![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#222 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zwarte leeuw op geel zit al jaren aan een kant van de nummerplaat, en de VL op blauwe achtergrond met de gele EU-sterren aan de andere. Gelukkig krioelt het hier van de Vlaams-gezinden zodat mijn autootje tot nu toe van ....ahum....vandalisme gespaard bleef. Ik heb namelijk geen garage zodat mijn stukje vrijheid buiten moet slapen.
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ervoor gekozen om kleur te bekennen. Het VB doet dat ook en geeft die klevers bovendien gratis weg. Voor wat hoort wat.
![]() |
#225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar goe: de essentie is voor mij nog altijd dat de boodschap verder gaat. Als sommigen dat partijlogo er liever niet bij hebben, is dat hun zaak. Zolang ze in 't kotteke maar hun verstand gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelfs op de stickers van het VB staat die fameuze komma: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reden temeer om er niet langer aan te twijfelen dat er géén dt fout staat op mijn auto. Ook zonder die komma was het voor mij echter dik in orde omdat ik weet waar die oproep vandaan komt. Adrian wist dat, jammer genoeg, niet.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 juli 2007 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is echt een gewoonte op dit forum. Ohja. Staat op jouw sticker 'volk, word staat' of 'volk word staat'. Ik gok op het tweede. Want ze hadden eerst 'volk word staat'. En dan hadden ze door dat daar een fout in stond. En dan zijn ze 'volk, word staat' beginnen maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is juist die komma die het verschil maakt. Natuurlijk weet jij wat het betekent en waar het vandaan komt, maar een sticker plak je niet op je auto voor jezelf, maar om anderen kenbaar te maken waar je voor staat. Niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=Brugge Veilig en Leefbaar;2802734]Al vliegt de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt ze wel...
![]() Interessante discussie ! ![]() Wordt vermoedelijk vervolgd, blondie verdraagt immers een kritiek. Feit is dat Marie Rose wel degelijk een universitair diploma heeft gehaald, iets wat we van ex-blokker en gebuisd gemeenteraadslid Lucien Decoorne niet kunnen zeggen... Of vergis ik me Lucien? Zet anders uw thesis eens op het net... |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets als een hoofddoekdraagster anderen kenbaar maakt waar ze voor staat? En waarom maakt iemand anderen kenbaar waar hij voor staat? Alleen voor die anderen of ook een heel klein beetje voor zichzelf?
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou nu stilaan moeten doorhebben dat in 'Volk word staat' géén dt-fout staat maar dat met die komma alle twijfel wordt weggenomen. Dit met het oogmerk om te voorkomen dat slechte verstaanders spijkers op laag water zouden beginnen te zoeken.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 juli 2007 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 23 juli 2007 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel het VB geeft stickers met dit punt uit. Het is hypocriet om daarmee akkoord te gaan maar de naam van de uitgever weg te knippen. D�*t bedoel ik met kleur bekennen. Als ik iets gebruik van iemand dat mijn goedkeuring wegdraagt dan moffel ik liever niet weg waar het vandaan komt. Iedereen kan dus zien waar mijn fiets en mijn auto vandaan komt. Mensen die een huis laten bouwen storen zich ook niet aan de reclame die hun bouwheer op hun nieuwe ramen plakt. Niemand heeft in het appartementsblok waar ik woon, en waarvan vorig jaar de gevel gerenoveerd werd, de reuzenreclames verwijderd van de firma die het werk uitvoerde of die de stijgers leverde.
![]() |
![]() |
#237 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed. We hadden al lang beslist dat ik het eens ging vragen;
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een muggenzifterij over een komma, zeg. Het lijkt hier verdorie wel Blokwatch.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Troost u, ik ben aan't wachten op hun economisch programma. ^^
![]() |
![]() |