Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 6 april 2016, 12:20   #241
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.076
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als ik iets verkondig, en begin met "wat mij persoonlijk betreft", dan mag je daar uit concluderen dat het een persoonlijke mening is.
Enige afwijking daaromtrent mag beschouwd worden als over de grens van het belachelijke.
Ik meende te herinneren dat jij een relatie hebt met N-VA en die jou bijgevolg persoonlijk betreft. Als je een persoonlijke mening wenst te uiten los van jouw partij ben je rijp om bij CD&V aan te sluiten.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=183645
Kris Peeters, als minister-president in persoonlijke naam.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 6 april 2016, 12:58   #242
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.751
Standaard

Ouch.
Als Vive-la-Bay nu ook al gaat proberen de Schoof naar de tjeven te doen flip-floppen gaan we misschien wat "sniping-a-la-Baffie" krijgen?

Doen, zou 'k zo zeggen. Ik ben fan van Laurent Baffie! En de Vive kan wat (re)laxerende humor gebruiken. Goed voor 't prostaat.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 6 april 2016, 13:43   #243
Bye Bye Belgium
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 juni 2014
Berichten: 69
Standaard

Hier nog 2 recente feiten van de segregatie van de moslims in onze maatschappij, het ziet er meer en meer naar uit dat het westen islamiseert ipv de islam verwesterd.

http://www.islamwatch.net/actueel/actueel2.html
http://www.powned.tv/nieuws/binnenla...en_in_bre.html

Al diegenen die zulke zaken verdedigen moeten maar is aan hun kleindochter denken, dat als het nu niet stopt het voor haar veel erger zal zijn, ze zal zich moeten sluieren, ze zal geen fysiek contact mogen hebben met mannen en moeten gaan zwemmen achter gesloten gordijnen in een halalbadpak.

Wie deze cultuur verder wilt uitbouwen hier is echt niet goed in zijn hoofd me dunkt, dat is middeleeuws.

Laatst gewijzigd door Bye Bye Belgium : 6 april 2016 om 13:48.
Bye Bye Belgium is offline  
Oud 7 april 2016, 12:10   #244
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Alsof Moslims zich niet Westers kunnen gedragen. Daar gaat het over, het individueel gedrag van Moslims binnen onze Westerse maatschappij. De Moslims die ik in dienst heb kunnen perfect binnen ons Westers kader functioneren. En geen van hen heeft ooit een uitzonderingsmaatregel gevraagd om religieuze redenen. Oordelen doe je over individuen niet over groepen.
Ik heb toch nergens beweerd dat 'individuen' niet perfect binnen 'ons' Westers kader kunnen functioneren?

Het gaat erom dat 'Islam' en het daaraan verbonden 'gedachtengoed' (dure/grote woorden voor een hoop gerecycleerde pré-antiek-joodse kletskoek met een sektarisch sausje), de IDEOLOGIE dus, zo goed als ONMOGELIJK kan worden aangepast aan - laat staan succesvol geïntegreerd in - de 21e-eeuwse welhaast maniakaal expansionistische, wild-kapitalistische & hoog-technologische Western World zoals we die hier&nu kennen.

Een in de 'moderne' wereld opgroeiende mens die probeert de Islam (zowel die van 'De Laatste Profeet' als die van de Iraanse mollahs, de Saoedische sheiks of de doorsnee Afro- of Aziato-Europese imam) daadwerkelijk au sérieux te nemen, wordt onherroepelijk knettergek (met alle gevolgen van dien).

De moslims die erin slagen zich hier&nu geestelijk gezond te houden, zijn diegenen die de Koran kunnen (& durven te) lezen zoals wij pakweg "Sprookjes van de Gebroeders Grimm lezen: goed voor entertainment, en af & toe een 'morele les' (maar er zijn er andere, en bétere!).

Alle anderen vallen vroeg of laat ten prooi aan een uitputtende 'innerlijke' 'geestelijke' strijd, en als ze pech hebben bovendien aan een 'ronselaar' voor het 'ware' geloof.

De 'regressieve' vormen van Islam zijn voorlopig - gelukkig? helaas? - véél (héél véél) sterker dan de 'progressieve'. Tot spijt van wie het benijdt.

De wereld is trouwens ook wel wat groter dan uw bedrijf/bedrijven.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 7 april 2016 om 12:20.
djimi is offline  
Oud 7 april 2016, 13:32   #245
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bye Bye Belgium Bekijk bericht
Citaat:
"Ook zij hebben behoefte om te sporten en elkaar te ontmoeten. Wij bieden de mogelijkheid, maar ook de privacy, om dat te kunnen doen." Tijdens de zwemavonden zullen de ramen van het zwembad afgedekt worden om de privacy van de moslima's te waarborgen.
Was het hem daar allemaal om te doen ... in mei 68?
Onze voorouders hebben zo hard gewerkt om voorruit te geraken ... en de poco meute gooit alles weg.
Odol is offline  
Oud 7 april 2016, 14:32   #246
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik ging op de NVA stemmen als ze een aanslag voorkwamen.
Ik was ooit liberaal, maar stemde enkel liberaal voor Europa.
Voor BE stemde ik PVDA, partij tegen de oorlog.

Nu weet ik eerlijk gezegd niet op wie stemmen. Vroeger twijfelde ik nooit, vandaag is er geen enkele partij die mij ten volle vertegenwoordigt.
Ik zou Groen! zeggen, maar ze zijn te naïef.
Ik zou VLD zeggen maar ze zijn vergeten wat dat is bij deze coalitie.

Misschien moeten ze dat stemmen van de eerste keer afschaffen en een dictatuur opstellen. Dat stemmen is toch tijdverlies en er is niets democratisch aan dit systeem zolang er geen referenda zijn.

Alleszins, ik heb er niet op gestemd om ons in het oosten te gaan moeien, en de partijen die zich daarmee inlieten hebben al de doden op hun geweten.
Het zal het kalifaat een worst wezen hoe streng wij tegen de islam optreden, zij komen hier aanslagen plegen en zullen daar steeds succesvoller in zijn.
En dat zijn de mensen die de Amerikaan en Europa bevrijd hebben, bedankt voor deze werelddienst!
Is dat uw criterium om op een partij te stemmen??????????????
Hoe kon jij op voorhand weten dat er tijdens deze legislatuur een aanslag zou komen???????
TREBRON is offline  
Oud 7 april 2016, 14:37   #247
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bye Bye Belgium Bekijk bericht
Hier nog 2 recente feiten van de segregatie van de moslims in onze maatschappij, het ziet er meer en meer naar uit dat het westen islamiseert ipv de islam verwesterd.

http://www.islamwatch.net/actueel/actueel2.html
http://www.powned.tv/nieuws/binnenla...en_in_bre.html

Al diegenen die zulke zaken verdedigen moeten maar is aan hun kleindochter denken, dat als het nu niet stopt het voor haar veel erger zal zijn, ze zal zich moeten sluieren, ze zal geen fysiek contact mogen hebben met mannen en moeten gaan zwemmen achter gesloten gordijnen in een halalbadpak.

Wie deze cultuur verder wilt uitbouwen hier is echt niet goed in zijn hoofd me dunkt, dat is middeleeuws.
In dat zwembad steek ik nog geen teen meer voordat het water integraal vervangen is en de kuip ontsmet is...........
TREBRON is offline  
Oud 8 april 2016, 02:48   #248
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat moet een 1 Aprilgrap geweest zijn, dat kan niet anders.

En nog een héél slechte ook.


BRON

Detail tekst:



Weer maar eens proberen de hand te reiken?

Ik heb de flauwe indruk dat dat al meermaals serieus mislukt is.

Dat de Islam bestaat, dat er mensen zijn die dat 'geloof' willen 'beleven' geen probleem mee maar het hoort niet thuis in ons land of in de EU daar die mensen zich toch nooit zullen willen aanpassen aan onze manier van leven en er alles zullen aan doen en blijven doen om de EU overhoop te zetten, voorbeelden genoeg van dacht ik die we dagelijks door de strot geduwd krijgen in de media op TV.

Of het handje reiken een goed plan is, I doubt it!

p.s. 'Pikte' ik even uit K&K met dank aan de poster aldaar.

Lijkt mij vrij duidelijk niet?

Het is helaas niet de eerste maal dat hij nonsens vertelt.

Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 8 april 2016 om 02:49.
Sukkelaar is offline  
Oud 8 april 2016, 02:52   #249
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

[quote=Bye Bye Belgium;8055109]

fout

Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 8 april 2016 om 02:54. Reden: mag geschrapt worden
Sukkelaar is offline  
Oud 8 april 2016, 03:50   #250
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bye Bye Belgium Bekijk bericht
Respekt moet je verdien , en zo krijg of verdien je geen respekt !!
Maar ok , ik wil zulke ook geen hand schudden , waarom ??
Reden: ze zijn het simpelweg niet waard !!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bye Bye Belgium Bekijk bericht
Ongelooflijk , wat gaan ze nog allemaal meer verzinnen / eisen ??!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 8 april 2016, 08:33   #251
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Is dat uw criterium om op een partij te stemmen??????????????
Hoe kon jij op voorhand weten dat er tijdens deze legislatuur een aanslag zou komen???????
Ik wist dat er een aanslag kwam vanaf den Amerikaan zijn buitenlands beleid kwam presenteren en Europa daarin volgde.
Ik ben daar radicaal tegen in gegaan op dit board;

Ik wist wat er op spel stond en kijkt, ik heb gelijk gekregen.

Ik denk dat iedereen eens op rewind moet duwen en het terug in slow mo moet afspelen.

