Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 oktober 2008, 11:55   #241
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
1 Eindelijk een eenduidig antwoord. Heb ik het goed begrepen?
Nee, je vind deze teksten niet racistisch? Geen oproep tot haat en geweld? Niets nazistisch?
http://www.deredactie.be/cm/de.redac...theek/1.297803
Hun lied "BLUT" bijvoorbeeld? min 3:30

"Slijp de lange messen op de stoep en steek ze in dat Jodenlijf
Bloed moet vloeien, weg met de vrijheid van deze Jodenrepubliek.
Bloed moet vloeien en we schijten op de vrijheid van de Jodenrepubliek.
In de synagoog hangt een zwart zwijn,
gooi een handgranaat naar binnen bij het parlement.
Bloed moet vloeien, liefst meters dik.
Weg met de vrijheid van deze Jodenrepubliek."

Het lied "gericht tegen de mensen die we niet mogen" min 7:30

"Negers, hang ze allemaal op.
Joden, hang ze allemaal op.
Homo's, hang ze allemaal op.
Moslims, hang ze allemaal op.
Drugsdealers, hang ze allemaal op.
Mietjes, hang ze allemaal op.
Hang de IRA op. Het zijn toch maar klootzakken."

2 Dit is zo typisch, iets verdedigen door te minimaliseren. Blood & honour vergelijken met een dronken nonkel op een trouwfeest.

3 Of door van onderwerp te veranderen en af te komen met "ja, maar de anderen ..." Ben jij van het principe "Ik mag stelen want er zijn anderen die dat ook doen."?
1)Nee, ik ben anti-parlementair en begrijp best dat men in Duitsland zulke liederen maakt als je ziet welke gigantische repressie men daar ondergaat. We noteren trouwens dat jij pro-Joods, pro-homo, pro-moslim, pro-drugsdealers, pro-lafaards en pro-IRA bent. 3 van die groepen hebben extreem terroristische takken. Proficiat Artisjok.
2)Ik minimaliseer niets, ik wijs enkel op het stompzinnige van de ganse discussie. Jij schreeuwt dat men die achter slot en grendel moet steken omdat die volgens jou een gevaarlijke mening hebben wel, dan eis ik dat Yelloman en die infantiele AFF kliek ook ergens een paar jaar in een kerker liggen te rotten. Die zijn trouwens nog gevaarlijker want die verachten in de eerste plaats hun eigen, wat zouden ze dan nog met anderen in zitten.
3)Ik verander ook niet van onderwerp, ik maak je gewoon duidelijk dat je een vette hypocriet bent (zoals al die andere clowns van linkse signatuur!). Het is ZO typisch dat van zodra het VB een scheet laat of het sleutelwoord "nazi" valt ze er massaal als de kippen bij zijn om moord en brand te schreeuwen. Maar als hun geliefkoosde illegalen of de "legale" aangespoelden hier iets uitsteken klinkt het oorverdovend stil of komt men met minimalistisch gezwets af.Jullie zijn een grap, een karikatuur van jullie eigen. Jullie eigen vrouw zou nog mogen verkracht worden door zo'n sujet dan nog zou je hem 50 euro geven omdat hij uiteindelijk slechts een slachtoffer is van de maatschappij. En dat is de allochtoon uiteindelijk ook hé, begrijp me niet verkeerd. Maar je helpt daar niets aan door die onvoorwaardelijk te verdedigen, in tegendeel.
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 16:10   #242
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Citaat:
1 Eindelijk een eenduidig antwoord. Heb ik het goed begrepen?
Nee, je vind deze teksten niet racistisch? Geen oproep tot haat en geweld? Niets nazistisch?
http://www.deredactie.be/cm/de.redac...theek/1.297803
Hun lied "BLUT" bijvoorbeeld? min 3:30

"Slijp de lange messen op de stoep en steek ze in dat Jodenlijf
Bloed moet vloeien, weg met de vrijheid van deze Jodenrepubliek.
Bloed moet vloeien en we schijten op de vrijheid van de Jodenrepubliek.
In de synagoog hangt een zwart zwijn,
gooi een handgranaat naar binnen bij het parlement.
Bloed moet vloeien, liefst meters dik.
Weg met de vrijheid van deze Jodenrepubliek."

Het lied "gericht tegen de mensen die we niet mogen" min 7:30

"Negers, hang ze allemaal op.
Joden, hang ze allemaal op.
Homo's, hang ze allemaal op.
Moslims, hang ze allemaal op.
Drugsdealers, hang ze allemaal op.
Mietjes, hang ze allemaal op.
Hang de IRA op. Het zijn toch maar klootzakken."

2 Dit is zo typisch, iets verdedigen door te minimaliseren. Blood & honour vergelijken met een dronken nonkel op een trouwfeest.

3 Of door van onderwerp te veranderen en af te komen met "ja, maar de anderen ..." Ben jij van het principe "Ik mag stelen want er zijn anderen die dat ook doen."?
1)Nee, ik ben anti-parlementair en begrijp best dat men in Duitsland zulke liederen maakt als je ziet welke gigantische repressie men daar ondergaat. We noteren trouwens dat jij pro-Joods, pro-homo, pro-moslim, pro-drugsdealers, pro-lafaards en pro-IRA bent. 3 van die groepen hebben extreem terroristische takken. Proficiat Artisjok.
2)Ik minimaliseer niets, ik wijs enkel op het stompzinnige van de ganse discussie. Jij schreeuwt dat men die achter slot en grendel moet steken omdat die volgens jou een gevaarlijke mening hebben wel, dan eis ik dat Yelloman en die infantiele AFF kliek ook ergens een paar jaar in een kerker liggen te rotten. Die zijn trouwens nog gevaarlijker want die verachten in de eerste plaats hun eigen, wat zouden ze dan nog met anderen in zitten.
3)Ik verander ook niet van onderwerp, ik maak je gewoon duidelijk dat je een vette hypocriet bent (zoals al die andere clowns van linkse signatuur!). Het is ZO typisch dat van zodra het VB een scheet laat of het sleutelwoord "nazi" valt ze er massaal als de kippen bij zijn om moord en brand te schreeuwen. Maar als hun geliefkoosde illegalen of de "legale" aangespoelden hier iets uitsteken klinkt het oorverdovend stil of komt men met minimalistisch gezwets af.Jullie zijn een grap, een karikatuur van jullie eigen. Jullie eigen vrouw zou nog mogen verkracht worden door zo'n sujet dan nog zou je hem 50 euro geven omdat hij uiteindelijk slechts een slachtoffer is van de maatschappij. En dat is de allochtoon uiteindelijk ook hé, begrijp me niet verkeerd. Maar je helpt daar niets aan door die onvoorwaardelijk te verdedigen, in tegendeel.
1 Nee? Toch geen eenduidig antwoord? Heb ik het niet goed begrepen?
Nogmaals, ik stel het op prijs als ik zelf mijn eigen mening mag weergeven. Dat hoef jij niet te doen, want je kent ze niet.
Vertel me eens waar ik schrijf dat ik "pro-Joods, pro-homo, pro-moslim, pro-drugsdealers, pro-lafaards en pro-IRA" ben.
2 Natuurlijk minimaliseer je. Je vergelijkt het nazistische en racistische discours van blood & honour en hun oproep tot haat en geweld met een dronken nonkel die een racistisch grapje vertelt, of met een "andere mening"
Blood & honour overtreedt de racisme-wet en de negationisme-wet. Ze roepen op tot haat en geweld. Sommige van hun leden gebruikten dan ook al geweld.
3 Natuurlijk verander je van onderwerp. Wat heb je hier al allemaal aangehaald als pijnpunten in deze maatschappij?
Verder meen je weer mijn mening te kunnen weergeven. Waar verdedig ik onvoorwaardelijk om het even welke groep mensen? Citaat graag.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 17:01   #243
VlaamseKracht
Banneling

Standaard

Citaat:
1 Nee? Toch geen eenduidig antwoord? Heb ik het niet goed begrepen?
Nogmaals, ik stel het op prijs als ik zelf mijn eigen mening mag weergeven. Dat hoef jij niet te doen, want je kent ze niet.
Vertel me eens waar ik schrijf dat ik "pro-Joods, pro-homo, pro-moslim, pro-drugsdealers, pro-lafaards en pro-IRA" ben.
2 Natuurlijk minimaliseer je. Je vergelijkt het nazistische en racistische discours van blood & honour en hun oproep tot haat en geweld met een dronken nonkel die een racistisch grapje vertelt, of met een "andere mening"
Blood & honour overtreedt de racisme-wet en de negationisme-wet. Ze roepen op tot haat en geweld. Sommige van hun leden gebruikten dan ook al geweld.
3 Natuurlijk verander je van onderwerp. Wat heb je hier al allemaal aangehaald als pijnpunten in deze maatschappij?
Verder meen je weer mijn mening te kunnen weergeven. Waar verdedig ik onvoorwaardelijk om het even welke groep mensen? Citaat graag.
Waar plaatsen we dan zulke groepen zoals ALS,Blokbuster enz.?
Roepen deze dan ook niet op tot haat?
VlaamseKracht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 17:09   #244
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseKracht Bekijk bericht
Waar dan?

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 18:01   #245
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Roept Blokbuster op tot haat? Dat wist ik niet.
Dan kan je ongetwijfeld een tekst met bron geven waarin ze oproepen tot geweld.
Oud 25 oktober 2008, 19:05   #246
VlaamseKracht
Banneling

Standaard

Citaat:
Roept Blokbuster op tot haat? Dat wist ik niet.
Dan kan je ongetwijfeld een tekst met bron geven waarin ze oproepen tot geweld.
Getuige het links geweld op het debat van NSV.
VlaamseKracht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 19:08   #247
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Getuige het links geweld op het debat van NSV.
Ze roepen dus niet op tot geweld, zoals je eerder beweerde.
Oud 25 oktober 2008, 19:22   #248
yelloman1
Vreemdeling

yelloman1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1)Man man man wat een oeverloos gezeik. Gaan we dan in dezelfde adem ook de Vlaamse Leeuw, de Internationale en godweet welke liederen nog verbieden ook?Wat met al die kut-rap bandjes die zingen over "blanke varkens vermoorden" etc? Daar heb ik je nog nooit horen over zagen (net zoals al die andere rooie rakkers). Je oordeel is zwaar subjectief best Artisjok (maar ik verwacht dan ook niet minder).
2)Ok dus op trouwfeesten als er een zatte nonkel een schuine mop verteld over allochtonen moet die dan ook maar de bak invliegen. Of nee, hij niet, de organisatoren van het trouwfeest. Zoals ik al eerder zei: zijn jullie nu echt ZO stom om NIET te beseffen dat jullie ACTIEF meewerken aan een reeële BIG BROTHER?? Je loopt constant te zagen op het totalitaire nazi duitsland maar je beseft nog niet eens dat je zelf het totalitaire België helpt onderhouden!3)Ik betwijfel dat niet eens, ik ben dat 100% zeker. Die cameraman is onderworpen aan wat duw- en trekwerk waarna de security hem ontzet heeft. Daarna is hij begeleidt tot aan zijn auto, waarna hij na een vermanend vingertje rustig mocht wegrijden. Allemaal sensatie om zijn verhaaltje wat op te smukken.
En wat die Afrikaan en zijn rasta vriend betreft. Die stonden eind de straat en vonden het nodig om wat provocerend gezeik richting die gasten te spuien. Ze waren er trouwens al half voorbij dus had hij zijn smoel gehouden was er niet eens iets gebeurd. Wat niet wegneemt dat hij daarvoor nog niet in coma moest geraken maar dat is een andere discussie. Hij is trouwens NIET overleden aan de gevolgen van die vechtpartij, ook geen onbelangrijk detail (maar dat "vergeet" de linkerzijde natuurlijk altijd "toevallig"

En wat over de 3 vrachtwagens vol aan wapens en explosieven die bij BBET, een verzameling neonazi's van Combat-18 en blood and honour, werden gevonden? Met de plannen om terreur te zaaien. Daarvoor organiseerden ze in de Ardennen paramilitaire kampen. De cameraman werd in het ziekenhuis geschopt door leden van Blood and Honour, toen hij stond te filmen op straat.
De afrikaan werd op 20 meter van het cafe in elkaar geklopt en geschopt door neonazi's uit het café, die hem voor dood achter lieten. In Tienen werd een andere allochtoon neergestoken door weerom enkele neonazi's. De jongen overleefde ternauwernood. De twee werden veroordeeld tot 5 jaar cel en kregen van de rechter het verbod ooit nog met extreem-rechtse groeperingen als B&H om te gaan
Twee andere neonazi's staan binnenkort terecht voor de dood op een allochtoon, die werd achtervolgd en uiteindelijk verdronk toen hij uit schrik in het water sprong.
Een andere neonazi's schoot in 2002 twee tieners dood bij een ruzie om een omver gestoten bierglas. De moorden van Van Themsche kennen we ondertussen allemaal. als dat allemaal zo onschuldig is, dan zegt dat een heleboel over uw manier van denken en uw normen- en waardenschaal.

enkele artikels met beelden

- Skinheads in beroep veroordeeld tot 5 jaar

Celstraf voor racistische aanvallers

Bon, hier laat ik het bij. Radicalen zien enkel wat ze willen zien en negeren de rest. Daarvoor zijn het ook radicalen. Ik vond gewoon dat wanner de waarheid zoveel geweld wordt aangedaan, er toch wel het één en ander rechtgezet mocht worden.
Oud 25 oktober 2008, 20:14   #249
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yelloman1 Bekijk bericht
En wat over de 3 vrachtwagens vol aan wapens en explosieven die bij BBET, een verzameling neonazi's van Combat-18 en blood and honour, werden gevonden? Met de plannen om terreur te zaaien. Daarvoor organiseerden ze in de Ardennen paramilitaire kampen. De cameraman werd in het ziekenhuis geschopt door leden van Blood and Honour, toen hij stond te filmen op straat.
De afrikaan werd op 20 meter van het cafe in elkaar geklopt en geschopt door neonazi's uit het café, die hem voor dood achter lieten. In Tienen werd een andere allochtoon neergestoken door weerom enkele neonazi's. De jongen overleefde ternauwernood. De twee werden veroordeeld tot 5 jaar cel en kregen van de rechter het verbod ooit nog met extreem-rechtse groeperingen als B&H om te gaan
Twee andere neonazi's staan binnenkort terecht voor de dood op een allochtoon, die werd achtervolgd en uiteindelijk verdronk toen hij uit schrik in het water sprong.
Een andere neonazi's schoot in 2002 twee tieners dood bij een ruzie om een omver gestoten bierglas. De moorden van Van Themsche kennen we ondertussen allemaal. als dat allemaal zo onschuldig is, dan zegt dat een heleboel over uw manier van denken en uw normen- en waardenschaal.

Bon, hier laat ik het bij. Radicalen zien enkel wat ze willen zien en negeren de rest. Daarvoor zijn het ook radicalen. Ik vond gewoon dat wanner de waarheid zoveel geweld wordt aangedaan, er toch wel het één en ander rechtgezet mocht worden.
Goed. Veel dank voor deze lijst. En nu ééntje van misdaden begaan door ultra linksen ? A.u.b. ?
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 20:26   #250
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Goed. Veel dank voor deze lijst. En nu ééntje van misdaden begaan door ultra linksen ? A.u.b. ?
Denk je serieus dat je deze resem misdaden kan "goedpraten" door anderen te beschuldigen?
Wat een logica.
Dat doet niets af van deze lijst.

Laatst gewijzigd door artisjok : 25 oktober 2008 om 20:26.
Oud 25 oktober 2008, 20:47   #251
skaldis
Banneling

Standaard

Bloed en eer en op mijn toep een zweer.
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 23:02   #252
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yelloman1 Bekijk bericht

@Artisjok: ik ga niet eens meer reageren op je gezwets.Je WIL het blijkbaar niet inzien hoe kortzichtig je bent.
@Gele Sukkel: Je bent blijkbaar ERG bedreven met de waarheid geweld aan te doen. Er werden GEEN concrete plannen gevonden voor aanslagen, enkel een vage verklaring "dat het wel leuk zou zijn geweest om Dewinter en mr. Jha Jha om te brengen". BBET had niets te zien met Combat 18, BBET was een blaadje. En voor je rechter en beul gaat spelen zou ik vragen dat je even afwacht tot er een uitspraak komt in deze zaak want je zou nog aardig kunnen opkijken. Leg de zakdoek maar al klaar.
Die camera-man is helemaal NIET in elkaar geschopt door B&H leden. Ik stond er namelijk op 1 meter van en zag hoe die dwaas netjes werd ontzet door de aanwezige security en naar zijn wagen begeleidt werd. De enige die toen een klap gekregen heeft was een zatte mof die zijn bierbeker nog naar die vent gooide maar daarbij iemand anders een douche gaf.
Het Kastelein verhaal klopt maar tendentieus als je bent vergeet er even bij te vermelden wie de hostiliteiten was gestart natuurlijk.
Tienen had in de verste verten niets te maken met neergestoken mensen maar soit. Dat de rechter hen verbood om ooit nog met B&H bv in contact te komen is ook maar dikke quatsch gezien de 2 bij geen enkele groepering aangesloten waren.
Jurgen Goris had zich in uw optiek uiteraard zelf moeten laten halfdood kloppen door die 2 clowns die zich die avond even belangrijk mochten voelen omdat ze moesten instaan voor de "veiligheid".
Van Themse had in de verste verten niets met "extreem-rechts" te maken.
En zo kan ik nog wel even doorgaan (ook in de diepte zelfs)
Maar even iets anders Gele Dweep. Omdat u zegt dat zoiets veel zegt over mijn eigen waarden en normen besef en omdat u blijkbaar ook 1 van die hevige voorvechters van ons uitgebreid allochtonen- en illegalenbestand bent.Denk je nu ECHT dat die paar gevallen (ik tel er nog niet eens 10!!!) zwaarder wegen dan ALLE (en dan spreken we minstens over tienvouden) criminele acties van uw favoriete bevolkingsgroep? Als ik uw redenering doortrek en u consequent bent, zou u dan ook moeten ijveren voor een immigratiestop/verbod en een terugkeerbeleid.
Oud 25 oktober 2008, 23:41   #253
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Denk je serieus dat je deze resem misdaden kan "goedpraten" door anderen te beschuldigen?
Wat een logica.
Dat doet niets af van deze lijst.
ach, gewoon wat wapensmokkelaars. Pfff, half België doet dat tegenwoordig, allochtonen op kop . 500 euros voor een Browning Rue de Brabant in Brussel. Binnen het uur.
En de Belgische Staat , Die doen het in't groot. Alle Afrikanen schieten elkaar omver met belgische kogels.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2008, 00:38   #254
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
ach, gewoon wat wapensmokkelaars. Pfff, half België doet dat tegenwoordig, allochtonen op kop . 500 euros voor een Browning Rue de Brabant in Brussel. Binnen het uur.
En de Belgische Staat , Die doen het in't groot. Alle Afrikanen schieten elkaar omver met belgische kogels.
Ja, op zo'n grote schaal zelf dat onze eigen jongens geen kogels meer meekrijgen. Ze kunnen anders niet mee met de leveringen.
Oud 26 oktober 2008, 00:41   #255
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wat die Afrikaan en zijn rasta vriend betreft. Die stonden eind de straat en vonden het nodig om wat provocerend gezeik richting die gasten te spuien. Ze waren er trouwens al half voorbij dus had hij zijn smoel gehouden was er niet eens iets gebeurd. Wat niet wegneemt dat hij daarvoor nog niet in coma moest geraken maar dat is een andere discussie.
Citaat:
Het Kastelein verhaal klopt maar tendentieus als je bent vergeet er even bij te vermelden wie de hostiliteiten was gestart natuurlijk.
Eichmann, we weten dat het voor jou "soort" perfect gelegitimeerd is om een onnozelaar die wat woorden roept, het ziekenhuis in te slaan.

Nogmaals, NORMALE mensen lachen eens & drinken van hun pint...

Redeneringen zoals jij ze maakt horen thuis in de gevangenis bij de rest van de anti-sociaaltjes.
Oud 26 oktober 2008, 01:15   #256
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Eichmann, we weten dat het voor jou "soort" perfect gelegitimeerd is om een onnozelaar die wat woorden roept, het ziekenhuis in te slaan.

Nogmaals, NORMALE mensen lachen eens & drinken van hun pint...

Redeneringen zoals jij ze maakt horen thuis in de gevangenis bij de rest van de anti-sociaaltjes.
"mijn soort" wahaha Die is goed. Je heeft toch tenminste toe dat het 2 onnozelaars betrof. Het is al een begin.
En trouwens, ze konden niet van hun pint drinken want ze waren niet meer op café. Dat clowns zoals jij geen eergevoel hebben verbaast me niets, een mens met een beetje ruggegraat laat zich echter niet gratuit beledigen. Zeker niet door 2 sociale gevallen.
Oud 26 oktober 2008, 09:19   #257
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
@Artisjok: ik ga niet eens meer reageren op je gezwets.Je WIL het blijkbaar niet inzien hoe kortzichtig je bent.
Dat is pas een flauw excuus.

Nu de teksten uit de video er zwart op wit staan kan je natuurlijk niet meer ontkennen dat ze nazistisch en racistisch zijn, dat er opgeroepen wordt tot haat en geweld.
Maar blijkbaar wil je het niet toegeven.

Als minimaliseren van hun daden niet lukt, en als veranderen van onderwerp, door allerlei andere mogelijke pijnpunten in de maatschappij aan te halen, niet lukt.
Dan kan je niet meer te reageren.
Oud 26 oktober 2008, 09:23   #258
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat heeft dat te maken met blood & honour en hun misdaden?
Oud 26 oktober 2008, 09:30   #259
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Tienen had in de verste verten niets te maken met neergestoken mensen maar soit. Dat de rechter hen verbood om ooit nog met B&H bv in contact te komen is ook maar dikke quatsch gezien de 2 bij geen enkele groepering aangesloten waren.
Citaat:
Citaat:
Waren we bijna de skinheads uit Tienen vergeten.
"Jonge skinheads bekennen aanslagen in Tienen
Het gerecht heeft een reeks racistisch geïnspireerde aanslagen in Tienen opgehelderd. Drie jonge skinheads hebben bekend. Ook de minderjarige Tienenaar die begin deze maand een zigeunerjongen neerstak en voor dood achterliet, was bij de aanslagen betrokken."
Die 3 van Tienen heb je trouwens gelijk in.
Wat is het nu?

Laatst gewijzigd door artisjok : 26 oktober 2008 om 09:33.
Oud 26 oktober 2008, 12:13   #260
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is het nu?
Ik had het namelijk over die 'aanslagen' niet over diegene die die zigeuner wat extra lichaamsholtes gegeven had. Moeilijk hé, begrijpend lezen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be