![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan niet anders of hij is gewoon jaloers omdat ie zelf niet verder komt dan wat dagelijkse spreukjes, goed voor de damesbladen.... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nietzsche is dood en harriechristus leeft. Citaat:
Citaat:
Een logisch tegenargument heb ik nog niet gehoord, wel een hoop onzin en veel beledigingen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In drie dagen zou ik de oplossing vinden.
Ik voelde wel dat al die problemen en ideeën die ik hier genoemd heb (en dat zijn er nogal wat) met elkaar te maken hadden en ik had ook het vertrouwen dat ik de oplossing zou vinden, en verbeeldde mij dat ik er drie dagen voor nodig zou hebben. Drie avonden liep ik de stad in richting Leidseplein langs de grachten van Amsterdam om er over na te denken, maar ook de derde avond vond ik het niet en ik ging naar bed, maar ik kon de slaap niet goed vatten omdat al die problemen toch door mijn hoofd bleven spoken en toen zag ik het opeens: 12 - Atomen bestaan uit Ruimteschepen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De microwezentjes zijn veel verder ontwikkeld dan wij. Citaat:
Nou vooruit dan maar: bedankt..... ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 17 januari 2012 om 14:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens jou dan toch. Om het heel diplomatisch uit te drukken, ik heb er behoorlijk mijn twijfels over.
Maar daar gaat het niet om. Hoe absurd ik jouw theorietjes ook vind, ik vind niet dat je hierdoor het recht om topics te openen dient te worden ontnomen.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 17 januari 2012 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
K&K |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eno meent van wel. Dit omdat ie jaloers is en zelf niks zinnigs weet te zeggen. En op heel veel andere fora ben ik al gebannen en dat omdat men geen afwijkende mening kan verdragen. Ondanks de vrijheid van meningsuiting leven we dus in een dictatuur. Dat is mijn ervaring. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 12 - Atomen bestaan uit Ruimteschepen!
(ontdekt op: 10/11 juli 1974) 1 - De microkosmos is geen lagere wereld, maar een hogere wereld. 2 - Het heelal is geen dood mechaniek, maar bestaat in wezen uit levende wezens. 3 - En er is een eeuwige evolutie, omdat die ruimtevaartcultuur weer op zijn beurt uit een nog hogere cultuur is opgebouwd en wij ook zelf het heelal gaan volbouwen met ruimteschepen. Kortom: het hele logische systeem van mijn atoomtheorie stond mij onmiddellijk in één keer voor ogen. Maar door de schok van de ontdekking was ik onmiddellijk kwijt hoe ik daar nu opgekomen was, maar het kan niet anders of ik was door de één of andere oorzaak of misschien ook wel door toeval op de gedachte gekomen om dat ruimteschip van Scientology in de microkosmos te plaatsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#258 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen. De bewijslast ligt bij degene die de claim maakt. Niet omgekeerd.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 17 januari 2012 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reconstructie achteraf.
En als ik dat nu achteraf moet reconstrueren, dan denk ik dat die ruimteschepen van Scientology in verband heb gebracht met de evolutie uit de microkosmos. Want in beide ideeën zat een wrevel over de evolutie. Want de laatste ging voor mijn gevoel te snel en ontbrak er iets aan ter meerdere verklaring en de eerste stond voor mijn gevoel op zijn kop als van hoog naar laag. En door dat ruimteschip van Scientology in de microkosmos te plaatsen, kwam ook de evolutie uit de microkosmos op zijn kop te staan en was de boel opgelost. Want deze is dan geen evolutie meer van laag naar hoog, dus van eenvoudig naar meer complex, maar omgekeerd een "emanatie" of "degeneratie" van complex naar eenvoudig. Dat laatste is dan helemaal niet vreemd, want ook de mens is een zeer complex wezen en maakt toch eenvoudige dingen. Het is ook eigenlijk het meest logisch en andersom juist niet. De evolutie van eenvoudig naar complex is eigenlijk onlogisch. Want waarom zou uit iets eenvoudigs iets voortkomen dat complexer is? Het is dan zoiets alsof je met een hamer een computer zou kunnen maken. |
![]() |
![]() |