![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom regelmatig in Brugge (mijn ouders wonen daar), en zou graag die domme ober eens zijn vet geven. Ik zal niet alleen mijn koffie in het Frans bestellen, maar ook m'n GSM gebruiken voor een luide conversatie met Franstalige vrienden. Dat zal die idioot wel uit z'n tent lokken, vermoed ik. Dank bij voorbaat voor uw welwillende medewerking, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je nog meer agressie zien? Je staat nu bij mij geclassificeerd. Welkom op het driehoekje voor elke smerige opmerking die je nog maakt. Doei!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 september 2010 om 16:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klasse Justitie hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reden te meer dat aub de frankofwieten ons zouden laten vallen gelijk een baksteen, en niet meer met ons in eenzelfde (on)land wonen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet u het gratis, of tegen betaling?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat dus over twee Vlamingen die hun problemen naar Wallonië exporteren? Tsss.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een retorische vraag neem ik aan?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-aanviel.dhtml http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...erzinsels.aspx http://www.lameuse.be/regions/liege/...n-811226.shtml Humm, de één een militant van Action Fouronnaise, de ander van NVA? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 16 september 2010 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 16 september 2010 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vermoedelijk heeft de man hem aangesproken en voorgesteld en heeft Peumans daarop gezegd dat het een stel malloten zijn waarop daarop wat trek en duwwerk is geweest en Peumans dacht van....publiciteit!!! en de zaken veel groter heeft gemaakt dan het is. Enfin mijn idee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Minister-President
|
![]() voor even dan want vermits het in in de genen zit,zal de nood dan weer snel opduiken
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Dat is een retorisch vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blaf dan ook niet, Suske of Wiske.... of Systeemslaaf. Ik bijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja hoor! Voor mijn absoluut Geniale bijdragen aan dit illustere forum vraag ik geen vergoeding. Dank u Marijke! graag gedaan.
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De betrokkene zou Liebens heten en ontkent:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-aanviel.dhtml[/quote] En militant van een links groepje,das nogal normaal dat hij ontkend |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geniet er zeker niet van ... ik betreur het feit dat het weer een politieke stunt is om nog meer haat tussen de zogezegde 2 volkeren te strooien , de roddelpers op zijn best wat is het volgende Bart de mestkever krijgt een mep van een waalse oma ? .... onze politieke wereld lijkt meer op een peutertuin. Het is gewoon zielig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |