![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Raf is volgens mij de geknipte figuur om een Allahtone Belang partij op te richten en te gaan leiden. Als Allahtoon Belang-partijleider zou hij goede maatjes kunnen worden met die andere Vlamingenhater, Olivier Mangain. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ze faalde.
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd.
Dus daaruit kan ik toch concluderen dat daar niet bepaald een vraag naar is. En dat met al die miljoenen moslims die in dit land al rondlopen. Men zou zich toch eens vragen stellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. En dat is dan meteen ook de reden waarom ik het niet aanvoer als argument.
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, ik schreef: En nog een kleine correctie: het gaat vanzelfsprekend niet over een representatieve vertegenwoordiging van de bevolking in de bedrijven, maar om een representatieve vertegenwoording van de kandidatenpool in de bedrijven. Verder lijk je niet het flauwste benul te hebben wie die mensen zijn die studentenjobs en vakantiejobs invullen, maar daar hebben anderen je al op gewezen.
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 juli 2007 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() wie zegt dat? Hoe geraak je aan het voorgestelde quotum van 50/50 indien je 100 witte kandidaten in je pool hebt zitten tegen 50 bruine? Als je op voorhand zegt dat je 50/50 wil gaan om de "afspiegeling van de bevolking" te vertegenwoordigen, waarom denk jij dan dat het over de "afspiegeling van de kandidatenpool" zou gaan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien; Jij stelt niet in vraag. Jij beschuldigt mensen ervan, zonder kennis van zaken te spreken en terwijl je er ook zelf niks vanaf weet stel je de zaken anders voor. Proficiat! En dat voor iemand die naar eigen zeggen, intellectueel ver boven het gemiddelde uitsteekt. Citaat:
Moest je me kunnen weerleggen zou je dat zeker doen. Tot dan blijf ik verkondigen dat homoseksualiteit een minderwaardige seksualiteitbeleving is, omdat ze inderdaad minder functioneel is. Want voortplanting met homosekualiteit blijft onmogelijk. Nochtans is voortplanting de reden waarom de soort met seksualiteit is uitgerust. Het feit dat je daarmee niet akkoord bent illustreert enkel je ware intellect. Bedankt dat je me de gelegenheid geeft om dat nog maar eens in de verf te zetten. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 juli 2007 om 22:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() Mechelen Buitenlanders 7,35%
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 16 juli 2007 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de SP.A, CD&V, Spirit en VLD hadden gewoon niet door dat sommige mensen een "beschermd kenmerk" hebben natuurlijk!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit soort maatregelen geeft allochtonen helemaal geen gelijke kansen. Zij worden immers bevoordeeld doordat een aantal jobs enkel door hen kan ingenomen worden.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |