![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2)Ik minimaliseer niets, ik wijs enkel op het stompzinnige van de ganse discussie. Jij schreeuwt dat men die achter slot en grendel moet steken omdat die volgens jou een gevaarlijke mening hebben wel, dan eis ik dat Yelloman en die infantiele AFF kliek ook ergens een paar jaar in een kerker liggen te rotten. Die zijn trouwens nog gevaarlijker want die verachten in de eerste plaats hun eigen, wat zouden ze dan nog met anderen in zitten. ![]() 3)Ik verander ook niet van onderwerp, ik maak je gewoon duidelijk dat je een vette hypocriet bent (zoals al die andere clowns van linkse signatuur!). Het is ZO typisch dat van zodra het VB een scheet laat of het sleutelwoord "nazi" valt ze er massaal als de kippen bij zijn om moord en brand te schreeuwen. Maar als hun geliefkoosde illegalen of de "legale" aangespoelden hier iets uitsteken klinkt het oorverdovend stil of komt men met minimalistisch gezwets af.Jullie zijn een grap, een karikatuur van jullie eigen. Jullie eigen vrouw zou nog mogen verkracht worden door zo'n sujet dan nog zou je hem 50 euro geven omdat hij uiteindelijk slechts een slachtoffer is van de maatschappij. En dat is de allochtoon uiteindelijk ook hé, begrijp me niet verkeerd. Maar je helpt daar niets aan door die onvoorwaardelijk te verdedigen, in tegendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals, ik stel het op prijs als ik zelf mijn eigen mening mag weergeven. Dat hoef jij niet te doen, want je kent ze niet. Vertel me eens waar ik schrijf dat ik "pro-Joods, pro-homo, pro-moslim, pro-drugsdealers, pro-lafaards en pro-IRA" ben. 2 Natuurlijk minimaliseer je. Je vergelijkt het nazistische en racistische discours van blood & honour en hun oproep tot haat en geweld met een dronken nonkel die een racistisch grapje vertelt, of met een "andere mening" Blood & honour overtreedt de racisme-wet en de negationisme-wet. Ze roepen op tot haat en geweld. Sommige van hun leden gebruikten dan ook al geweld. 3 Natuurlijk verander je van onderwerp. Wat heb je hier al allemaal aangehaald als pijnpunten in deze maatschappij? Verder meen je weer mijn mening te kunnen weergeven. Waar verdedig ik onvoorwaardelijk om het even welke groep mensen? Citaat graag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Roepen deze dan ook niet op tot haat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En wat over de 3 vrachtwagens vol aan wapens en explosieven die bij BBET, een verzameling neonazi's van Combat-18 en blood and honour, werden gevonden? Met de plannen om terreur te zaaien. Daarvoor organiseerden ze in de Ardennen paramilitaire kampen. De cameraman werd in het ziekenhuis geschopt door leden van Blood and Honour, toen hij stond te filmen op straat. De afrikaan werd op 20 meter van het cafe in elkaar geklopt en geschopt door neonazi's uit het café, die hem voor dood achter lieten. In Tienen werd een andere allochtoon neergestoken door weerom enkele neonazi's. De jongen overleefde ternauwernood. De twee werden veroordeeld tot 5 jaar cel en kregen van de rechter het verbod ooit nog met extreem-rechtse groeperingen als B&H om te gaan Twee andere neonazi's staan binnenkort terecht voor de dood op een allochtoon, die werd achtervolgd en uiteindelijk verdronk toen hij uit schrik in het water sprong. Een andere neonazi's schoot in 2002 twee tieners dood bij een ruzie om een omver gestoten bierglas. De moorden van Van Themsche kennen we ondertussen allemaal. als dat allemaal zo onschuldig is, dan zegt dat een heleboel over uw manier van denken en uw normen- en waardenschaal. enkele artikels met beelden - Skinheads in beroep veroordeeld tot 5 jaar Celstraf voor racistische aanvallers Bon, hier laat ik het bij. Radicalen zien enkel wat ze willen zien en negeren de rest. Daarvoor zijn het ook radicalen. Ik vond gewoon dat wanner de waarheid zoveel geweld wordt aangedaan, er toch wel het één en ander rechtgezet mocht worden.
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een logica. Dat doet niets af van deze lijst. Laatst gewijzigd door artisjok : 25 oktober 2008 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() Bloed en eer en op mijn toep een zweer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
@Gele Sukkel: Je bent blijkbaar ERG bedreven met de waarheid geweld aan te doen. Er werden GEEN concrete plannen gevonden voor aanslagen, enkel een vage verklaring "dat het wel leuk zou zijn geweest om Dewinter en mr. Jha Jha om te brengen". BBET had niets te zien met Combat 18, BBET was een blaadje. En voor je rechter en beul gaat spelen zou ik vragen dat je even afwacht tot er een uitspraak komt in deze zaak want je zou nog aardig kunnen opkijken. ![]() ![]() Die camera-man is helemaal NIET in elkaar geschopt door B&H leden. Ik stond er namelijk op 1 meter van en zag hoe die dwaas netjes werd ontzet door de aanwezige security en naar zijn wagen begeleidt werd. De enige die toen een klap gekregen heeft was een zatte mof die zijn bierbeker nog naar die vent gooide maar daarbij iemand anders een douche gaf. Het Kastelein verhaal klopt maar tendentieus als je bent vergeet er even bij te vermelden wie de hostiliteiten was gestart natuurlijk. Tienen had in de verste verten niets te maken met neergestoken mensen maar soit. Dat de rechter hen verbood om ooit nog met B&H bv in contact te komen is ook maar dikke quatsch gezien de 2 bij geen enkele groepering aangesloten waren. ![]() Jurgen Goris had zich in uw optiek uiteraard zelf moeten laten halfdood kloppen door die 2 clowns die zich die avond even belangrijk mochten voelen omdat ze moesten instaan voor de "veiligheid". Van Themse had in de verste verten niets met "extreem-rechts" te maken. En zo kan ik nog wel even doorgaan (ook in de diepte zelfs) Maar even iets anders Gele Dweep. Omdat u zegt dat zoiets veel zegt over mijn eigen waarden en normen besef en omdat u blijkbaar ook 1 van die hevige voorvechters van ons uitgebreid allochtonen- en illegalenbestand bent.Denk je nu ECHT dat die paar gevallen (ik tel er nog niet eens 10!!!) zwaarder wegen dan ALLE (en dan spreken we minstens over tienvouden) criminele acties van uw favoriete bevolkingsgroep? Als ik uw redenering doortrek en u consequent bent, zou u dan ook moeten ijveren voor een immigratiestop/verbod en een terugkeerbeleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de Belgische Staat , Die doen het in't groot. Alle Afrikanen schieten elkaar omver met belgische kogels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nogmaals, NORMALE mensen lachen eens & drinken van hun pint... ![]() Redeneringen zoals jij ze maakt horen thuis in de gevangenis bij de rest van de anti-sociaaltjes.
![]() |
![]() |
#256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En trouwens, ze konden niet van hun pint drinken want ze waren niet meer op café. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu de teksten uit de video er zwart op wit staan kan je natuurlijk niet meer ontkennen dat ze nazistisch en racistisch zijn, dat er opgeroepen wordt tot haat en geweld. Maar blijkbaar wil je het niet toegeven. Als minimaliseren van hun daden niet lukt, en als veranderen van onderwerp, door allerlei andere mogelijke pijnpunten in de maatschappij aan te halen, niet lukt. Dan kan je niet meer te reageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |