![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welke taal/talen kent U? | |||
Eentalig Nederlands |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,33% |
Eentalig Frans |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Eentalig Duits |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,33% |
Tweetalig Nederlands-Duits |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Tweetalig Nederlands-Frans |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Tweetalig Duits-Frans |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Drietalig Nederlands-Duits-Frans |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nederlands + andere ta(a)len |
![]() ![]() ![]() |
12 | 27,91% |
Duits + andere ta(a)len |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Frans + andere ta(a)len |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,65% |
Nederlands-Duits + andere ta(a)len |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Duits-Frans + andere ta(a)len |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nederlands-Duits-Frans + andere ta(a)len |
![]() ![]() ![]() |
27 | 62,79% |
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() vergeet dat!
In de vroegere Oostbloklanden wil men zelfs geen Russisch meer spreken wegens de historische beladenheid van die taal. De jongere generaties leren het zelfs niet meer! De discussie over wat nu Centraal- en Oost-Europa is laat ik hier achterwege omdat zelfs geografen mekaar tegenspreken. Feit is dat je in de voormalige USSR natuurlijk wel best bent met Russisch, hoewel Engels en Duits hier ook snel veld winnen.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 19 juli 2007 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wie onder het jaar echt hard leert, heeft dat nodig. PUnt uit. En als ge het zonder kunt wil dat gewoonweg zeggen dat ge dat aankunt en dus niks van die goedbedoelde "raad" moet aantrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook denk ik dat in het beroepsleven een slimme luierik minder gewenst is dan een minder intelligente die wel hard wil werken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
Lord Vader op theekransje bij de Queen "To all you Vader-haters out there, we'll blow your planet up!" - Darth Sidious Laatst gewijzigd door Lord Vader : 19 juli 2007 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 19 juli 2007 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Schepen
|
![]() Extremen hé...
![]() |
#229 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat durf ik te betwijfelen. In mijn richting van de 3e graad (Lat. Moderne Talen, een negatieve keuze) zaten de tamste honden van het hele schooljaar (mij incluis). Ik geloof dat, als ik zeg dat het gemiddelde van de klas een halfuurtje per dag leerde, ik al serieus overdrijf. Tussen de lessen door was het dan altijd een hel om de taken en testen op tijd klaar te krijgen. Strevers of snobs zou ik het dus zeker niet noemen. Wetenschappelijke richtingen, daar zijn die te vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De grootste strevers van 't jaar zaten in moderne talen-wiskunde en economie-wiskunde.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 20 juli 2007 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 21 juli 2007 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
|
![]() Actieve kennis: Nederlands, Engels, Frans
Passief: Latijn, Duits |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#237 |
Minister
|
![]() Ik zeg dikwijls al lachend: ik kan een pint bier bestellen in 7 talen:
Vanuit de humaniora, kom je met Nederlands, Frans, Engels en Duits. Uit interesse heb ik nieuw Grieks geleerd. En dat bier bestellen lukt dan nog in Spaans en Italiaans. Goeiemorgen, goeieavond, goeienacht en nog een paar standaard zinnen, lukt ook in die zeven talen. Ooit door mijn werk een 10 tal lessen italiaans gevolgd, en de lerares mocht er wezen ![]() Spaans door het boekje: Spaans voor onderweg. Misschien probeer ik nu wat meer spaans te leren. Of misschien zelfs arabisch... we zien wel. Engels is dus wel mijn tweede of moet ik zeggen eerste taal geworden.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nederlands,Frans en Engels.
Later wil ik Duits bijleren en Arabisch.