![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zo gaat de linkse pers om met vrije meningsuiting! En neen mijn commentaar staat niet vol beledigingen of info die niet ter zake doet. |
|
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrijf eens een briefje waarin je Yves Desmet ophemelt.
Wedden dat het wél gepubliceerd wordt?
#223 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verlaag je dan ook niet langer door De Morgen na te lopen. Ze is het niet waard.
#225 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was een tijdlang geabonneerd op dat de inquisitiekrant en weet genoeg.
#227 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Net zoals jij walg ik ook soms van de artikels waar de politiek zo afstroomt, doch denk ik in staat te zijn om het onderscheid te zien en maken tussen propaganda en neutrale info. |
|
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schitterende verwoording. Moge alle schaapachtige Vlamingen zich hierin herkennen en eindelijk zich eens gaan vermannen en aan deze verziekte platgewalste situatie verandering brengen.
Laatst gewijzigd door Garry : 13 oktober 2007 om 22:09. |
![]() |
![]() |
#231 |
Gouverneur
|
![]() Deze topic heet 'de grote bocht'
De chicane van Francorchamps is er niks tegen, in vgl met wat Vlaanderen weer door de strot zal geduwd krijgt. De karteloverwinnaars zijn nu al zot gedraaid door al dat bochtenwerk. BDW zit momenteel aan het stuur van de Vlaamse bolide, die België weer in pole-position zal brengen. Nep Vlaams nationalisten, onze steun en toeverlaat in bange 'Belgische' dagen!
#232 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb je ZELF wel het nieuws en de zevende dag gevolgd?
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zat het VB dan ook in de Zevende Dag? Of vond jij 'informatie' van die partij in de media? Vergeet dat dan vooral hier niet te posten.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 oktober 2007 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
#234 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Topics lezen voor te reageren heeft zo zijn voordelen he... ![]()
![]() |
#235 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Komaan man: er moet een prijs betaald worden voor BHV (alweer, 5 minuten politieke moed , remember), maar voor 2009 moet er een vis in de pan liggen, aldus Dewever. Ben jij zelf werkelijk nu zo onnozel, of roept deze prietpraat van BDW nog werkelijk enige Vlaamse reflex bij jezelf op Ik heb het stilaan gehad met dat 'fantastische kartel' en zal straks lang niet de enige zijn. Hopelijk maakt BDW zich straks héél dienstbaar voor 'Vlaanderen' met zijn federaal mandaat dat hij zich op dit eigenste ogenblik aan het verwerven is. Welcome bij de club a la Schiltz, Anciaux en consoorten beste Bart. De Belgische elite zal je straks je titel wel overmaken. Van dat soort Vlaams nationalisten heb ik mijn buik meer dan vol. Gelukkig maar!
![]() |
#236 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
WIL je dat niet snappen misschien? ![]()
![]() |
#237 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor de verkiezingen waren veel Vlamingen vergeten dat er ook aan de andere kant van de taalgrens verkiezingen waren en dat die partijen ook kritische kiezers hebben. Daarom heb ik ooit de vergelijiking gemaakt met het eurovisie songfestival; daar beseffen de Vlamingen ook pas op de avond zelf dat er nog andere landen meedoen en dat winnen moeilijker zal zijn dan eerst gedacht. |
|
![]() |
![]() |
#238 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wel Beste Eddy B, je zal het niet graag horen, maar juist mensen zoals U zijn en zegen voor het Belgische establishment en dat al 177 jaar lang. Wij krijgen al 177 jar elke keer een sardientje in de pan, en betalen daarvoor een enorme prijs. En wees gerust, ook BDW zal deze keer zijn sardientje krijgen. En de prijs : laat het ondergetekende AVV zeker weten. Of ik zal je er straks, héél wsl l
![]() |
#239 |
Gouverneur
|
![]() pas in 2009 aan kunnen herinneren.
#240 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
NU kan je alleen maar afwachten WAT die lepel suiker inhoudt. Das toch de logica zelve. BTW, ik hoop dat je de boodschap door frustratie ingegeven niet waarmaakt en gewoon op het forum blijft he ![]()