![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Enquete Boadicea | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 19,05% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 19,05% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 23,81% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 14,29% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat ik het zo stellen dat je in mijn ogen wel racistisch op iemand mag schelden, maar je mag deze persoon zeker niet fysiek raken. Geweldpleging moet strafbaar blijven. Daarnaast moet het ook verboden blijven om mensen van essentiële basisbehoeften uit te sluiten, omwille van hun afkomst. Migranten hier hebben recht op woning, voeding en kleding. Een eigenaar mag van mij het recht hebben om iemand te weigeren, die hem niet aanstaat, maar dat betekent niet dat je migranten op straat moet laten verblijven.
Men mag van mijn mensen weigeren om racistische motieven, dat zou in mijn ogen niet strafbaar moeten zijn, omwille van vrije keuze van het individu, maar het zou ook niet aangemoedigd moeten worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
|
![]() Dat men er eens inderdaad op moet toezien dat er werelwijd onderhandelt wordt en geen oorlog gevoerd. Ik heb anderzijds wel problemen met het veto-recht dat bepaalde landen hebben in deze organisatie. Dat maakt het democratische gehalte ervan al een pak kleiner.
De NATO zou de wereldleiders op het matje kunnen roepen en conflicten kunnen oplossen, maar ik krijg de indruk dat ze er tegenwoordig eerder omheen lopen. De USA deelt er teveel de lakens uit en Rusland en China doen ook hun duit in het zakje. Afschaffing van het veto-recht dat deze kemphanen tegen elkaar kunnen gebruiken, lijkt me al een stap in de goede richting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
|
![]() Citaat:
Thanks
![]() |
![]() |
#224 | ||||||||
|
![]() Citaat:
En als een blijver plots van koers veranderd, ga ik er van uit dat hij hier niet meer past, of zelfs komedie gespeeld kan hebben om misbruik te maken van vertrouwen. Ik zou die persoon zonder moeite terugsturen. Persoonlijk vind ik niet dat we ons in België verantwoordelijk moeten voelen voor wat een ander doet. Wij tekenen die mens zijn doodsvonnis niet, maar hijzelf, door de regels aan te nemen van het land dat het voor hem zal uitvoeren. Daarnaast ben ik persoonlijk geen tegenstander van de doodstraf, als het om echt ziekelijke individuen gaat. En minderjarigen terugsturen? Kinderen zou ik hier houden. Die kan men heropvoeden naar correcte waarden en normen die hier heersen en er zijn genoeg gezinnen die ze eventueel willen adopteren, maar pubers die gevaarlijk worden voor onze maatschappij, stuur ik zonder moeite terug. Citaat:
Citaat:
Daarom zie ik er geen bezwaar in om moslimcriminelen uit te besteden aan sharia landen. Ik bepaal in die landen de regels niet en deze landen moeten onze regels ook niet gaan bepalen. Wie niet akkoord gaat, mag naar waar het beter is, niet? Er bestaan geen universele rechten van de mens. Volgens de sharia mag men vrouwen die seks buiten het huwelijk hebben, vermoorden en homo's idem. Wij mogen daar van walgen, maar het is hun wet en vrouwen en homo's schijnen die ginder ook te aanvaarden, dus weet ik niet meer waarom ik me druk moet maken. Als homo's en "oneerbare" vrouwen van daar naar hier vluchten en zich hier aan de regels houden, zijn ze wat mij betreft welkom, maar als ze iets veranderd willen zien in hun landen, dan moet dat wel DAAR gebeuren. Citaat:
Zoals ik al zei: pubers terugsturen en kleinere kinderen, ik zou zeggen, onder de twaalf jaar, hier bij Belgische gezinnen plaatsen. Citaat:
Het is hierdoor dat Vlamingen ook radicaliseren. Vijf jaar geleden had ik ook niet gedacht dat ik ooit VB sympathieën zou krijgen. Deze onaangepaste frusti's, die geen moeite doen om te integreren en die de wet hier willen overnemen, zijn het beste bewijs dat we deze partij nodig hebben. Ik heb in mijn buurt genoeg meegemaakt om ervan overtuigd te zijn dat we radicaliserende extreem rechtse elementen niet kunnen loskoppelen van steeds agressiever wordende migranten, die door de wet gepamperd worden. Elke Partick Mombaerts, elke Guido de Moor, elke Joe van Holsbeeck en ga zo verder, doet het racismepeil stijgen. De enige manier om extreem rechts geweld tegen te houden, is migrantengeweld stevig afstraffen en probleemmigranten de deur wijzen. Citaat:
Boven de 12 jaar, zet ik ze zonder pardon het land uit, als het te erg wordt. Als er geen land mee te bezeilen valt, moeten ze buiten. Ze zullen nog wel familie hebben in land van herkomst en moet het me kunnen schelen wat er mee gebeurd? Ze zitten met ons ook niets in, anders toonden ze een beetje respect. Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
|
![]() Ik ben niet echt thuis in al die dingen. Ze werken geen van beiden, dat staat vast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() Brussel is toch maar een multiculturele etterbuil. Hoe staat u tegenover een onafhankelijk Vlaanderen zonder Brussel ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
|
![]() OK, ik heb er 1 die een beetje mislukt is en heb ze artistiek bewerkt, zodat het wat op die kaleidoscoop afbeeldingen lijkt, die ik op een concert van Roger Waters zag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
|
![]() 't Ligt hier plat
![]() |
#231 |
|
![]() Vind jij dat er de overheid een organisatie moet steunen die liefst op een zo groot mogelijke schaal het sarcasme promoot en het bij zoveel mogelijk mensen in hun dagelijks leven probeert te plaatsen? Zodat we van deze 'watjes' maatschappij van af geraken?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 20 augustus 2007 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() wie kies je als volgende forummer van de week?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
|
![]() Deze eer wordt aan Pluche voorbehouden, woensdag rond 18.00 u wordt je op de hoogte gesteld
![]()
![]() |
#235 |
Vreemdeling
|
![]() Was het bij de Kelte beleefd om een boer te laten na het eten?
![]() |
#236 |
Staatssecretaris
|
![]() - Wat zijn je lievelingskleuren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Staatssecretaris
|
![]() - hou oud wil je minstens worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Immigratie is zelfs noodzakelijk. Er zijn nog steeds knelpuntberoepen. Andere partijen pleiten voor selectieve immigratie, en juist die selectiviteit ontbreekt bij het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarmee ik niet wil pleiten voor dergelijke acties. Maar, waarom niet met de vinger wijzen naar wie dergelijke acties openlijk steunen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
|
![]() Vertel ik nog even niet. In ieder geval iemand met een complete andere visie dan die van mezelf, zoals het reglement voorschrijft.
|
![]() |
![]() |