Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2007, 11:24   #221
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Het is eigenlijk op zich al waanzinnig dat we al discussiëren over deze kwestie. Het zou logisch zijn moest iedereen deze quota's verwerpen. Maar medeburgers zoals Raf zijn helemaal vervreemd geraakt van hun eigen volk. In plaats van het 'eigen volk eerst' van het Vlaams Belang, zitten we nu bij het 'eigen volk laatst' van allochtonen als Ali Salami. Die doet natuurlijk wat hij hoort te doen: de belangen van zijn eigen volk verdedigen. De oplossing is niet strijden tegen quota's, maar strijden tegen de multiculturele samenleving en de volksverraders. Dáár zit hem het probleem!
Opvallend toch hoe die VB-bashers doordrenkt zijn van een 'eigen volk laatst' mentaliteit : alle verzinsels zijn toegestaan om discriminatie tgo het eigen volk te legitimeren.
Raf is volgens mij de geknipte figuur om een Allahtone Belang partij op te richten en te gaan leiden. Als Allahtoon Belang-partijleider zou hij goede maatjes kunnen worden met die andere Vlamingenhater, Olivier Mangain.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 11:25   #222
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Opvallend toch hoe die VB-bashers doordrenkt zijn van een 'eigen volk laatst' mentaliteit : alle verzinsels zijn toegestaan om discriminatie tgo het eigen volk te legitimeren.
Waarom zeg je dat?

Citaat:
Raf is volgens mij de geknipte figuur om een Allahtone Belang partij op te richten en te gaan leiden. Als Allahtoon Belang-partijleider zou hij goede maatjes kunnen worden met die andere Vlamingenhater, Olivier Mangain.
Er was hier al eens een moslimpartij.
Ze faalde.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 11:29   #223
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ze faalde
Wanneer en in wat falen ze eens niet?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 11:31   #224
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ze faalde.
Grandioos zelfs
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 11:32   #225
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Grandioos zelfs
Idd.
Dus daaruit kan ik toch concluderen dat daar niet bepaald een vraag naar is.
En dat met al die miljoenen moslims die in dit land al rondlopen.

Men zou zich toch eens vragen stellen.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 11:46   #226
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik ben blij dat je toegeeft dat je geen reet afweet over het vakantiegedrag van "de allochtonen".
Jij wel dus?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 12:02   #227
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Jij wel dus?
Nee. En dat is dan meteen ook de reden waarom ik het niet aanvoer als argument.

Citaat:
Paulus.
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 18:29   #228
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Studentenjobs zijn gewoonlijk toch parttime jobs die kunnen ingevuld worden door studenten die aan een hogere studie zijn begonnen?
---> in dat geval zou met moeten rekening houden met het % allochtonen die verderstuderen tegenover het % autochtonen die verstuderen.

Ik heb echter eerder de indruk dat het over vakantiejobs zou gaan (juli, augustus, september).
Heeft mijnheer Salami hierbij rekening gehouden met de massale langdurige zomeruittocht van allochtone jongeren? Hoeveel % bedraagt het aantal aanwezige allochtone jongeren in die periode in feite?

Kortom, ik denk dat dit voorstel weer een zoveelste luchtballon is, opgelaten richting utopia.

Als ze van die 150 jobs twintig allochtonen vinden die verder studeren én aanwezig zijn in de zomermaanden zal het al veel zijn.
Ik vraag me soms af hoe jij leest. Lees je de ene zin wel en de andere niet? Of lees je ze allemaal maar vergeet je de helft meteen?

Soit, ik schreef:

En nog een kleine correctie: het gaat vanzelfsprekend niet over een representatieve vertegenwoordiging van de bevolking in de bedrijven, maar om een representatieve vertegenwoording van de kandidatenpool in de bedrijven.

Verder lijk je niet het flauwste benul te hebben wie die mensen zijn die studentenjobs en vakantiejobs invullen, maar daar hebben anderen je al op gewezen.
Oud 15 juli 2007, 19:13   #229
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee. En dat is dan meteen ook de reden waarom ik het niet aanvoer als argument.

Raf.
Dat is juist. Je breekt enkel het argument van een ander af terwijl je er eigenlijk zelf niks vanaf weet.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 15 juli 2007 om 19:13.
Oud 15 juli 2007, 19:58   #230
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ik vraag me soms af hoe jij leest. Lees je de ene zin wel en de andere niet? Of lees je ze allemaal maar vergeet je de helft meteen?

Soit, ik schreef:

En nog een kleine correctie: het gaat vanzelfsprekend niet over een representatieve vertegenwoordiging van de bevolking in de bedrijven, maar om een representatieve vertegenwoording van de kandidatenpool in de bedrijven.

Verder lijk je niet het flauwste benul te hebben wie die mensen zijn die studentenjobs en vakantiejobs invullen, maar daar hebben anderen je al op gewezen.
Kan goed zijn. Het is dan ook weeral een aantal jaren geleden dat het tot mijn functie behoorde om de pool aan studentenjobs aan te werven in een grote Amerikaanse firma. Maar het gaat snel tegenwoordig. Waarschijnlijk is de vraag naar competente jobstudenten in het Mechelse stadsbestuur totaal anders dan degenen die ik nodig had.

Citaat:
het gaat vanzelfsprekend niet over een representatieve vertegenwoordiging van de bevolking in de bedrijven, maar om een representatieve vertegenwoording van de kandidatenpool in de bedrijven.

wie zegt dat?
Hoe geraak je aan het voorgestelde quotum van 50/50 indien je 100 witte kandidaten in je pool hebt zitten tegen 50 bruine?

Als je op voorhand zegt dat je 50/50 wil gaan om de "afspiegeling van de bevolking" te vertegenwoordigen, waarom denk jij dan dat het over de "afspiegeling van de kandidatenpool" zou gaan?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 21:38   #231
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is juist. Je breekt enkel het argument van een ander af terwijl je er eigenlijk zelf niks vanaf weet.
Moet je dan ergens alles vanaf weten om de uitlatingen die iemand doet in vraag te stellen? Jij doet dat bijvoorbeeld voortdurend over homoseksualiteit, een onderwerp waar je geen jota vanaf weet, maar dat heeft je nog nooit verhinderd om de meest pertinente nonsens wereldkundig te maken en voor te stellen als onbetwistbare feiten.

Citaat:
Paulus.
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 21:40   #232
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raf.
Waf.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 22:14   #233
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moet je dan ergens alles vanaf weten om de uitlatingen die iemand doet in vraag te stellen?
Niet alles, maar toch voldoende.

Bovendien; Jij stelt niet in vraag. Jij beschuldigt mensen ervan, zonder kennis van zaken te spreken en terwijl je er ook zelf niks vanaf weet stel je de zaken anders voor. Proficiat! En dat voor iemand die naar eigen zeggen, intellectueel ver boven het gemiddelde uitsteekt.

Citaat:
Jij doet dat bijvoorbeeld voortdurend over homoseksualiteit, een onderwerp waar je geen jota vanaf weet, maar dat heeft je nog nooit verhinderd om de meest pertinente nonsens wereldkundig te maken en voor te stellen als onbetwistbare feiten.
Bullshit!

Moest je me kunnen weerleggen zou je dat zeker doen. Tot dan blijf ik verkondigen dat homoseksualiteit een minderwaardige seksualiteitbeleving is, omdat ze inderdaad minder functioneel is. Want voortplanting met homosekualiteit blijft onmogelijk. Nochtans is voortplanting de reden waarom de soort met seksualiteit is uitgerust.

Het feit dat je daarmee niet akkoord bent illustreert enkel je ware intellect. Bedankt dat je me de gelegenheid geeft om dat nog maar eens in de verf te zetten.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 15 juli 2007 om 22:24.
Oud 15 juli 2007, 22:19   #234
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Waf.
Oud 16 juli 2007, 08:36   #235
Winterhamer
Banneling

Standaard

Mechelen Buitenlanders 7,35% geen wonder dat daar zoveel links zit, nauwelijks buitenlanders
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2007, 08:45   #236
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Nog eens terugkomen op het volgende waarop Raf en consoorten maar geen antwoord schijnen te vinden:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=133

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Oké. Vanaf nu noemen we het "bevorderen van tewerkstellingskansen voor leden van minderheidsgroepen die traditioneel gediscrimineerd werden ten voordele van autochtonen". Zo beter?
... Of zullen we voor het gemak maar houden op "positieve discriminatie", waarbij het bijvoeglijk naamwoord "positief" aanduid dat het niet om discriminatie gaat, maar juist om het teniet doen van de gevolgen van jarenlange discriminatie.Raf.

Als ik dat goed begrijp dan komt gij hier verklaren dat de SP.A, CD&V, Spirit en VLD hier jarenlang straffeloos gediscrimineerd hebben. ...En dat dit niet het geval is voor het Vlaams Belang... vermits die nooit aan de macht zijn geweest! Waarom hebben die 'politiek-correcten' dan het cordon sanitaire opgericht...vermit zij nu zelf toegeven dat ze jarenlang straffeloos gediscrimineerd hebben?
blijkbaar krijgt Jean Pierre hier maar geen antwoord op...... touché zal ik maar zeggen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 16 juli 2007 om 08:46.
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2007, 08:53   #237
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

de SP.A, CD&V, Spirit en VLD hadden gewoon niet door dat sommige mensen een "beschermd kenmerk" hebben natuurlijk!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 16 juli 2007, 11:46   #238
Beauris
Partijlid

Beauris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Tja, als ze wetten invoeren tegen de discriminatie van allochtonen, dan moeten ze ook de autochtone Vlaming niet gaan discrimineren hé? Want het kan toch niet de bedoeling zijn dat al die wetten een éénrichtingsverkeer zijn voor de allochtonen en tegen de Vlamingen.
Ik heb op zich geen probleem met dit soort van maatregelen die allochtonen gelijke kansen geven, maar misschien moet de verhouding nog eens herbekeken worden. De helft van de beschikbare jobs voorbehouden voor allochtone studenten, lijkt me nu ook niet meteen een accurate afspiegeling van de maatschappij op te leveren. Een verhouding 20/80 is misschien realistischer?
Beauris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2007, 11:53   #239
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beauris Bekijk bericht
Ik heb op zich geen probleem met dit soort van maatregelen die allochtonen gelijke kansen geven,
Dit soort maatregelen geeft allochtonen helemaal geen gelijke kansen. Zij worden immers bevoordeeld doordat een aantal jobs enkel door hen kan ingenomen worden.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2007, 11:55   #240
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beauris Bekijk bericht
Ik heb op zich geen probleem met dit soort van maatregelen die allochtonen gelijke kansen geven, maar misschien moet de verhouding nog eens herbekeken worden. De helft van de beschikbare jobs voorbehouden voor allochtone studenten, lijkt me nu ook niet meteen een accurate afspiegeling van de maatschappij op te leveren. Een verhouding 20/80 is misschien realistischer?
En ik pleit voor gelijke behandeling en afspiegeling van de maatschappij waar het natural blondes betreft!

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be