![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben geen theoloog maar ik heb wel bijbel en koran gelezen. En hoeveel weet jij precies?
![]() |
#242 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zegt genoeg over je kwaliteiten om te debateren, een dikke nul. Dat is ook het probleem met Moslims, argumenten aanhalen en samenleven kunnen ze niet. Ze zijn blind om te merken dat ze tegen de tenen schoppen van anderen en zo de afkeer tegen hun vergroot. Sommigen hebben gelijk, moslim zijn is een handicap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met protestantse stromingen dan weer wel, maar dit zijn stromingen die nu de meeste oorlogen voeren in de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, ik wil hun monden snoeren. Ik vind niet dat ze iets interessant te vertellen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom mag jij wel en anderen geen mening hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat gezaag hoef ik niet. Ik zie die mensen liever weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kleinkinderen zullen een hoofddoek dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De bijbel geldt voor alle christelijke stromingen. En dan vooral het nieuwe testament. Dus ook voor het katholicisme. Sommige stromingen hebben dan nog een aantal afocriefe boeken opgenomen. Maar dat verandert niks aan het basisprincipe van naastenliefde die voor alle stromingen geldt. Net zoals het principe van onderwerping voor alle stromingen in de islam geldt. En voor alle niet-islamieten in islamgebied.
![]() |
#251 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn kleinkinderen zullen in een blank gedomineerde Europa wonen. Moslims kunnen Europa niet veroveren, daarvoor zijn ze te dom voor. Het verval van de islam in Europa is reeds in de 17de eeuw te Wenen begonnen. We zien nu nog enkel de laatste stuiptrekkingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt hier niks te willen op een openbaar forum. Draag nu eens bij aan de discussie en kom eens aan met een oplossing voor de multiculturele problemen. Ik wil wel eens van jou weten wat je er aan zou doen. Zou je er eigenlijk iets aan doen moest je die macht hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schuif geen problemen af op een hele groep, maar vraag me juist af waarom de bestraffing van een individuele misdaad als deze begaan door een Vlaamse katholieke witman zo'n probleem vormt voor het eigen volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Jouw persoonlijke kruistocht gaat me verder niks aan. Maar vind je niet dat zelf met betere tegenargumenten komen een betere manier is om mensen de mond te snoeren? Of als ze dan niks interessants te vertellen hebben volgens jou dan lees je toch gewoon niet wat ze schrijven?
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe hardcore multicultureel wil je het hebbben? En wat moet er opgelost worden? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 februari 2011 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
|
![]() Citaat:
Neen, alle immigrantengezinnen bij elkaar ophokken in troosteloze wijken, dát lost wat op... Begrijp me goed, als ik moest opgroeien in zo'n trieste banlieu, in een samenleving die mij niet moet en waarin ik geen kansen krijg, zou ik ook gaan muiten. Het is helemaal niet zo moeilijk om te zorgen voor goede, open, huisvesting voor iedereen, om te zorgen voor spreiding (m.b.v. bijvoorbeeld een inkomensnorm), om goede opleidingen aan te bieden etc. Men moet het alleen durven doen. Kijk eens naar Rotterdam waar grote stappen zijn gezet zonder te bepamperen (ook al is men er nog niet). Integendeel. Het is overigens wél begonnen met dialoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
|
![]() Ik denk dat je je vergist, zowel in je betiteling van onze medeforummers als in hun intenties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
i.p.v. het hokjesdenken moeten de problemen aangepakt worden. Misdaad aanpakken, opleiding verbeteren, werkgelegenheid creëren, en dit voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, geslacht of godsdienst.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 5 februari 2011 om 16:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is mij ook een compleet raadsel hoe pedofilie binnen de kerk deze multiculturele problemen kan goedspreken. Je trekt verbanden die er niet zijn. |
|
![]() |
![]() |