![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit alles maakt de zeer ruime overwinning van Biden nog veel straffer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor wat die partij betreft is dat het grootste succes van Trump. Het evenwicht is nu totaal weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee kiesmannen van Trump stemden voor Hilary en 5 kiesmannen van Hilary stemden voor Trump. Waarom zouden er nu ook geen kiesmannen van Biden naar Trump kunnen overlopen? De President van Mexico houdt daar in elk geval al rekening mee en heeft Biden nog niet gefeliciteerd evenals China en Rusland .Die wachten ook nog af. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 8 november 2020 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2404 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Biden wordt de nieuwe president. Al de rest doet er niet toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2405 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er gaan zeker kiesmannen van Trump naar Biden overlopen. Toch eens goed luisteren naar die speech van Biden: Citaat:
100 zou mooi zijn. ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 8 november 2020 om 11:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2406 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Sossen bepalen dat niet. De bevolking bepaalt wat zij normaal vindt. Sossen beweren dat Trump anti-democratie is, maar ze verloochen zelf de essentie van democratie. Laatst gewijzigd door kwantum : 8 november 2020 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2407 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
terwijl zij bezig waren met te proberen er voor te zorgen dat er zo weinig mogelijk democraten zouden gaan stemmen, zijn de democraten gewoon een stapje verder gegaan en hebben ze net zoveel stembrieven bijgedrukt als nodig was. de republikeinen zijn naïef geweest. maar als de regels nu niet aangepast worden dan kan je je aan een complete farce verwachten in 2024. dan gaan beide partijen stemmen vervalsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2408 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW: hebt ge nog smaak of is't vanda? ![]()
![]() |
![]() |
#2410 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit stond in de laatste alinea: Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 8 november 2020 om 11:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2411 | |
|
![]() Citaat:
En gelijk hebben ze. En daar is niets verloochenen aan. De spelregels lagen vast, al vele jaren. De Troemp, domme rechtse rukker , laat eens zien wat er met de democratie gebeurt als extreem rechtsen democratisch verliezen. Ze verloochenen de democratie ! Ik zie het al gebeuren in het voetbal...na een 1-0 voorsprong roept de thuisploeg stop stop stop...stop met spelen. We zijn gewonnen. Als we nu verder spelen is het illegaal ! Zielig klein onnozel psychiatrisch gestoord ventje die Troemp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2412 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarin beschrijft Grisham hoe de tabak- lobby een ganse jury poogt om te kopen of onder druk te zetten om een rechtspraak tegen de tabaksindustrie in hun voordeel om te buigen. Dat kan er nu ook gebeuren met de Democratische kiesmannen. Wacht maar af ,de teerling is nog niet geworpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou dan ook niets uitsluiten.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |