![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Stakingen moeten kunnen | |||
Nee,alles zonder stakingen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,41% |
Ja,stakingen als drukkingsmiddel |
![]() ![]() ![]() |
48 | 88,89% |
De bazen zijn oppermachtig en beslissen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,70% |
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() we zijn wat ik zou noemen geen massabeweging maar een groeibeweging we bieden de mensen een realistische mogelijkheid om armoede op termijn definitief te bannen ipv verhaaltjes over communistische droomparadijzen. De mensen die zo achterlijk zijn om in deze sprookjes te geloven die hebben jullie al allemaal gevonden. jullie kunnen nu enkel mekaar nog verder trachten bekeren. Jullie trappen al jaren ter plaatse rond op juliie klein linkse droomeiland gelukkig zal er nooit nog communisme zijn - als randverschijnsel blijven jullie wel grappig en hopelijk ook een meerwaarde
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 augustus 2007 om 11:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
|
![]() dan ben je blijkbaar ook weer een alternatieveling in woord maar niet in daad. Moest je nu nog een liberaal zijn ok maar als communist moest je je schamen als je met 600 niet tevreden bent
![]() Citaat:
![]() het is volstrekt logisch dat in geval van basisinkomen het grootste gedeelte van de bevolking een belang gaat hebben bij een hoger basisinkomen terwijl nu het grootste gedeelte van de bevolking belang heeft bij lagere uitkeringen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
|
![]() Citaat:
![]() nu kunnen andere kansarme vrouwen bvb ook gewoon zonder problemen lid worden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 augustus 2007 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#228 |
Minister
|
![]() ALs men gaat kijken op de site van vws dan ziet men dat er daar reeds heel lang maar een 5- tal mensen actief zijn. Van al die anderen hebben we in twee jaar tijd nog niets gehoord of gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Minister
|
![]() Zoals jij je ook niet te goed zal kunnen doen aan je ochten humeur...
![]() |
#231 | |
|
![]() Citaat:
en sinds ik de eer heb om terug dakloos te mogen zijn en ontlast werd van mijn taak als goede huisvader maken we wekelijks wel een paar leden bij. Er is op de plaatsen waar ik woon ook trouwens overal een buurtwerking - ik zit nu terug constant onder armen - de filmpjes op onze homepages spreken trouwens ook boekdelen over onze toename van ons ledental en onze werking op het terrein.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
|
![]() dat zal ik niet missen. het is idd raadzaam om vooral smorgens niet de commie of onnozele anarchist ( echte anarchisten is iets gans anders ) in mijn buurt te komen uithangen. dat klopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 augustus 2007 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Minister
|
![]() Niemand kan beter in je buurt zijn,je bent een gevaar voor iedereen.
![]() |
#236 |
|
![]() ja inderdaad iedereen is gelijk behalve kobaf de liberaal - dat is geen mens - tot zover het pluralisme van klein links
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 augustus 2007 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
hoe actueel die toespraak toch nog altijd is vandaag de dag he ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 augustus 2007 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#240 | |
|
![]() Citaat:
Maar het was niet voor jouw dat ik dat poste hoor - wees gerust dat je deze toespraak negeert is bovendien oliedom. Binnen vijfhonderd jaar zal ze nog gekend en maatschappelijk relevant zijn - jouw onnozele anarchistische puberboekjes niet
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 augustus 2007 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |