![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2401 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2402 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het Bewijs verspreidde zopas een persbericht waarin het onomwonden verklaart dat het Zichzelf beu is. Het zoekt een nieuwe hobby.
BRON: Persbericht: Het Bewijs is Zichzelf beu en zoekt een nieuwe hobby - 25 Maart 2007. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2403 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En dan is er nog altijd het peer review excuus. En als die er wel is dan is er opnieuw het woordje "ernstige" dat we naar eigen goeddunken kunnen interpreteren. En zo is de cirkel rond. De wondere wereld van het blind geloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2404 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 25 maart 2007 om 22:35. Reden: link toegevoegd |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2405 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
We weten al lang dat jij denkt dat je het allemaal perfect weet, helaas blijkt ook nu weer het tegendeel. ![]() Ik zou je echt aanraden het 911-Comission Report toch af en toe eens te raadplegen. Op pagina 25 van Staff Statement 17 staat : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2406 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw "uitleg" voor deze contradictie was werkelijk prachtig! Een gouden medaille kronkelen verdien je er voor! Citaat:
![]() Het is niet "Firestone" die jou iets wil doen geloven, het zijn ALLE getuigenissen (op eentje na) en documenten (zie maar de links die parcifal herhaaldelijk gegeven heeft), en die zijn al tenminste drie jaar openbaar. Mineta denkt dat het over vlucht 77 ging, maar zijn tijden kloppen niet. Zelfs uit zijn eigen verhaal blijkt dat hij pas n�* 9.35u in de PEOC is aangekomen. Hij kon dus onmogelijk het naderen van vlucht 77 hebben gevolgd in de PEOC. D�*t zijn onweerlegbare feiten, de brave Mineta vergist zich wat de tijden betreft. Uiteraard "vergeet" je steeds op deze interne contradicties van Mineta's getuigenis in te gaan. Je "vergeet" overigens ook een degelijke bron voor deze straffe bewering te geven: Citaat:
Samengevat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 maart 2007 om 11:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2407 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welk ander argument heb je dan nog, Steve, behalve je mening dat het 911-commission rapport vol zit van 'omissions and distortions'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2408 |
|
![]() Het is nochtans wel zo. David Ray Griffin gaat daar in zijn boek uitvoerig op in op de honderden ommisions and distortions. Jullie geloven blindelings het 9/11 commision report, omdat het aan autoriteit is voor jullie.
![]() |
![]() |
#2409 |
|
![]() Artikel over het feit dat debunkers dikwijls het argument gebruiken dat 9/11 in vraag stellen schandelijk is tegenover de families van de nabestaanden. Terwijl het net het tegenovergesteld is, en de regering het minste respect toont voor de nabestaanden en reddingswerkers. Velen hebben longproblemen en worden niet opportuun behandeld, en men is veel te weinig beschermd geweest tegen de giftige gassen en stofdeeltjes die op 9/11 en de dagen erna vrijkwamen.
http://www.prisonplanet.com/articles...tinsulting.htm
![]() |
![]() |
#2410 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als je zelf niet in staat bent deze te herkennen is het niet aan te raden uit dat rapport te quoten. Grote kans dat het onzin is. Zie figuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit arrogant toontje is redelijk ongepast hoor. Ik geef mijn bronnen. Geef jij maar de jouwe. En liefst geen theoloog, radiodemagoog of watertester, goed? Jouw uitspraak over de "floor trusses" was gewoon verkeerd. Anderen dan voor leugenaar of domkop uitschelden is een povere reactie. Het is gewoon potsierlijk hoe believers alles wat hun fantasieën de grond inboort zonder het minste tegenargument afdoen als leugen! Geen wonder dat de zogenaamde "Truth Movement" met dit soort zever nergens geraakt!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 maart 2007 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2412 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'bewijzen hiervoor graag en wel door een gereputeerd onderzoeksteam' begrijp JIJ niet? ![]() Misschien kan je ook eens de vraag beantwoorden die je allang ontwijkt : als het NIST rapport dan toch vol leugens staat hoe is het dan mogelijk dat onderzoekers van - Ove Arup - Berkeley University - Sheffield University - Edinburgh University - MIT het NIST-rapport ondersteunen en de conclusies delen? Laat me raden : ze zitten allemaal in de samenzwering? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2413 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2414 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het NIST rapport is daar aantoonbaar fout. Daar heb ik geen enkele "bron" voor nodig. Dat is algemeen bekende sterkteleer. Het uiterst simpele schetsje dat ik eronder laat zien is er niet voor niets. Het toont op eenvoudige wijze waarom die vloerondersteunig geen weerstand kan bieden aan een zijdelingse kracht. Zij waren nl. maar op 1 punt verbonden aan de kernconstructie en buitenwand. Ik heb niemand "uitgescholden voor domkop", ik heb gezegd dat als je zaken klakkeloos overneemt zonder zelf na te denken je nogal makkelijk in de fout gaat. En dat geld zeker voor *alle* officiele beweringen die met de 9/11 aanslag te maken hebben. En Parcival: al diegenen die het NIST-rapport als "correct" kwalificeren zullen daar hun redenen voor hebben. Die reden is in geen geval dat het rapport ook daadwerkelijk correct is. Nogmaals, gebruik je eigen verstand. Dat heb je gekregen om na te denken en te redeneren, niet om andere mensen na te praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2415 |
Burger
|
![]() De officiele bouwtekeningen van het WTC waren tot nog toe niet bekend.
We moesten het doen met de schetsen van NIST en oude foto's. Nu schijnt iemand de blauwdrukken ter beschikking gesteld te hebben aan het Loose Change team. Ze zijn voor de liefhebbers via een torrent te downloaden : http://www.loosechange911.com/downlo...prints.torrent Ik heb ze nog niet binnen ( dus ook nog niet gezien ) dus onder voorbehoud. Met de blauwdrukken zullen meer tegenstrijdigheden in het officiele verhaal aangetoond kunnen worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2416 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dan anderen verwijten dat ze selectief argumenten uitpikken uit getuigenissen..... Laatst gewijzigd door eti1777 : 26 maart 2007 om 22:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2417 |
Burger
|
![]() HELAAS EEN HOAX
![]() ============================================ Gebouw 7 stond al in brand voordat WTC2 instortte. Zie foto. NIST beweerde dat WTC7 in brand raakte door vallend puin van een van de torens. Blijkt dus alweer een NIST "vergissing". bron: http://www.zapruder.nl/forums/viewthread/8545/ ============================================ ...excuses. Ik was te snel. ![]() Laatst gewijzigd door komodo : 27 maart 2007 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2418 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ten tweede weten we dat het Report over dan weer andere tijdsvermeldingen OPZETTELIJK vaag blijft, terwijl zij zonder twijfel het juiste tijdstip moeten kennen. Maar toch blijft hij (Stone hetzelfde) steeds die rapporten gebruiken in z’n argumentatie. Tja, tegen zulk extreem geloof is geen kruid tegen gewassen. Ik heb nog een vraagje voor die twee btw: Jullie zijn allebei op de hoogte van de plannen die Operation Northwoods inhield, ja. Ik wil hier focussen op één van die plannen, nl. dat vliegtuig met zogezegd kinderen in neerhalen en het dan op Cuba steken. Bon dit plan is uiteindelijk afgekeurd, maar stel nu eens dat Kennedy niet z’n veto had gegeven maar akoord was gegaan. Denken jullie niet dat er dan ook wel Officieel Rapport zou volgen van die aanslag, zogezegd samengesteld door een “onafhankelijke” Commissie? En denken jullie ook niet dat dat rapport dan wel zo zou samengesteld (vervalst) zijn, zodat het lijkt dat het officieel verhaal de waarheid is?
![]() |
![]() |
#2419 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
IK heb ze wél gelezen. 't Is niet de eerste keer dat ik dat herhaal. Dus lees ZELF maar eens een beetje boven en een beetje onder uw geciteerde pagina. (en vergelijk die dan met de EERDERE getuigenissen van de betrokkenen) Maar jij hebt weet noch van het gehele rapport, noch van de getuigenissen die daarmee in conflict zijn. Hier begint het al: “There is conflicting evidence as to when the Vice president arrived in de shelter” Maar jij vraagt je natuurlijk niet af waarom the evidence “conflicting” is, hé. Ik zal het u zeggen: omdat ze liegen. Omdat ze niet willen (kunnen) vrijgeven wanneer Cheney exact in de shelter is aangekomen. Als ze dat zouden doen zou dat in coflict zijn met het verhaaltje dat ze ons gaan opdissen. En daarom schrijven ze maar dat er conflicting evidence is. Tja. En een voorbeeldje van hun leugens ivm met tijdstippen vind u op de volgende pagina al een bewijs. “The NMCC learned about the hijacking of United 93 at about 10:03,…, Norad had no information either” Mmm. Volgens NORAD's EIGEN verklaringen, " at 9:25 the FAA informed NORAD that the flight probably have been hijacked. At 9:30, the transponder signal ceased." Dus zeg jij het maar: WIE liegt? Norad of het Commission Report? (for the record, er zijn nog twee andere tijdstippen (ook officiele) waarop zogezegd Norad is geinformeerd over de kaping van vlucht 93) ![]() Zie je, zelfs als je (zoals u) niet het gehele rapport gaat lezen, maar enkel diagonaal wat hoofdstukken doorleest kom je genoeg LEUGENS, verdraaingen, en tegenstrijdigheden tegen om dit Rapport te klasseren zoals het hoort. Een VERHAAL dat wordt gelardeerd met leugens en vervalsingen, enkel bedoeld om om het officiele verhaal te bestendigen.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 27 maart 2007 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer is Bush zijn termijn afgelopen?
Ik vind dat we nu echt wel mogen beginnen aftellen tot het grootste en belangrijkste proces allertijden é. Ik ben echt benieuwd naar de echt bewijzen die men verkondigd heeft om Bush aan te klagen en dus te bewijzen dat 9/11 een inside job was. Iemand van de believers al een update ondertussen hoe het staat met de aanklacht en wie hem gaat aanklagen ed....is er nog geen enkel bewijs vrijgegeven?
![]() |
![]() |