![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#24321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zitten waarschijnlijk miljoenen russen in hun land met een genuanceerder beeld van deze miserie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minstens 10000 Oekraieners zijn al gesneuvel, hoeveel wil u wel dat er nog sneuvelen? En moet dan ook wat nog overschiet van Mariupol verwoest worden? De hoera stemming is bedoeld om de bevolking in het Westen kalm to houden, zodat ze niet te weten komen dat deze wapens met ons belastingsgeld betaald net het lijden en de oorlog verlengen. Odessa is misschien een brug te ver maar wat de Russen nu hebben houden ze. Alleen al om de bevolking die nu massaal samenwerkt met de Russen de genocide en wraak te onthouden die Azov en co. voor hen in petto hebben. Wedden dat het Westen dan zal doen alsof de neus bloed? Er is een vreedzame oplossing namelijk de bevolking van Oost-Oekraine zelf laten beslissen maar u wil liever bloed zien. Voorlopig gaat de oorlog gewoon verder en verovert Rusland stukje bij beetje terrein. Die westerse wapens zullen gewoon voor meer doden zorgen en velen zullen op burgers terecht komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Oekrainers filmen trouwens zelf hun misdaden zoals martelingen, mensen bloot aan bomen vastbinden en afranselen, etc. Dat krijg je niet te zien in de westerse media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de nukes op Brussel beginnen vallen zit ik safe. Ik voel me meer als het verzet tijdens de oorlog. De huidige racistische haatcampagne tegen Rusland in het Westen is vergel8jkbaar met de haatcampagne tegen Rusland tijdens WoII en de McCarthy jaren van terreur in de VS. De moedigste verzetslui waren de communisten. Laatst gewijzigd door tomm : 17 mei 2022 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24325 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
uw verdediging? een meisje dat iemands ogen tracht uit te krabben. wat heeft dat met deze executie te maken? maar ge hebt gelijk de Russchische moordenaars en beulen zijn onschuldig aangezien ze ngo niet veroordeeld zijn door een rechter, dus is er niets gebeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zen molotow cocktail te gooien? Weet je nog in het begin can de oorlog dat burgers massaal aangespoord werden die naar de Russen te gooien? En waarom krijgen we de berlden van Oekraiense misdaden tegen burgers niet te zien in onze media? Laatst gewijzigd door tomm : 17 mei 2022 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gebruikelijke Russische stank voor dank van die kliek, weet je wel?
![]() |
![]() |
#24330 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() https://www.bbc.com/news/technology-60562240 Citaat:
De Russen verwachtten een makkelijke overwinning binnen de 3 a 4 dagen, dat is ook de enige half-redelijke verklaring waarom Poetin toch die invasie liet doorgaan en Kyiv wou innemen. Hij had dus totaal niet door wat de militaire realiteit is, net als jij maar jij hebt het zelfs nu nog altijd niet door : Rusland kan dit onmogelijk nog winnen, het enige waar het nu nog over gaat is hoe hard Rusland dit verliest. Jij hoopt dat ze Donbas nog gaan kunnen behouden, ik noem dat extreem optimistisch. Eenmaal het Russisch leger genoeg "slijtage" en verliezen te verwerken krijgt is een complete implosie en terugtrekking waarschijnlijk. Volgens Oekraiense analisten is dat te verwachten in de loop van augustus. Laatst gewijzigd door parcifal : 17 mei 2022 om 12:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal water onder de brug nu, de wereld is veranderd op 24/2 en van de Minks akkoorden blijft niets over. Rusland moet binnenkort door een periode van loutering en acceptatie van zijn geschiedenis en misdaden, net zoals Duitsland na WO2. Laatst gewijzigd door parcifal : 17 mei 2022 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof er niets van dat de Russen dachten dat het in een paar dagen over zou zijn. Zeker niet na Debaltsevo. De focus was altijd Donbas. De oorlog begon ook na de erkenning van Lugansk en Donetsk VR. Centrum Kiev werd niet gebombardeerd, ook niet de machtscentra. Kiev was een afleidingsmaneuver waardoor ze op korte tijd snel konden oprukken in het Zuiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24333 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24334 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het Russische leger ten Noorden van Kiev is echter de weg afgesneden doordat het Oekraïense leger de bruggen over de Irpin opbliezen een dam doorstaken van de Dnjepr en de Irpin-vallei blank zetten. De Russen waren niet uitgerust om deze waterlinie te overbruggen en zijn zich na enkele weken onverrichterzake terug moeten trekken.
![]() |
![]() |
#24335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rusland gaat moeten opdraaien voor het herstel van Novorossiya en gelijkschakeling met de rest van Rusland. Ook de heropbouw van Donbas. En dat is alles. Misschien dat ze het geld dat het Westen stal niet meer terugzien, maar daar zal het Westen op andere vlakken voor betalen. Bvb. Noord-Korea, Rusland laat alle sancties vallen en zal het land bewapenen. Voor het eerst heeft een Syrische luchtafweergeschut Israelische jets bedreigd Enzovoort. Het zal een hybride oorlogsvoering zijn net als het Westen die tegen Rusland voert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier al tal van beelden geplaatst van pro-Russische manifestaties en ook heldenontvangst voor Russische troepen. Mensen zijn wel bang om met hun gezicht gefilmd te worden want Kuev bedreigt hen met de dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je leven is hard, hé? -> epicaricacy galore, zoals maat Panda (in 't Duits) zou zeggen.
![]() |
![]() |
#24339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24340 |
Secretaris-Generaal VN
|