![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Minister
|
![]() Vertel eens, heeft er al een Breivik bij je aangeklopt? En zo ja, waarom ben jij dan nog in staat om hier te posten? Of ben je weer gewoon wat uit je nek aan het kletsen?
![]() |
#243 |
Minister
|
![]() Ik zie ze in elk geval niet. Misschien heeft dat wel te maken met dat ik lees wat er staat, en niet met wat ik denk, hoop, of wil dat er staat.
![]() |
#244 |
Minister
|
![]() 72% en almaar stijgend. Tot spijt van wie het benijdt.
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De enigen die deze invasie nog steeds tof en verrijkend vinden zijn een paar eenzame filosofen en andere groenten en alboreto's blijkbaar... Laatst gewijzigd door den dinges : 8 augustus 2011 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorlopig stel ik droog vast dat de Belgische regering steunend op het parlement al 50 jaar fors inzet op immigratie. Al zou die immigratie in Vlaanderen serieus moeten worden opgevoerd uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Minister
|
![]() Stop het toch eens mannen, ipv te zeveren hoe hoe het zou moeten zijn, moeten we ook een onafhankelijke politie oprichten die wel mag schieten.
Een onafhankelijke vakbond gaat, maar een politiecorps niet? Technisch gezien, zou het mogelijk zijn een onafhankelijk politiecorps op te richten? Want wie met stenen gooit, die steen is toch een wapen? Wie terugschiet, dat is toch wettelijke zelfverdediging? VOLK: verenig u, en richt een onafhankelijk "politie"corps op. De staat zal snel alleen staan. Is zoiets oprichten wettelijk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Minister
|
![]() Technisch bezien heeft het volk recht op bescherming aan te kopen, wie koopt mede bescherming aan in molenbeek en consoorten?
Geen goeie doelen steunen, steunt wat u dient en niet wat een ander dient. Dus wij kunnen bescherming kopen, bescherming creëren die ons dient? Tijd voor actie he mannen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#255 |
|
![]() Ge overschat uw geloofwaardigheid
![]()
![]() |
#256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om enige besluiten te kunnen trekken zou je het onderzoek moeten kunnen lezen. Ik weet niet of het typisch is voor de GVA om geen link te geven. Het valt wel op dat veel mensen de leugens geloven die steeds herhaald worden. P.S. Ik had nog altijd graag een bron gehad voor je beweringen. http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=86 Laatst gewijzigd door artisjok : 9 augustus 2011 om 06:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Niet dat ik er enig voordeel aan heb, aan mijn buitenlandse roots. Daarvoor is mijn accent, religie en uiterlijk niet goed voor.
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn echter de meest aggressieven die hun vorm van Sharia op kunnen leggen aan de rest. Het recht van de sterkste triomfeerd ook in de naam van Allah.
![]() |
![]() |
#259 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |