![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2461 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zijn nog zo ver niet in dit topic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2462 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hm, dan zal het u vast niet moeilijk vallen mij - desnoods in één of meer 'privé-berichten' - een reeks namen bekend te maken, en aan die reeks de nodige citaten mét link toe te voegen. Ik ben benieuwd ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2464 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
uiteraard, en even belangrijk is het erkennen dat er misschien wel begrijpbare redenen kunnen zijn, zoals reeds aangehaald als iemand zijn raam 6x ingegooid wordt door mensen gekleed als orthodoxe joden dan mag er toch wel enig begrip komen naar die persoon en dat die een regelijk negatief beeld zal hebben over orthodoxe joden en dat in de eerste plaats aan de orthodoxe joden is om die persoon's vertekend beeld recht te trekken.
![]() |
![]() |
#2465 |
Minister
|
![]() Met al deze onrust wordt het echt wel moeilijk hoor.... De frustratie bij velen is volledig terecht, maar ongehoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2466 |
Minister
|
![]() Ik heb gepoogd zelf een midden te behouden. Maar je wordt zo snel meegegrepen in een negatieve spiraal... Daar zorgen ze echter zelf voor... Al wat er nu aan het gebeuren is zet een mens tot nadenken... Misschien moeten we toch maar hard optreden en terug meer op onszelf worden.
Ik word er extreem van, te zien hoe er niets gedaan wordt en de zaken alleen maar verder escaleren. Ik krijg er zelfs racistische uitlagingen van, maar poog me nog in te houden. Misschien moeten de Vlamingen nu uit de probleemwijken trekken, moeten we er muren rondom heen bouwen en geschiedenis zich laten herhalen. Wie te dicht bij de muur komt neermaaien. Dat ze mekaars huizen in brand steken... Dat ze hun eigen brandweer en politie oprichten binnenin die muren. Geef ze wat ze willen, hun eigen gemeenschap binnenin die van ons... overtrokken met hoge muren ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2467 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
met uw eerste deel omgaan kan redelijk simpel. Hou uzelf voor de spiegel, ook jij bent op één of andere wijze eigenaardig en anders dan de anderen; is het plezant om te weten dat u vanuit de massa op een bepaalde manier bekeken, beoordeeld wordt vanwege 1 van uw eigenschappen/kenmerken? Als het antwoord neen is, doe dat dan ook niet bij anderen. Elke individu is een individu en het is niet omdat dat individu kenmerken van een bepaalde groep draagt dat hij verantwoordelijkheid draagt voor het gedrag van andere individuën uit diezelfde groep. Uw 2de deel is dus het gevolg van zwak leiderschap, leiders die niet duidelijk weergeven waarvoor ze staan, wat ze doen, enz.. zodanig hun volgelingen het ook niet weten. Dit schept onzekerheid en hoe groter de onzekerheid hoe groter de angst en hoe groter de angst hoe groter de onverdraagzaamheid. Als "onze" verkozenen terug leider zouden spelen ipv privé-econoom voor vrienden en familie kan hier ook een kentering in komen. Uw 3de deel was lichtjes bij het haar getrokken. ![]()
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 10 augustus 2011 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou ten allen tijde voor ogen dat die gastjes kansarm zijn, nooit 1 enkele kans gekregen hebben in 't leven, geen vooruitzichten hebben, straatarm zijn, in te kleine behuizingen hun dagen moeten slijten, doelbewust in getto's werden gestopt, ze overal en altijd gediscrimineerd worden, niet de kans gehad hebben op deftig onderwijs etc... Ze zullen in de geschiedenisboeken prijken als de 'grote omwenteling', de vrijheidsstrijders die 't kapitalisme, 't neoliberalisme omver geworpen hebben, aan 'herverdeling' gedaan hebben, 'n weg naar 'n betere en eerlijker verdeelde maatschappij/samenleving opgebouwd hebben... We gooien er nog 'n paar miljard of wat tegenaan en 't komt in orde! Laten we met z'n allen nog wat harder en langer werken om dat te sponsoren, want 't zijn dìe gastjes die voor jouw pensioen gaan zorgen, niet vergeten èh!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2469 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En neen, geen enkele orthodoxe jood is verantwoordelijk voor die andere die 6 maal een raam hebben ingegooid. Edit Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 10 augustus 2011 om 12:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 'realiteit' is; dat je dat nooit te weten z�*l komen, 't zijn namelijk nìet de orthodoxe joden die dagdagelijks ramen ingooien.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2471 |
Minister
|
![]() Ik kan niet anders dan meegaan in die stroming, we beleven het allen tezamen.
En het probleem is dat we niet bezig zijn met individuën, maar met een hele groep. Ik kan het midden niet meer handhaven. Of ter wel ben je voor uw land, of ter wel tegen. Ik kies dan toch voor mijn land en haar burgers dan iemands cultuur die er los van staat. Wiens cultuur blijkbaar lag aan opvoeden heeft, wiens cultuur haaks staat op de Westerse. Fuck het kapitalisme, fuck de islam, fuck democratie, and fuck the law! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onzin. Zij krijgen evenveel kansen als een ander. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2473 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
is het punt niet; het punt is begrip op te brengen voor die tiep die in zijn living zit en waarvan het raam wordt ingegooid en dat die na een aantal keer toch moeilijk anders kan dan beginnen denken 'doen die gasten eigenlijk iets anders dan bij mij het raam ingooien?' Dat is geen racist, dat is een persoon wiens raam wordt ingegooid (zij die op het verhaal springen en de zaak op de spits drijven daar vind je uw vrienden ![]() En dat probleem zit verweven met ons zwak leiderschap waardoor die mens denkt die gasten mogen alles en ik mag zelfs niet eens zeggen dat ik er genoeg van heb; als onze maatschappelijk grenzen duidelijk verdedigd zouden worden door een werkend politie-apparaat en werkend gerecht (dit houdt natuurlijk ook een werkend politiek apparaat in en geen middeleeuwse stadstaten in Brussel) dan zou die mens al veel minder geneigd zijn in algemene termen na te denken, zijn angst zou zo gevoed niet worden. (denk ik)
![]() |
![]() |
#2474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus, herken je geen ironie meer?
![]() |
![]() |
![]() |
#2475 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge vergeet nog 'Fuck you'
![]() |
![]() |
![]() |
#2476 |
Minister
|
![]() Jup, ik zen dik geneukt. Ik zit in het negatieve omdat ik er niets positiefs kan uithalen. Waar zijn de goedhartige om ze van straat te plukken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2477 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
je zou tegenwoordig voor minder verward worden, met de "politieke correctheid" tegenwoordig is dat woordje zo uitgehold dat het al lang niet meer gebruikt wordt voorwat het dient, maar dient het gewoon als "pressiemiddel" om anderen je wil op te leggen. Doe wat ik je zeg of ik zeg dat je dat bent |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2479 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
We moeten proberen er het beste van te maken.
![]() |
![]() |
#2480 |
Minister
|
![]() We hebben wel degelijk een keuze. Dat jij zelf eventueel te laf bent om een keuze te maken, wil nog niet zeggen dat anderen dat ook zijn, of dat anderen zich naar jouw "geen keuze durven te maken" dienen te voegen.