![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#2401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jij hebt die twee prachtige nautilussen staan zeker ? wanneer komen we eens luisteren, ik breng de kreeft menu mee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2403 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Los daarvan zou ik toch geen 80k buiten gooien voor een paar luidsprekers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
anderzijds mr porsche, laten we eens nadenken over een toekomst, neem nu 30jaar van hier We lopen hier nu rond met 6miljard, en er rijdenongeveer 2 miljard auto's rond. Goed dan zijn we met 10miljard en er rijden 5miljard auto's rond... stel u gewoon de vraag met gelijkblijvende petroleumverbruik, en wetende dat het vlootgemiddelde nu 7-8liter is, hoeveel kunnen en zullen die auto's in de toekomst verbruiken met een verdubbelende vloot.. ? mathematisch zou je denken 3 liter... de andere vraag die we moeten beantwoorden: stel dat het petroleumverbruik verder verdubbelt, wat betekent dat voor de CO2 output ? Nu mobiliteit is ongeveer 25% van het energieverbruik. Dus we kunnen veronderstellen bij de verdere verdubbeling van de wereldbevolking gaan we nog het plezante constateren dat ondanks al ons inspanning die CO2 zal blijven stijgen. Het zal zelfs niet kunnen gered worden door alle auto's elektrisch aan te drijven. We gaan simpelweg al onze energieconsumptie mogen halveren, van alles... Nu er is wel een en ander te halveren, zoals de verwarming van onze huizen. Maar als je kijkt naar het verhaal productie, dan moet je u toch afvragen, hoe ga je glas maken met 50% minder energie ? Of hoe kun je staal maken met 50% minder cokes ? of hoe kun je cement maken met 50% minder energie ? Of hoe kun je koeien kweken met 50% minder energie... gewoon natuurkundig beredeneren en rekening houden met de natuurlijke limieten kom je tot de vaststelling, dat op het vlak van mobiliteit we vermoedelijk gaan defossiliseren om zo het verbruik te halveren... En op het vlak van verwarming gaan we isoleren tot LEW niveau, en ook defossiliseren... (hout en groene elektriek) het wijst erop dat voor een groot deel van onze energieafhankelijkheid wel zal blijven bestaan voor producten te maken zoals glas,staal, cement, kunststoffen en ook zelfs productie ven elektrische energie, of productie van ontzilt water... Dus goed , volgens mij staat uw porsche binnen 50jaar in het museum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik krijg mijn Revoxen ook niet stuk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2406 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tesla gaat zich nog serieus moeten aanpassen. Hun goedkoop derde model gaat hun niet redden. Mijn mening is de hype van Tesla voorbij. Zo had de Tesla S al heel lang een facelift moeten krijgen. Met software updates krijg je geen nieuwe geïnteresseerde kopers. Een uiterlijke facelift doet verkopen. Geheel terzijde : de Porsche cayenne zag zijn verkoop kelderen door eigen concurrent de Porsche Macan. Nu is er een nieuwe facelift Porsche cayenne en de garages kunnen niet volgen met leveren. Dat is een fenomeen dat steeds terug keert bij de voorstelling van een facelift van een automodel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2407 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Van geboorte tot 20 jaar : broek aan schoolbanken verslijten. Van 20 tot 35/40 jaar : iets opbouwen zodat je financieel goed zit. Van 40 tot 60 jaar : van het leven genieten. Van 60 tot 65/70 jaar : snel verouderen en achteruit gaan de gezondheid. Dus al bij al heb je 20 prachtige jaren waar je alles uit moet halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2408 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dit was even oftopic ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2409 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar in onze laatste aanwinst (een appartement op de Zeedijk) hebben we nu eens alles laten inrichten met Loewe. Design ook niet mis. Prijs nog geen vierde van B&O. En qua kwaliteit van beeld en geluid een straat voorsprong op B&O... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2410 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2411 |
Banneling
|
![]() Net een nieuwe update gekregen.
Dat ding is nu in staat om automatisch te detecteren dat het zijn garage nadert, via Homelink de poort te laten opengaan, en vervolgens chauffeurloos binnen en terug buiten te rijden. Wie doet beter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 10 januari 2016 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2413 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vervolgens staat er een tas koffie en het eten klaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2414 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je stapt uit, en gaat in huis. Naar die kop koffie die de vrouw van Daelemans intussen al klaargezet heeft. Maar voor je uitstapt, bevestig je nog even dat de Tesla zich verder mag bezighouden met het inrijden in de garage en sluiten van de deur. Zoals ongeveer alle functies in de Tesla is ook deze functie configureerbaar op het touchscreen: wil je die aan of wil je die af? Dan opent zich onderaan de voorkant een lanceerbuis, en vuurt hij een surface-to-surface missile af naar die auto, zodat de oprit terug vrij komt. Simpel toch? Maar gelukkig ook configureerbaar! Het zou eens de auto van je partner moeten zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2415 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2416 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2417 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2418 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb gewoon een kastje met 2 knoppen op. 1 knop voor de poort aan straat en 1 knop voor de garagepoort. Ben ik het vergeten, verloren of stuk dan kan ik met mijn gsm even een sms sturen en dat kastje wordt geblokkeerd. Met een andere sms-instructie of met een codeklavier aan de poort kan ik nog steeds binnen en buiten. Systeem detecteert automatisch mijn nummer en andere nummers worden niet aanvaard. Ook moet er in elke sms nog een code mee ingegeven worden. 99,99% veilig (100% bestaat niet). En ik zal mijn wagen wel zelf in mijn garage rijden. Dat kan ik nog (Teslarijders blijkbaar niet want ze moeten ze een app voor ontwikkelen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2419 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Los daarvan: Spotify Premium (dat ook in die update stak) is toch een verdomd handige functie, hee? Ik zou ze al niet meer kunnen missen... Laatst gewijzigd door Bartjeuh : 11 januari 2016 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2420 |
Staatssecretaris
|
![]() Is dan wel echt triestig geworden
![]() |
![]() |
![]() |