![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu is dat minder maar in de jaren '60 was dat daar een pest. (ik herinner me een schoolreis waar 't tot vechtpartijen kwam met opdringerige Italianen, overdag) Idem toen aan de Kroatische kust. Ik hoorde dat 't op Kreta nog zo was , twee jaar geleden. Laatst gewijzigd door filosoof : 5 juli 2010 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.emperors-clothes.com/arti...ared/jihad.htm http://www.historycommons.org/contex...s#a84textbooks Godsdienstoorlogen? "With God on our side" ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 5 juli 2010 om 15:10. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo..Saddam heeft nooit een heilige oorlog uitgeroepen tegen Koeweit ? Zo..Saddam werd nooit (onrechtmatig) beschuldigd van diensten aan religieus geinspireerde terroristen ? Yep Bush heeft God erbij gehaald om Irak binnen te vallen..reden 704 om dit religieus geinspireerde oorlogen te noemen.. Eigenlijk maakt het fluit uit of allah of god om persoonlijke redenen werden bijgehaald..religie is maar een instrument om de massa te manipuleren.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 juli 2010 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is idd zo maar waar is die grens dan volgens u ? Kan een hoofddoek / katholiek kruisje ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Doet me ergens ook denken aan die Spaanse steden die overspoeld worden door Britse toeristen. De ene Spanjaard ergert er zich blauw aan, de andere vindt de vrouwen niet zo erg.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 5 juli 2010 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat mensen zich kleden zoals ze willen, zolang vrouwen uit vrije wil met een hoofddoek (of wat dan ook) willen lopen, laat ze! Autochtone nonnen en boerinnen liepen/lopen toch ook vaak rond met een hoofddoek? En hoofddoeken waren in de jaren vijftig en zestig ook heel gewoon -- voor vrouwen dan. Anders kan ik me ook wel gaan bemoeien met al de mannen die stropdassen dragen. Ook dat zijn qua warmte, bescherming etc. nutteloze voorwerpen, ook daar gaat het om een symboolwaarde, een uitdrukking dat je bij een bepaalde groep hoort , wilt horen of denkt dat je daar bij moet horen. Niet-bemoeien lijkt me nog steeds het beste, maar de reden waarom die hoofddoekjes nodig geacht worden bij de islam zijn natuurlijk ronduit verwerpelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zag in de jaren zestig toch echt geen boerinnen met hoofddoek in de klas of op de pasfoto. Evenmin heb ik er probleem mee dat hoofddoeken in kerken of moskeen voor vrouwen verplicht zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 8 juli 2010 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() Maar een moslim met een niet-moslima, dat is dan wél goed voor je zeker, hé ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |