![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Enquete Nynorsk | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,25% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,13% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,25% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,38% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
6 | 18,75% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
7 | 21,88% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
11 | 34,38% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#222 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is de traditionele "Hitler of Mussolini?"-vraag hier al de revue gepasseerd?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat je geen aanleg (of geen zin...) zou hebben voor hogere studies, welke job zou je dan kiezen?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Over welke aspecten in het leven heb je al iets bijgeleerd, opgestoken op P.be?
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt natuurlijk af van mijne cyclus.
Op dit moment is die nagenoeg onbestaand (hoewel je vraag hem lichtjes doet stijgen ![]() ![]() Vrouwen en onvoorspelbaarheid eh. CP moet wel dringend terugkomen. Dat was erg positief voor mijn libido. (sinds Temptation Island lijk ik trouwens enkel nog 'libidos' te kunnen zeggen ![]()
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar het was er geen voor mij. ![]()
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het niet. Zit hij of zij ook te huilen naar de volle maan?
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zal ik er voor 't gemak een antwoord op geven ook ja? Doe me dan maar Hitler. Ik hou niet van Italianen. Is de traditionele vraag trouwens niet 'Hitler of Stalin'?
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meubelmaker. Ik hou van werken met mijn handen, zeker met hout. Ik maak voor mezelf ook wat ontwerpjes van meubels voor in mijn huis, en af en toe timmer ik eens iets in elkaar. Ik zou graag van die mooie massieve kasten met houtsnijwerk kunnen maken.
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nou, heel wat denk ik. Toen ik hier aankwam was ik politiek erg naiëf, en ik denk dat ik er toch iets van geleerd heb. Verschillende ideeën aanhoren, en een mening vormen over dingen waar ik nog geen mening over had. En tegen je tv of een artikel kun je nog eens 'bullshit' roepen, maar hier verwacht men toch enigszins dat je je stelling enigszins beargumenteert. Ik heb dingen leren kennen die ik anders misschien niet had leren kennen. De NWO bijvoorbeeld ![]() Ik heb ook geleerd dat er ongelooflijke idioten rondlopen (echt, ik was er me niet van bewust), maar dat is misschien niet echt iets 'bij'leren. En ik ben van eerder belgisch gezind geswitch naar separatistisch. Mijn ouders zijn er nog niet goed van. Verder ben ik denk ik wel verdraagzamer geworden tegenover andersdenkenden. Van sommige dingen ben ik geschrokken, bijv. van de hoeveelheid racisme en homohaat er in vlaanderen is. Ik denk dat dat wel veranderd heeft hoe ik in de maatschappij sta. Waar ik vroeger dacht dat zowat iedereen tegen racisme en homohaat is, sta ik er nu meer bij stil dat ze best�*�*n. Ik vraag me regelmatig af in welke mate dit forum me een onrealistisch beeld gegeven heeft. Ik merk dat mensen soms raar naar me kijken. Als ik zeg dat 18 voor Adolf Hitler staat bijvoorbeeld. Dan zitten ze te kijken van: 'hoe wééét ze dat in godsnaam'.
![]() |
![]() |
#232 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verdikkeme.
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() Als je moest kiezen tussen Leterme als premier of Verhofstadt, wie zou je dan kiezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() Allé, als dat al niet meer kan. Is dat zedenschennis of zo? Vergeet niet dat Rudy nen katholiek is hé Pluche. Kama Sutra, standjes, etc. Is er nog iets mooiers? Daar moet vrij over gepraat kunnen worden. Het is toch anoniem?
Laatst gewijzigd door Dycore : 14 augustus 2007 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() Je was toch een vrouw?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() Waar komt de naam Nynorsk vandaan en waarom past die naam bij jou?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() Kan u mij verklaren waarom rassen en culturen de neiging hebben om elkaar te vinden binnen hun eigen ras/cultuur? Maw: waarom troepen rassen samen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Banneling
|
![]() Ziet u de opkomst van China als een bedreiging of een gelegenheid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Banneling
|
![]() Wat is uw mening over de bio-industrie en de regelgeving door de politiek op dit vlak?
|
![]() |
![]() |