![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Bestaan rassen? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
64 | 61,54% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
40 | 38,46% |
Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Race or no race, who gives a fuck ? Owh yes problably far right.
![]() |
![]() |
#223 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
het is wel zo dat meer en meer wetenschappers ervan overtuigd zijn dat rassen bij mensen niet bestaan omdat de genetische verschillen tussen wat wij gemakkelijkheidshalve rassen noemen (blank, zwart,...) eenvoudigweg te klein zijn en omdat er meer variaties binnen de verschillende "rassen" bestaan dan tussen de verschillende "rassen" Citaat:
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 26 juli 2007 om 09:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze zijn genetisch nog kleiner dan onder de mensen en toch spreekt men daar wel van rassen en ondersoorten, maar bij de mens hoooneehèè Want de verschillen tussen een tweeling zijn zelfs groter dan die tussen een Zwarte en Gele gekleerde mens. Zelfs aan de naakte schedel kan men gewoon zien met welk type mensenras men te maken heeft bij een geraamte, iets dat men bij zwijnen en varkens niet kan, maar varkens hebben rassen en bij de mens niet. Hou toch op met al dat gekronkel. Dezelfde uiterlijke punten die bij dieren gebruikt worden om hen in ondersoorten en rassen te verdelen, tellen ook voor de mens. Als deze punten niet voor de mens tellen, wel dan tellen ze ook niet voor de andere diersoorten. Maar bij sommige diersoorten is zelfs het aantal stippen op hun lichaam een kenmerk voor hun soort en ras. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() bron?
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() Wij zijn een apenras.
Punt uit. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 juli 2007 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
een rottweiler is voor de verandering weer eens een kindverslindend monster, terwijl zijn 'broertje' de bernersennen een kindvriendelijke gezinshond is ![]() Hier werkt men puur op uiterlijke kenmerken, emoties, aaibaarheidsfactor enz... Het (wetenschappelijk onderbouwde) ontkennen van menselijke 'rassen' heeft dan volgens mij eerder een politieke achtergrond die ik een beetje kan aanvaarden. rasicme/discriminatie zijn immers hype woorden die gevoelig liggen en men op alle mogelijke manieren in het zand wil begraven. Alleen vraag ik mij af hoe in een volgende stap op een wetenschappelijke manier gaat aangetoond worden dat mannen en vrouwen dezelfde zijn !? ![]() Laatst gewijzigd door postbus24 : 26 juli 2007 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
|
![]() Homo sapiens sapiens om precies te zijn, ik behoor al zeker bij het eerste.
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het blijft een apenras, ons ras. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 juli 2007 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
|
![]() En de lesbiennen zijn waarschijnlijk derde...
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
duimpje duimpje toch, nog veel bokes eten hoor...
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hebben ze hier op het juist bewezen en verklaart. Ik begin mij dan toch grote zorgen te maken over het bestaansrecht van alle DIV eenheden bij de politie overal ter wereld, want zij hebben blijkbaar nergens enige mogelijkheid op een pygmee en een masai uit elkaar te houden als deze nog leven, laat ze het dus maar eens proberen eens ze enkel het geraamte over houden. Maar ja, wij zijn immers allemaal nakomelingen van Adam en Eva. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je zou dit misschien eens moeten lezen. http://www.pubmedcentral.nih.gov/art...medid=16175499 Interessante lectuur
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 26 juli 2007 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() Wij lebben wel beter dan onze broeders de apen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 juli 2007 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit noemt men dan wel het erfelijk materiaal en die bepalen ras en soort. De menselijke diersoort heeft amper 30.000 genen en de onderzoeken naar de volgorde bij de verschillende mensen zijn pas in 2003 echt begonnen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |