en islamofoob wordt.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 21:39   #231
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Aha, je scheldt je bloedeigen tante uit voor hoer. Mooie familie heb jij, ik kan begrijpen dat je totaal geen zelfrespect hebt en gefrustreerd en islamofoob wordt.
Iets dat met nen bruine aanpapt en hem dan nog invoerd...nee, daar heb ik totaal geen respect voor.
Oud 15 juli 2007, 21:39   #232
evilbu

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Als je het echt moet weten: Prima. Ik heb natuurlijk nooit anders gekend, maar problemen, nee... Ik zou ook niet weten waarom er niet genoeg voorhuid zou zijn om het te doen lukken.
We zullen het nooit weten he..
Of toch?
Met alle zever op de televisie lijkt dit zelfs nog origineel : (volwassen man) masturbeert, laat zich besnijden, en masturbeert opnieuw. Dan getuigt hij en kunnen de kijkers sms'en om te kiezen.
Oud 15 juli 2007, 21:44   #233
evilbu

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uwagan Bekijk bericht
Urine is normaal gezien steriel.

Sommigen drinken het zelfs,
Ik betwijfel of dat gezond is? Daar zitten toch een hele hoop stoffen zoals amoniak in die ongezond zijn voor je?

Citaat:
anderen maken er koekjes van. Vraag maar aan Bert Anciaux
Verduidelijking graag?!
Oud 15 juli 2007, 21:50   #234
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Ik betwijfel of dat gezond is?
Is allesinds niet ongezond.

Vind je plasseks maar niks? Misschien moeten we met zijn allen binnenkort onze mening herzien. Want terwijl wij onze handen wassen na een kleine boodschap zouden we er beter aan doen ze schoon te likken. Dat beweert althans een Thaise wetenschappelijke vorser. Zij zegt dat urine drinken sinusitis geneest, het ouderwordingsproces afremt en zelfs kanker bestrijdt. Zij beweert dit na een studie bij boeddhisten die zich onderwierpen aan deze onorthodoxe praktijk.

Ratree Cheepudomwit, verbonden aan het departement Ontwikkeling van de Traditionele en Alternatieve Geneeskunde, gaf aan dat een honderdtal mensen dat elke dag een glas van de eigen urine opdronk, vond dat dit een heilzaam effect op de gezondheid had en het ouder worden afremde.

De onderzoekster voerde de studie uit bij 250 leden van de beweging Santi Asoke die deze praktijk volgen, omdat het zo in hun 2.500 jaar oude geschriften staat. "87 Procent voelde positieve effecten, zoals het verdwijnen van hoofdroos, witte haren, problemen met de sinus en zelfs kankers", aldus Cheepudomwit, die wel toegaf dat 10 procent last had gekregen van buikloop.

Datum: 2004-11-10 01:33:51
Bron : belg.be
Oud 15 juli 2007, 22:50   #235
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Iets dat met nen bruine aanpapt en hem dan nog invoerd...nee, daar heb ik totaal geen respect voor.
Je hoeft jezelf niks te verwijten, ze was genoeg gewaarschuwd. Maar gek genoeg oefenen die m******n een grote sexuele invloed uit op onze vrouwen. Ze spelen ook schaamteloos op het medelijden natuurlijk, zo van "ik ben een arme gediscrimineerde moslim, die Vlamingen zijn allemaal racisten maar JIJ begrijpt mij tenminste..."
Oud 15 juli 2007, 22:53   #236
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Jurgen citeert gewoon de kwalificatie die moslims voor westerse vrouwen reserveren. Je hebt niet goed "begrijpend" gelezen.
Oud 15 juli 2007, 23:16   #237
uwagan
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:

Verduidelijking graag?!
Celebrity shock op VTM met Bert Anciaux. Toch genoeg over geschreven op dit forum.

Aflevering 9

In Mongolië prepareren Elke Vanelderen en Bert Anciaux de traditionele urinekoekjes. Bert ziet het niet zitten om deze zuiverende koekjes op basis van zijn eigen urine op te eten. Familiehoofd Otkondorj tracht hem te overtuigen.
http://www.vtm.be/celebrityshock/ind...levering9.html
Oud 15 juli 2007, 23:21   #238
uwagan
Lokaal Raadslid

Standaard

en over urine drinken

CAIRO - In Egypte is grote ophef ontstaan over een boek van de Egyptische moefti dr. Ali Gum'a waarin hij stelt dat de metgezellen van de profeet Mohammed zegen ontvingen door zijn urine te drinken. De moefti, een adviseur in de islamitische wetgeving, deed dat in de vorm van een fatwa, een niet-bindende juridische uitspraak. In het boek Modern Every*day Fatwas wees Gum'a op een scène uit de Hadith, overleveringen over Mohammed, door veel moslims gezien als een aanvulling op de Koran. Daarin drinkt een vrouw urine van de profeet, waarna die zegt: ,,Deze maag zal niet door het vuur van de hel gaan, omdat het iets bevat van onze Here, de boodschapper van Allah.''

Volgens de moefti kon deze zegen ook worden verkregen door speeksel, zweet, haar of bloed van de profeet. ,,Iedereen die weet van de liefde van Allahs boodschapper vindt dat niet weerzinwekkend, net zoals een moeder geen afkeer heeft van de uitwerpselen van haar zoon.''

Heel Egypte - zowel leiders als publiek - viel over Gum'a heen. De openbaar aanklager en een procureur willen dat Gum'a zich verantwoordt voor de rechter. Zij bereiden een aanklacht voor, omdat de fatwa een bedreiging zou zijn van de sociale stabiliteit van Egypte en de profeet en zijn metgezellen bespot en belastert.

De fatwa zou uit zijn context zijn gerukt en ongepast zijn in deze tijd, stelde een minister voor Religieuze Zaken. ,,Tragische fatwa's als deze doen de islam en de profeet meer schade dan de Deense cartoons, omdat die dit keer niet wordt veroorzaakt door de vijanden van de islam maar door een moslimgeleerde die zijn mening presenteert aan het publiek.'', aldus dr. Zaqzouq.

Columnisten in kranten wezen erop dat de religieuze uitspraak niet relevant is voor het moslimleven in deze tijd. Het drinken van de urine van de profeet beschouwen zij als louter een theoretische kwestie.

Gum'a zei in de Egyptische media geen verontschuldigingen te hebben aangeboden, zoals was gesuggereerd. Wel nam hij zijn boek terug en verdwijnt hij uit het openbare leven tot de storm is gaan liggen.

http://www.nd.nl/Document.aspx?docum...tikel&id=94773

Laatst gewijzigd door uwagan : 15 juli 2007 om 23:22.
uwagan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 23:28   #239
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uwagan Bekijk bericht
CAIRO - In Egypte is grote ophef ontstaan over een boek van de Egyptische moefti dr. Ali Gum'a waarin hij stelt dat de metgezellen van de profeet Mohammed zegen ontvingen door zijn urine te drinken.
Ze hadden zich beter tot deze socio-culinaire activiteit beperkt dan zijn hallucinaties neer te schrijven en te verspreiden.
Oud 16 juli 2007, 08:34   #240
I amsterdam
Minister-President

I amsterdam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zullen het nooit weten he..
Of toch?
Met alle zever op de televisie lijkt dit zelfs nog origineel : (volwassen man) masturbeert, laat zich besnijden, en masturbeert opnieuw. Dan getuigt hij en kunnen de kijkers sms'en om te kiezen.
Iedere masturbatie heeft toch niet hetzelfde genot.
Dus die vergelijking gaat niet op.
Bij orale sex kun je het verschil beter beoordelen lijk mij .
De vraag is of de kijkers dat ook kunnen zien of horen.
I amsterdam is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be