![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ambtenaren betalen mijn beste wel degelijk belastingen net zoals de prive mensen. Ik kan het weten, want ik ben ambtenaar net zoals een deel van mijn familie !!!!!!!!!!!!!!!!! Ten tweede wat die prive-eikels er bij vergeten te vertellen is dat de meesten onder hun veel meer legale voordelen krijgen dan de doorsnee ambtenaar zijnde : auto, gsm, laptop, tankkaart, ... een ambtenaar kan enkel zijn reiskosten(trein) in brengen Ten derde een ambtenaar verdient ook minder dan in de prive en ten vierde zij die meer pensioen zouden krijgen is meer dan gerechtvaardigt enkel door het feit dat zij ook MEEEEEER betalen. Dzt zij beste (wij dus) Bruto = netto is niet voor ambetnaren maar voor mensen die op de europese commissie werken. (groot verschil daar verdienen ze dan ook 3-4 keer meer, maar daar hebben ze ergo bijna geen gezinsleven meer) Dus aub in plaats van de grootste onzin te verkopen , bevraag u eerst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In uw loonstaat, staat dat U van uw brutto inkomen een serieus deel aan de Staat geeft in de vorm van belastingen. Tot daar is het correct El Duvel. Maar. Uw loon word betaald uit de enorme pot die onder andere gespijst wordt met belastingsgeld. Kortom, De Staat zegt dat U €XXXXX uit de legaal bijeengestolen pot als loon krijgt. Maar om het "eerlijk" te houden moet U direct en onverwijld €YYYYY teruggeven, die dan direct terug diezelfde pot ingaan. U houd €ZZZZ over. Zou het niet simpeler zijn U direct €ZZZZ te geven en bijgevolg een hele hoop papierwerk te besparen?
![]() |
![]() |
#225 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie Praetorians ideale samenleving al zo voor mij.
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 19 december 2007 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
|
![]() Mijn ideale samenleving is de gemeenschap van vrije associaties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je dat eten?
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor de rest betaal jij inderdaad geen 'belastingen' in de technische zin van het woord. Je ziet enkel een boekhoudkundige truuk op je loonstaat. Net zoals het niet meerekenen van de patronale bijdragen in de loonkost ook een boekhoudkundige truuk is. De dag dat ze die op de loonfiches van jan modaal zetten, is het kot te klein. De gemiddelde Jan Lul heeft er geen idee van voor hoeveel deze staat hem in het zak zet.
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
|
![]() Afgunstliberalisme, het bestaat meer dan ooit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#234 |
Minister-President
|
![]() mss moet gij niet teveel zeggen,werd uw wedde niet in het buitenland gestort?
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw loon word betaald uit de enorme pot die onder andere gespijst wordt met belastingsgeld. Kortom, De Staat zegt dat U €XXXXX uit de legaal bijeengestolen pot als loon krijgt. Maar om het "eerlijk" te houden moet U direct en onverwijld €YYYYY teruggeven, die dan direct terug diezelfde pot ingaan. U houd €ZZZZ over. Zou het niet simpeler zijn U direct €ZZZZ te geven en bijgevolg een hele hoop papierwerk te besparen? Als dit nog niet duidelijk is, dan weet ik het niet meer. Dan zal ik een kleuterjuf vragen om dit aan je uit te leggen.
![]() |
![]() |
#236 |
Minister-President
|
![]() En de dag dat liberalisme het kapitalisme en het globalisme ons van de 1e naar de 100ste plaats in wereldeconomie zal gedreven hebben zal je geen centen meer hebben om een feest te geven!
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog zo iemand die niets kent van economie.
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moet ik me dan zorgen maken omdat u dat niet fair vind,maak u liever zorgen over de teruggang van Belgie sinds Europa en de globalisatie er is!
![]() |
![]() |
#239 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Minister-President
|
![]() Naapers die nog groen achter hun oren zien met een blauw gedachtegoed kennen er alles van nietwaar,hou uwe zeik maar voor u.