![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Die evolutie wordt jou ingelepeld door de media, ze hebben je waar ze je willen hebben, maar dit wordt waarschijnlijk een welles nietes spelletje ![]()
![]() |
![]() |
#242 |
Partijlid
|
![]() Neen, dit heb ik nergens gezegd, je moet het volledige geheel bekijken, de context, dit is wat ik heb gezegd!
![]() |
#243 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
vergeet niet dat de islam een godsdienst is die zonder moeite dagelijks honderden martelaren bijeen kan krijgen; ik denk, moest ik proberen, dat ik in dit land vreselijk veel moeite zou moeten doen om één katholieke of christelijke mens te vinden die zoiets wil doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volg dan effe deze logica; Waarom zou een almachtige, alwetende god, verzen sturen aan een 'profeet' die enkel gelden in oorlogstijd, waarom zou een god in hemelsnaam aanwijzingen sturen hoe 1 deel van zijn schepselen een ander deel van zijn schepselen moet ombrengen - en dan nóg beweren dat dat boek voor álle tijden en voor álle mensen geldt??? Waarom is er een oorlogshandleiding nodig in een boek van een god die voor een religie van de 'vrede' staat - waarom waarom waarom??? ...en dan enkel maar in 1 taal, kende die god geen andere taal of een andere manier om zijn boodschap over te brengen aan álle mensen zónder bloedvergieten? Komaan zeg, die hele islam onderschat de intelligentie van het hele mensdom, vandaar waarschijnlijk dat het 'het mensdom' heet. 1 Gebod was voldoende; THOU SHALT NOT KILL !
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens no offence taken
![]() |
![]() |
#247 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
de media zijn één deel van het vergaren van info, al dan niet foute info. het spijtige is dat we in realiteit heel dikwijls kunnen ervaren dat het niet allemaal leugens zijn. kijk, je kan de moslims niet afdoen als brave koorknaapjes (oops, even een cross over naar een andere godsdienst) en je kan het ons niét kwalijk nemen dat wij de evolutie met argusogen aanschouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen ik probeer niets maar wijs u wel op realiteit, die radicale stromingen groeien snel en zijn goed georganiseerd in onze aandachtswijken, of komt Al Azhar dit oplossen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ik vrees echt dat de islam zichzelf in een slecht daglicht plaatst....daar hebben zij echt geen hulp van ons voor nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De media zijn trouwens overwegend pro-islam net als onze politici, er mag zelfs geen slecht woord over islam gerept worden, stel je voor als de échte waarheid zou gedrukt mogen worden! Blah, wat zit ik hier - ik ga zwemmen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#253 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#254 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
het is een beetje de aard van het beest: als ik op reis ga en meld dat ik van belgië ben, krijg ik ook steevast te horen dat dat een land vol pedofielen is. vermits ik daarmee niets te maken heb, voel ik me ook absoluut niet aangesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als islam al gestigmatiseert zou worden doen moslims dit dus zelf, en moet u hen misschien eens aanspreken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | ||
Minister-President
|
![]() http://www.trouw.nl/krantenarchief/2...dsdenken_.html
Citaat:
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 juli 2009 om 01:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijheid van religie is prachtig maar bestaat deze dan wel binnen islam? Wanneer je ouders moslim zijn ben jij dit en het nageslacht tot in het oneindige automatisch ook, je kunt dus niet kiezen, die keuze wordt voor je gemaakt. Tegen de tijd dat je oud genoeg bent hier over na te denken mag je die met geboorte verkregen identiteit als moslim niet in vraag stellen, want daarmee beledig je islam, en op afvalligheid wordt niet bepaald open gereageerd onder moslims. Dus krijg je vanaf kleins af aan een ideologie opgedrongen, zonder keuze vrijheid. Evenmin is er echt vrije keuze wanneer je omgeving meent dat je bijvoorbeeld een hoofddoek moet dragen, daar moeten mensen zelf uitkomen,maar krijgen ze die kans wel? Of wordt je beloond naarmate je regels overneemt en accepteert? In ieder geval stopt die vrijheid van religie daar waar ook die van anderen begint! Scholen en werkvloer zijn divers, daar hou je dus rekening met anderen die hoofddoeken vanuit ander perspectief bekijken dan gelovigen zelf doen, uit respect draag je hier dus geen hoofddoek wanneer een school of werkgever dit vraagt.Daarbuiten, in je priveleven draag je uiteraard wat je wilt,maar hoofddoeken zijn geen absoluut recht steeds en overal, niemand kan dit verbieden in iemands priveleven maar rekening houden met anderen mag ook aan moslims gevraagd worden, aangezien ook zij deel uitmaken van die diversiteit. Opvallend dat dit soort artikels steeds door mannen wordt geschreven, die natuurlijk zelf geen last hebben van agressie tegenover vrouwen die geen hoofddoek dragen, mogelijk vinden veel mannen het eigenlijk wel best dat vrouwenemancipatie opnieuw in vraag gesteld wordt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | ||
Minister-President
|
![]() dat heeft ze niet
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...oofddoek.dhtml Citaat:
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 juli 2009 om 10:21. |
||
![]() |
![]() |