![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dacht je ook zo één jaar geleden? NVA heeft stemmen gewonnen juist met het argument om te stoppen. (Maar ok, dat telt NU en hier niet) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vlaanderen beleeft nog naschokken van de crisis, Wallonië doet het structureel niet goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je daar weer met uw 1 % , deze is uitgevonden om loonsverhogingen te koppelen aan angst ...daar zijn de rechtse pipo's goed in . Citaat:
Laatst gewijzigd door Wisord : 1 juli 2010 om 01:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
NVA heeft mijn inziens vooral stemmen gewonnen omdat ze een alternatief met Vlaams imago boden voor de traditionele die eigenlijk meer bekommerd zijn om postjes dan om verwezenlijkingen. Ik heb trouwens NVA vrij weinig horen vertellen over de transfers in de verkiezingsdebatten, de enige keer dat ik mij herinner dat BDW het vermeldde was toen er werd gedebatteerd over hoe we een begroting in evenwicht moeten verkrijgen tegen 2015. Voor de rest heb ik hen vooral de pijnpunten van de Waalse economie horen vertellen: geen zin in besparingen, geen goed onderwijs, te grote werkloosheid, ... Kortom: ik ervaar NVA niet als een partij is die naïef denkt dat transfers stoppen bij onafhankelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alle Joden kuisen hun schop af. Die haven kost ons stukken van mensen. Ons verkeer loopt er compleet vast > kost stukken van mensen die in verzekeringen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Staat erbij ... Laatst gewijzigd door Wisord : 1 juli 2010 om 01:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Europees Commissaris
|
![]() Brussel kost ons ook stukken van mensen, Brussel kost ook stukken van mensen. Je moet kijken naar het totaalplaatje. Investeren moet je doen, ook miljarden. Als je daarmee honderden duizenden mensen aan het werk krijgt, moet je niet twijfelen over een kost. Netto is Antwerpen nog steeds een winst voor onze Vlaamse economie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Europees Commissaris
|
![]() Opnieuw een link naar pvda... Graag onafhankelijkere (partij onafhankelijke) bronnen, ik citeer ook niet Open VLD, LDD of Vlaams Belang.
Ik merk trouwens op dat op hun site ook zeer vaag gedaan wordt ivm bronnen "een Europese studie uit 2003" (alsof er maar enkele studies gebeurd zijn en iedereen onmiddellijk weet over welke studie het gaat...) Laatst gewijzigd door gehuigert : 1 juli 2010 om 01:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eskuussorry mij hoor ![]() Mensen (kiezers) hebben ook een kort geheugen. En als je peilingen hebt die leken te kloppen..... he? Je gaat jouw toekomstige partner toch niet in verlegenheid brengen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Hoeveel was het weer: 500.000 jobs? Muyters kan ook goed tellen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik verkies onafhankelijke bronnen, maar als je wil, wil ik wel een LDD antwoord hier plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terwijl de rijken rijker worden zelfs in crisistijd , de banken hun zakken vol zijn en die van de brave burger leeg zijn er nog steeds rechtse lieden zoals jij die erop uit zijn het volk zand in de ogen te strooien en tegen elkaar uit te spelen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Rijk" zou ik tegenwoordig eerder situeren rond de 20 miljoen euro - dan ben je rijk.
![]() |
![]() |
#258 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://netto.tijd.be/budget_en_vrije...#art_reactions |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() MAar wee als ge dan om een communisme vraagt he... oei oei wee dat he.
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 1 juli 2010 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |