![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt toch niet ontkennen dat het hier gaat om selectieve verontwaardiging, niet alice? Citaat:
De avatar is biggetje, dus noem ik haar bij haar avatar, zonder kleinerende betekenis.
![]() |
![]() |
#242 |
|
![]() Ge hebt gelijk.
![]() Genoeg tijd verloren over deze non-issue, ik zal volgende berichten van alice of biggetje hierover negeren. terug naar het onderwerp dus.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 12 februari 2011 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK hoef niet uit te leggen waarom steeds meer studenten stoppen, u ging mij uitleggen dat studenten die uitvallen, slechte resultaten behalen " de schuld van onderwijs en overheid zijn" ik wacht daar nog steeds op. Waarom steeds meer jongeren het onderwijs verlaten zonder middelbaar diploma toont mijn gelijk aan, het grootste gedeelte daarvan zijn helaas allochtone jongens ( meisjes doen meer moeite!) juist vanwege de achterstand waarmee ze reeds aan het basisonderwijs begonnen. Het dan nu eindelijk maar eens uit wat het verband is tussen kwaliteit en hoge prestatiedrang, want eerder gaf je toe dat dit verband er niet is, wat wordt het nu? Kun je even aantonen dat die opgelegde prestatiedrang binnen onderwijs dan de grootste factor is bij zelfdoding onder jongeren? Of is dat niets meer dan jou mening die nergens door onderbouwd wordt? Mag hoor maar verkondig dit dan niet als " feiten", want die benadering is wel zeer simplistisch. Wat bedoel je met slaafse mentaliteit die het onderwijs zou opleggen en in welke zin verhindert leren een kind om kind te zijn? Prestatiedrang ingebakken bij de Vlaming? Wanneer je bedoeld dat het harde werkers zijn, dat klopt ja, iemand moet wel al die sociale voorzieningen verdienen he? Meer leraars aanwerven omdat ouders er een mentaliteit op nahouden die de kansen van hun eigen kinderen belemmert?? Denk het niet hoor, je betoog is zo gammel dat je al twintig keer door je mand ploft! Wanneer ik wijs op alle bestaande voorzieningen toon ik aan dat het onderwijs dus genoeg doet, jij beweerde van niet, dat er desondanks te weinig resultaten zijn toont aan dat de oorzaken buiten het onderwijs liggen of moeten ouders zelf niets doen omdat ook zij " kind mogen blijven"? ![]() Laatst gewijzigd door alice : 12 februari 2011 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() Alboreto weet er alles van.
Volgens mij zoekt die het recept voor hutsepot of zo. Ik begin er alvast niet over. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 12 februari 2011 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier het vragenuurtje van Alice weer, moet ik alles nu weer opnieuw uitleggen ? Ben jij dement ofzo? Welk gelijk toont het u aan? Ga je nu beweren dat al de schoolverlaters moslims zijn? Ga je beweren dat de stijgende depressies bij kinderen er niet zijn ? Je hoeft niets uit te leggen nee ik heb al reeds lang begrepen dat je dat niet kan! Het enige dat je kan is moslims bashen en hen de schuld van alles geven ..., maar doe maar gerust verder hoor uw prutspost hierboven is daar weer een bewijs van. Ik zal hem even samen vatten. Citaat:
Het enige puntje dat je aanhaalde was dan of een dwaze veronderstelling of een leugen. Want wonder boven wonder uw puntje dat België hoog scoort klopt niet helemaal Alice . Finland is het beste, niet België dat pas 8ste staat zelfs de Nederlanders scoren beter. Dus steek uw kop terug in het zand en droom lekker verder van uw harwerkende slaven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
weerspiegelt* bijgespijkerd*
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toon aan waar ik beweerde dat ALLE schoolverlaters moslim zijn, WAAR ik beweer dat er geen stijgende lijn is wat depressies bij kinderen betreft, Ik wacht op UW uitleg dat taalachterstand niets te maken heeft met schooluitval, op UW uitleg dat de kwaliteit van ons onderwijs gelijk staat aan opgelegde hoge prestatie drang, aan UW VERKLARING dat ons onderwijs een SLAVENMENTALITEIT OPLEGT en UW toelichting dat er oorzakelijk verband is tussen onderwijs en wat daar verwacht wordt als belangrijkste factor voor zelfdoding onder jongeren. Wees een discussieforum eens waardig, onderbouw je beweringen en laat achterwege met verbale agressie te proberen de aandacht van de inhoud af te leiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al uw vragen heb ik al verschillende keren in mijn posts aangegeven, dat het voor u niet duidelijk is, wel ... dat is niet mijn schuld. Mss dan toch dat er enige vorm van dementie de oorzaak van is, die mogelijkheid bestaat. Het verband voor mij is er, de school is namelijk een onderdeel van onze maatschapij. Ontken je dit mss? Indien niet weerleg dan eens waarom ik dit verband nie mag maken? Stoort het u mss dat er in mijn betoog geen allochtonen aan te pas komen? Wel beste Alice, ik heb een lange tijd in Noorwegen gewoont en daar school gelopen en het verschil met hier zelf kunnen vaststellen.... dus de factoren die ik aanhaal kloppen voor de volle 100%. Buiten dat heb ik feiten kunnen aanhalen (persberichten) en het 1 puntje het ene feitje van u kunnen weerleggen ivm beste onderwijs in Europa. Spijtig idd dat het steeds zo moet uitlopen ik vond u vroeger toch nog iets aangenamer, de verbittering neemt toe bij u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een ander deel is dat de huidige trends niet zullen blijven bestaan wanneer de crisis eenmaal zo erg wordt als hij onvermijdelijk moet worden. Ik heb geen glazen bol, maar met de huidige waanzinnige schuldenniveaus en het EU- en ECB-beleid, dat het paard achter de wagen spant, zijn er zeker grote veranderingen op til voor iedereen. De inflatie zorgt nu al voor opstanden in Noord-Afrika; hier komen die er echter ook. En de vijand zal niet de allochtoon zijn, maar de bankier, niet jouw witteboordcriminelen, maar de volkomen-legaal-criminelen. Dat neemt echter niet weg dat een "heilig" geschrift dat slechts één soort integratie aanvaardt: die van de "onderwerping" van alle immigratielanden aan het hersenspinsel van de pedofeet (vrede zij met hem), ervoor zal blijven zorgen dat mohammedanen zich in uiteenlopende mate zelf zullen blijven uitsluiten uit de maatschappij die zij volgens de Grote Opdrachtgever en diens koran moeten verwerpen en bestrijden, dat daar soms passend op zal worden gereageerd, en dat dit tot spanningen zal blijven leiden. In welke mate? Mijn idee is: voor zover de koran zijn invloed kan blijven doen gelden. Politici, die altijd veel te laat komen met hun analyses, beginnen toe te geven het wat te gortig aan het worden is, en dat de integratie is mislukt. En één oorzaak is zeer gemakkelijk te vinden; ze staat in een wansmakelijk boekje.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
|
![]() Nee, ik doe er gewoon geen uitspraken over.
Wat ge doet is de stok in het hoenderhok gooien en dan rap weglopen. Daar doe ik niet aan mee.
![]() |
#252 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is immers relevant aan het integratiedebat, wat jou persoonlijke ervaringen in Noorwegen nu niet echt zijn. Ja; uiteraard is de school een onderdeel van de maatschappij, en wat is nu je punt daarmee? De door u aangehaalde persberichten bevestigen NIET wat u beweert, namelijk dat de overheid en onderwijs de oorzaak zijn van beperkte kansen van kinderen. Jammer dat u van discussies zo weinig terecht brengt, vooral maar blijven oefenen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je beweert dat de ander verbaal agressief wordt en dan begin jij te roepen. (In hoofdletter typen staat gelijk aan roepen) Voor jou gaat de discussie over taalachterstand als oorzaak van... Wisord bracht andere oorzaken naar voor en toonde die aan. Het zou je sieren mocht je zijn stelling weerleggen, of zijn gelijk toe te geven Maar jij begint de ander persoonlijk aan te vallen en begint te roepen. Dat noem ik "van een discussie weinig terecht brengen. Citaat:
En vooral, wat is de bedoeling? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Na post 237 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=237 heeft ze geen argumenten meer en beperkt ze zich idd tot persoonlijke uitvallen en dwaze vragen om het onderwerp trachten te ontlopen. Bvb het domme lijntje Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Minister-President
|
![]() VVD: zonder Nederlands geen bijstand
Immigranten die geen Nederlands spreken en ook niet hun best doen het te leren, komen niet in de bijstand. Dat staat in een wetsvoorstel dat de VVD. (Novum) - Immigranten die geen Nederlands spreken en ook niet hun best doen het te leren, komen niet in de bijstand. Dat staat in een wetsvoorstel van de VVD dat deze week voor behandeling naar de Kamer wordt gestuurd. Sinds 2006 kunnen mensen alleen aanspraak maken op een bijstandsuitkering als ze een 'duurzame band' met Nederland hebben. In de praktijk wordt die regel volgens de VVD echter nauwelijks toegepast. Er zou vrijwel nooit een uitkering worden geweigerd omdat iemand geen duurzame band met Nederland heeft. "Het voorschrift uit de Wet Werk en Bijstand blijkt in de praktijk dus een dode letter", concludeert VVD-fractievoorzitter Stef Blok. De VVD wil het criterium concreter te maken door eisen te stellen aan het niveau van de Nederlandse taal. Het is volgens Blok 'bijna onmogelijk' in Nederland werk te vinden voor mensen die de taal niet spreken. "De plicht om werk te aanvaarden is natuurlijk een wassen neus als je de Nederlandse taal niet beheerst." © novum http://nieuws.nl.msn.com/binnenlands...-geen-bijstand Niet meer als normaal en fatsoenlijk, nopes met rascisme vandoen. Als ik naar een ander land mij blijvend vestig is het nodig dat ik HUN taal leer en niet dat zij mijne leren. Integreren heet dat, ik voeg mij IN dat land. Maar gek toch dat vanuit en enkel vanuit de Islam het begrip aanpassen IN een land niet bestaat. Nooits problemen met Hindus, Chinezen, Boedisten e.d die leren de taal enz. Die passen zich in openbaar naar het gastland en dat ze privé voor hun boedabeeld zitten moeten ze zelf weten. Behalve de moslims die voelen zich weer beter dan de rest vd wereld. Tja, wie is hier nu de rascist ???
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Niemand beschuldigd Blok van racisme 2) In Nederland werken veel mensen zonder kennis van het Nederlands 3) Moeten schoonmakers bv NL kennen? 4) Deze meneer komt uit de partij van de promotoren van de Engelstaligheid. 5) "Het is volgens Blok 'bijna onmogelijk' in Nederland werk te vinden voor mensen die de taal niet spreken." = Een lachwekkende uitspraak. Buiten dat is de promotie van de Nederlandse taal altijd een goed idee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() Ik vrees nochtans dat je met kennis van het Frans in Nederland niet echt ver gaat springen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit misverstanden weten gebeuren in kantoren waar ik werkte omdat verkeerde / onvolledige / geen instructies gegeven werden aan de schoonmaakploeg. En ook mensen die in privé-huizen komen poetsen, moeten begrijpen wat er juist van hen verwacht worden. Ik zou graag hebben dat u niet laatdunkend over schoonmakers/maaksters spreekt. De job die die mensen verrichten is belangrijker dan u zich realiseert.
![]() |