![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 1 mei 2008 om 22:51. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is misschien tendentieus volgens de politiek correctelingen, maar het is wel de zuivere waarheid en ik heb jou deze feiten nog niet zien weerleggen: van Al Qaida tot de Contra's is het duidelijk dat de CIA uitmunt in het creeren, opleiden en ondersteunen van terroristische organisatie. Ik ken geen enkele organisatie die in staat is dit op een gelijkaardige schaal en met een gelijkaardig budget te doen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hamas vermoord ook Palestijnen die hen niet zinnen (oeps) Alleen wordt dat feit nogal fel verzwegen door onze linkse media. Hamas gebruikt echte (nazi)terreur in de gebieden waar zij heerst : geen lid? geen ondersteuning? : geen levensmiddellen. De "stoere" (bende)leiders hebben de gewoonte bij dreigende aanval zich te verschuilen achter hun eigen bevolking als menselijk schild en achteraf staan ze te huilen dat er burgerslachtoffers zijn. Waar Hamas wel heel bedreven is: handel en verkoop van allerlei drugs van weed tot heroine, maar ja de "vrijheids"strijd dient gefinacieerd Fijne bende jouw "heilige" Hamas
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 2 mei 2008 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel ook vast dat niemand hier kan weerleggen dat Israel een terroristische organisatie is, gericht op het bezetten van een land en het vermoorden van haar oorspronkelijke bevolking. Israel lanceert doelgerichte aanvallen op burgers (b.v. de campagne van 'doelgerichte moorden' op politieke leiders en hun familie). Laatst gewijzigd door Kallikles : 2 mei 2008 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ouderlingen en kinderen van Isralitische origine zijn volgens u dan soldaten of geen "collateral damage". Enkel als het Palestijen zijn spreekt men van .... Citaat:
niemand kan weerleggen dat vogels vissen zijn ![]() A propos beide partijen zijn door de VN erkend de ene als staat de andere als terroristische organisatie raa raa wie is wie
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 2 mei 2008 om 10:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met al mijn sympatie voor een leefbare Palestijnse staat. Ik noteer dan je een zeker recht schijnt toe te kennen aan de oorspronkelijke bevolking.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 2 mei 2008 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij protesteert, terecht, als het FDF dit laatste recht niet respecteert. Maar hoe zou je reageren als de FDFers in de rand de Vlamingen gewapenderhand de Vlamingen uit hun huizen zouden jagen, hun huizen met bulldozers met de grond gelijk maakten, willekeurige executies uitvoerden en het Vlaams verzet hiertegen als "terrorisme" criminaliseerde? Zou jij dan, ondanks je vredelievende aard, ook geen zin krijgen om raketten af te vuren op die FDF'ers? Of ga je plat op de buik gaan voor hun imperialisme? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'n tip: zoek de heuveltoppen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
|
![]() Citaat:
Heb je er trouwens al opgelet dat Vlaams verzet hier ook gecriminaliseerd wordt? Met alle mogelijke liefelijke benamingen waarvan separatist en onverdraagzamen nog de meest onschuldige zijn. Gelukkig komen raketten hier bij ons niet ter sprake. Jammer genoeg heb ik geen oplossing voor het Palestijnse vraagstuk. Het is zeker nog veel moeilijker dan BHV dat ook maar niet opgelost geraakt. En (naar onze mening) is dat nochthans zo klaar als een klontje, en voor het grondwetelijk hof ook, en daarbij vormen wij zelfs de meerderheid, hebben de centen èn de wettelijke mogelijkheid. Dus de oplossing voor Palestina laat ik aan de groten er aarde, maar ik ben voorstander van een onafhankelijke, economisch leefbare Palestijnse staat, die ook het bestaansrecht van Israël aanvaardt. Mijn verontschuldiging voor dit late antwoord. Ik heb gelukkig nog wat anders te doen dan discussies op internet.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 10 mei 2008 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 10 mei 2008 om 10:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
FDF heeft eigenlijk geen poot meer om op te staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
2) ja, ik weet dat het soms moeilijk is de scheidingslijn te trekken. In de internationale politiek is een held en vrijheidsstrijder een 'terrorist' die zegeviert; en een 'terrorist' blijft een terrorist als hij verliest. Ik betreur het, maar kan er niets aan doen. 3) Dat Vlaams-nationalisme is nog niet gewonnen en dus zijn wij nog de slechterikken. Dat waren we vroeger ook toen we nog streden voor federalisme. Nu is federalisme zelfs politiek correct en is iedereen federalist! Wij vlaams-nationalisten willen eigen structuren waartegen we niet moeten vechten om te overleven, structuren die ondersteunen wat de Vlaamse democratische meerderheid wil. Dat is tegen niemand gericht die ons respecteert. Zodra we die structuren verwezenlijkt hebben zal de overgrote massa dat volkomen normaal vinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
Een foert partij, met een paar opgejutte vreemdelingenhaters is nu eenmaal geen referentie om de toon te zetten in een beschaafd land. De mensen weten dat wel, zelf de blokkers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
|
![]() Citaat:
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 10 mei 2008 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
80% van de kiezers kennen volgens mij het programma van de partij waar ze op stemmen nagenoeg niet: in het beste geval weten ze het volgende: groen!: zorgt voor het milieu SPa: ah, die mannen zorgen voor de werkmens, méér inkomen. De grote bazen verdienen te veel. meer geld in mn portemonne graag! Spirit, of moet ik zegge; Vl.Pro? kennen ze van haar nog pluimen, misschien weten ze dat het het (Vlaamse?) aanhangsel is van de sossen CD&V: de 'katholieken' waarden en normen, goed voor de mensen; en nu bij de vorige verkiezingen: willen BHV splitsen N-VA: de meensen kennen die wel, het zijn de nationalisten. VLD: de partij van de zelfsstandigen, meer en langer werken, minder belastingen, lagere uitkeringen LDD: das die partij met dedecker! VLOTT: ?? huh?? wa voor een beest is da? goed voor de afvaart van de Lesse VB: aja, dewinter, annemans, morelleke forelleke, ... Tegen de politiek, tegen de traditionele partijen, tegen die vreemdelingen, tegen dit, tegen dat, ... FOERT! zo denkt de modale mens -- Stel, ge waart geboren in een onafhankelijk Vlaanderen, zoudt ge u daar vragen bij stellen? naar alle waarschijnlijkheid niet, dus het is wel degelijk geoorloofd dat, als IN HET PARLEMENT een democratische eerderheid gevonden wordt voor een onafhankelijk Vlaanderen, dit gerechtvaardigd is zonder een referendum erover te organiseren Laatst gewijzigd door flamingant : 10 mei 2008 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
|
![]() Ik hoop van niet want dan is het erger gesteld met de Vlaming dan zelfs ik dacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat Jan Modaal met de pet voor de verkiezingen alle folderkes bestuderen, laat staan naar hun site surfen en het programma lezen, terwijl op dat moment een aflevering van lilli en marleen, thuis, familie of wittekerke te zien is op den téévéé Laatst gewijzigd door flamingant : 10 mei 2008 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |