![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... andermaal zwaar door de mand gevallen is. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 december 2010 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2482 |
Staatssecretaris
|
![]() Die vrije wil is op dat moment weggedrongen door de verblinding van het geloof. Als blijkt dat hun broek toch vol goesting geraakt, komt de aap uit de mouw, of liever de ... uit de ...
![]() |
#2483 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik val nooit door manden, je kan mijn uitleg hierboven lezen.
![]() |
#2484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2485 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar euh... ... dat mag hoor. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2487 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik begin te vermoeden dat jij aan dyslexie lijdt.
![]() |
#2488 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2489 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is niet zo. Dat is een objectief vaststelbaar feit: man als vrouw zijn lichamelijk complementair en onze menselijke seksualiteit is in wezen een oerdrift tot overleven, dus tot het hebben van nageslacht. Dit is de natuurlijke gegevenheid, dat is de orde der dingen. Al de rest is afwijkend en tegengesteld aan deze vaststelbare feiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2491 |
Staatssecretaris
|
![]() Het VB heeft mij andere dingen verteld dan hetgeen waar ze de laatste maanden mee in de openheid zijn getreden, en of dat ZIJ het zijn die met twee en meer tongen spreken naargelang het hen uitkomt. Ik ben echter een rechtvaardig mens die naargelang situaties evolueren mijn standpunten evalueer, en zo hoort het. Als je natuurlijk zoals jij en consoorten vast blijft hangen aan achterlijke achterhaalde bijbelteksten van duizenden jaren geleden, dan ben je inderdaad consequent, maar wel consequent in je verstarde domheid.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 14 december 2010 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het huwelijk al dan niet openstellen voor homoseksuelen is trouwens geen ethische keuze, maar een staatkundige beslissing. Ik dring bijgevolg niets op of dwing niet af. Homoseksuelen mogen gerust samenleven, samen wonen, enz. Wat mij betreft, moet er zelfs geen juridisch vacuüm voor die mensen zijn. Alleen betekent dat niet dat het huwelijk voor dergelijke relatievormen opengesteld zou moeten worden, wel integendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsjeblieft. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat - zoals ik hierboven al zei - het gezin niets met het huwelijk te maken heeft. Het "gezin als hoeksteen van de maatschappij" (wat op zich al bijzonder discutabel is) aanvoeren als reden om mensen uit te sluiten van het huwelijk, is dus allesbehalve rationeel.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2495 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We weten intussen wel dat u dat als argument wil gebruiken, maar nog altijd niet hoe. M.a.w.: uw argument is niet geldig tot u kunt verrechtvaardigen waarom het voortplantingsmechanisme van de homo sapiens enige beoordelingsgrond zou vormen voor het al dan niet toestaan van een huwelijksverbintenis. En knoop het in uw oren: door uzelf nog maar eens te herhalen, toont u N I E T S aan. Laatst gewijzigd door drosophila : 14 december 2010 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2497 |
Staatssecretaris
|
![]() Alhoewel het niet helemaal zuiver op de graat is bedankt ik jou Paulus.
![]() |
#2498 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Dat zijn feiten. Iedere psycholoog zal u vertellen dat onze menselijke seksuele driften uiteindelijk (net als onze drang om te eten) een uiting zijn van een diepe overlevingsdrang, de drang om dus nageslacht voort te brengen. Onze menselijke seksualiteit heeft wezenlijk dit element in zich, wat evenwel niet betekent dat het eendimensionaal is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2500 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |