![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Kris Peeters bedoelt dat hij sprak | |||
Als minister-president. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 17,65% |
In persoonlijke naam. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 23,53% |
Als minister-president in persoonlijke naam. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 29,41% |
Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
15 | 88,24% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.deredactie.be/permalink/1.1560194
Vanaf minuut 1: Ik heb daar op geantwoord dat ik bezorgd ben, dat - met al die discussies die er de laatste dagen hebben plaatsgevonden - dat die vrijwillegers de moed zouden verliezen, dat ik gezegd heb als minister-president, in persoonlijke naam - voor alle duidelijkheid - dat ik fier ben... Spreekt meneer Peeters hier nu in persoonlijke naam of als minister-president ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is goed nieuws dat Kris Peeters zijn steun uit voor lijst LAURENT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het antwoord ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat Peeters vooral spreekt in naam van de CD&V waar de dominante ACW-vleugel (waar Peeters principieel niet bijhoort) hem zwaar onder druk zet om met alle mogelijke middelen de koorts te doen stoppen. De ACW-ARCO-top zou natuurlijk liefst hebben dat de golven bedaren en dat er over al het nu boven water komend gesjoemel zo weinig mogelijk gevraagd wordt. Maar dat zal niet lukken. De walmen die nu dag na dag uit die beerput naar boven komen zijn onthutsend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Bendenzwijgrupsband de zelf Hongkong
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat een minister-president zich boven partijpolitiek diende te stellen. Niet zo in Vlaanderen blijkbaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Hij doet wat hij wilt maar hij mag niet tweeten.
![]() |
#11 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben eens benieuwd naar de antwoorden van Van Ackere vandaag
voor Laurette hoeft geen onderzoekscommissie aandelen bij het ACW misschien ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() OVLD heeft de stekker waarschijnlijk al vast
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Open VLD zit in de oppositie tegen regering Kris Peeters II.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer de voet van de brief van Kris Peeters: Laat u niet ontgoochelen. Er zijn teveel mensen die op uw inzet rekenen. De scherp geformuleerde kritiek is geen antwoord op hun eenzaamheid, ziekte of achterstelling. Laat u niet uit uw lood slaan want we weten allemaa l hoe belangrijk uw inzet is. Als minister-president van de Vlaamse regering ben ik fier op U. Kris Peeters Minister-president van de Vlaamse regering http://www.krispeeters.be/sites/kp.w...williger_2.pdf
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 28 februari 2013 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130228_018
Nog zo'n geval. Karel De Gucht, Neelie Kroes en Olli Rehn tekenen als Europees commissaris in persoonlijke naam een gemeenschappelijke verklaring.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=aVTwFayubYs |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.vier.be/dekruitfabriek/vi...-belfius/36305
Vanaf minuut 6. Kris Peeters verduidelijkt opnieuw als Minister-President in persoonlijke naam. De vraag blijft of dat hem gepermitteerd is.
![]() |
![]() |