War isn't the answer, it causes all this shit to be.
Peche is offline  
Oud 8 april 2016, 08:39   #252
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Stop met praten, slogans, motto's en one liners naar het publiek te smijten.
Maar toon dat ge een regering zijt die DURFT doen!
Ga tegen die trunte van een Merkel in en help humanitaire aan de grens.
Nodig HEEL DE WERELD uit en praat daarmee.
Get us out of this mess.
Peche is offline  
Oud 10 april 2016, 04:31   #253
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat moet een 1 Aprilgrap geweest zijn, dat kan niet anders.

En nog een héél slechte ook.


BRON

Detail tekst:



Weer maar eens proberen de hand te reiken?

Ik heb de flauwe indruk dat dat al meermaals serieus mislukt is.

Dat de Islam bestaat, dat er mensen zijn die dat 'geloof' willen 'beleven' geen probleem mee maar het hoort niet thuis in ons land of in de EU daar die mensen zich toch nooit zullen willen aanpassen aan onze manier van leven en er alles zullen aan doen en blijven doen om de EU overhoop te zetten, voorbeelden genoeg van dacht ik die we dagelijks door de strot geduwd krijgen in de media op TV.

Of het handje reiken een goed plan is, I doubt it!

p.s. 'Pikte' ik even uit K&K met dank aan de poster aldaar.

Lijkt mij vrij duidelijk niet?

Een Vlaamse nationalist "een echte " reikt nooit de hand van een moslim ,, of dan moet ie wel een verrader zijn van zijn eigen nationalisme . ZIJN NVA ers dan verraders van hun eigen gedachten .... die vraag mogen we toch stellen?

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 10 april 2016 om 04:34.
de vuile muilekoek is offline  
Oud 11 april 2016, 17:25   #254
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
"Het gaat niet" voor mensen zoals u en u zal moeten accepteren dat ze hier zullen blijven omdat ze er het recht hebben. Franstalige Belgen zullen ook niet Vlaanderen boycotten of verlaten omdat een bepaalde Vlaanderen anti-Franstalig is.
Wat een grap!
De Franstaligen hebben nooit iets anders gedaan dan Vlaanderen boycotten.

En wat "een bepaalde Vlaanderen" betreft dat anti-Franstalig zou zijn, er bestaan geen hardere bewijzen voor de anti-Vlaamsheid van Franstaligen dan jouw reacties op dit forum.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 11 april 2016, 18:50   #255
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Bourgeois (N-VA): "De islam moet verwesteren"
Moeten staat op stal.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 11 april 2016, 19:03   #256
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Moeten staat op stal.
Is onze cultuur niet ,, juist gekeken naar Vranckx amai moslim landen daar gooien ze baby s juist geboren op de vuilnisbelt .. om ervan af te geraken ... waarom willen wij hier nog een moslim cultuur feitelijk ?? eens vragen aan Bourgeois ?? is hij voorstander van zoiets in onze maatschappij in te planten langzaam aan misschien ??
de vuile muilekoek is offline  
Oud 11 april 2016, 19:03   #257
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.323
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat een grap!
De Franstaligen hebben nooit iets anders gedaan dan Vlaanderen boycotten.

En wat "een bepaalde Vlaanderen" betreft dat anti-Franstalig zou zijn, er bestaan geen hardere bewijzen voor de anti-Vlaamsheid van Franstaligen dan jouw reacties op dit forum.
Daarom dat de jaarlijkse commerciêle transfers van Wallonië naar Vlaanderen meer dan 30 miljard € bedragen. En u noemt dat een boycott?

Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 11 april 2016 om 19:06.
DucDEnghien is offline  
Oud 11 april 2016, 19:07   #258
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
"Het gaat niet" voor mensen zoals u en u zal moeten accepteren dat ze hier zullen blijven omdat ze er het recht hebben.
Samenleven met religioten, moordenaars en terroristen gaat niet.
Hier blijven is een recht dat hen snel moet afgepakt worden.
zo simpel is dat.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 11 april 2016, 19:14   #259
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Daarom dat de jaarlijkse commerciêle transfers van Wallonië naar Vlaanderen meer dan 30 miljard € bedragen. En u noemt dat een boycott?
De jaarlijkse "commerciële" transfers van Wallonië naar Vlaanderen?

Je méént het?

Kan je die zever met één linkje staven?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 11 april 2016, 19:19   #260
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Is onze cultuur niet ,, juist gekeken naar Vranckx amai moslim landen daar gooien ze baby s juist geboren op de vuilnisbelt .. om ervan af te geraken ... waarom willen wij hier nog een moslim cultuur feitelijk ?? eens vragen aan Bourgeois ?? is hij voorstander van zoiets in onze maatschappij in te planten langzaam aan misschien ??
Moeten staat ALTIJD op stal.

Zeg tegen een kind dat het MOET gehoorzamen en het doet het tegenovergestelde.

Omdat Bourgeois zegt dat de islam MOET verwestersen z�*l de islam niet verwestersen. De Islam is een politieke godsdienst die zich nooit op te nimmer zal laten verwestersen. Dan mag Bourgeois nog op zijn kop gaan staan.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be