![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk. da's zowat het enigste dat ze goed kunnen ; kickboxen. Maar da's ook niet moeilijk. terwijl een ander 8uur of meer / dag z'n kloten afdraait op het werk, incasseren veel jonge marokkanen een uitkering en trainen 8 uur/dag.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij sleurden er de Conventie van Genéve niet bij in een poging om straatterreur in Anderlecht goed te praten of te minimaliseren.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=219 |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U weet even goed als ik dat dat nooit zal gebeuren. En als het toch gebeurt, zal de internationale gemeenschap wel ingrijpen. Waar ga je ze naartoe sturen? Naar "hun" land? België is "hun" land. Kijk, ik ben het ook oneens met het migratiebeleid van de laatste decennia en ik walg ook van de politiek correcten die nog steeds in de ontkenningsfase zitten, maar de oplossing "terug naar hun land sturen" bestaat niet. En maar goed ook. Laatst gewijzigd door Sammael : 25 november 2009 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je even kritisch voor de agenten die tijdens de cipierstakingen, gevangenen gemarteld hebben ??? Een meisje van twaalf werd er door hen trouwens kaalgeschoren.
![]() |
#246 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar wat er ook gebeurd is in die gevangenis, is geen rechtvaardiging voor of zelfs maar het begin van een uitleg die lijkt op het vragen om begrip voor de rellen in Anderlecht. Ik neem aan dat we het daarover eens zijn. Laatst gewijzigd door Sammael : 25 november 2009 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#249 |
Gouverneur
|
![]() als dat zo is zullen ze wel gestraft worden. ook niet vergeten dat die agenten niet hun job deden maar die van iemand anders die volgens mij niet zou mogen staken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En agenten worden raar of zelden gestraft, dat vermijdt men zoveel mogelijk. Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 november 2009 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik keur zeker hun gedrag niet goed maar kan hun gedrag zeker verstaan. Die kerels leven onder een geweldige stress. Bedreigd, thuis afgetroefd, hun familie in gevaar. Dan slaat een mens door.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die redenering mag je hier eens even toelichten.
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand verplicht hen om politieagent te worden.
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat was er plat op. Als je een beroep om de één of andere reden niet aankan, kies je best een andere job.
Om het even wie ?? Nee, bedankt !! Voor zover "dat blauw" beantwoordt aan de nodige correcte kwalificaties, en zich een beetje gedraagt, mij niet gelaten.
Laatst gewijzigd door Pietje : 25 november 2009 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Politie-agent is een heel mooie job. Natuurlijk ziet links liever jong molsim-krapuul. Geleidelijk gaan er bepaalde oogjes open, Barnard enzo.... Gelukkig maar zou ik zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ga jij dan beroeps-ongeschikten aanraden ??
Soit, je wilt een politiestaat en straten die bezaaid zijn met een bende wanabee "Rambo's" .Ik denk niet dat normale mensen daarop aan het wachten zijn. Nooit overwogen om te emigreren naar één of ander Zuid-Amerikaans land ??