![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2401 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan wel. Een private militie of terroristische organisatie is dat in ieder geval.
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 13 december 2010 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat je de schoofzak verkeerd begrepen hebt. Die private militie of terroristische organisatie slaat niet op de actiegroep van Vlamingen, maar op de RKK. Hij bedoelt dus een actiegroep die ervoor ijvert om de RKK te laten verbieden, zoals een private militie of een terroristische organisatie verboden is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2403 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad verkeerd begrepen. Sorry
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Albrecht : 13 december 2010 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel dat mag dan wel. Met alle mogelijke wettelijke middelen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2407 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2409 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of hoe je compleet de essentie van een mededeling kan missen...
![]() |
![]() |
![]() |
#2410 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overlees alles nog eens rustig. Dan zal het wel vanzelf komen...
![]() |
![]() |
![]() |
#2412 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verbod voor geestelijken om te huwen is ook nog een inbreuk op de UVRM. Citaat:
Het bewijs is, dat priester die huwen buiten vliegen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2413 |
Banneling
|
![]() Dan moeten de communisten dezelfde kans krijgen; en op school ook 2 uur per week indoctrinatie mogen geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2414 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2415 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Madamme, ge moet zo niet van uwen toren blazen. Ge hebt zopas bewezen, in die andere draad, dat argumentatie niet besteed is aan u en dat u zelf niet inhoudelijk kan reageren. U bent onbeschoft en een bigot in uw eigen fucked up denken, vol selectieve verontwaardiging. Dus kom hier anderen niets verwijten wat ge zelf niet kunt noch wilt doen: degelijk argumenteren en zonder goedkope associaties mensen in vakjes delen. . .
![]() |
![]() |
#2416 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve hier niet op deze wijze je frustratie neer te schrijven. Laatst gewijzigd door artisjok : 13 december 2010 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2417 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is gebeurd, en mijn excuses aan de rest hier. Ik acht het echter wel mijn recht om madamme droso eventjes inhoudelijk en terstond te wijzen op haar inconsistenties. Bij deze, nogmaals mijn excuses.
![]() |
#2418 |
Minister-President
|
![]() Simpel: protestants dominee (of anglicaanse priester) worden, huwen en dan overstappen naar de Katholieke Kerk. Je mag dan katholiek priester worden en toch gehuwd blijven.
Ik ben benieuwd of het ook zou lukken vanuit de Zweeds-Lutheraanse Kerk waar kerkelijke huwelijken tussen holebi's wel toegestaan worden (en waar dominees dus ook met iemand van hetzelfde geslacht kunnen huwen) ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#2419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan u de eer! Al de rest is gewoon praat voor de vaak, al heb ik de indruk dat u deze keer gewoon in een machteloze woedebui uw frustraties aan het uiten bent. |
|
![]() |
![]() |