![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Links, rechts.. is dat nu het enige waar jullie aan denken?
Komaan mensen, dat kind werd onterecht buiten gezet en nu mag je hoog en laag springen en alle blokkers racisten noemen (wat vaak zo is) maar dit soort fratsen mogen niet voorkomen. Dit is discriminatie op basis van politieke overtuiging. Een onschuldig kind mag niet bestraft worden omdat de vader toevallig een blokker is. Dit heeft niks met links en rechts te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is verdraagzaamheid zoals links die graag aan anderen oplegt, en er is daarnaast de verdraagzaamheid die links zelf etaleert, vooral bij politieke tegenstanders. Die twee soorten verdraagzaamheid zijn zelden of nooit in overeenstemming met elkaar.
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die onthaalmoeder die moet vanaf nu een groot bord voor haar huis zetten : "Kinderen van VB-ers niet toegelaten" Dat is dan wel pure discriminatie maar dat kind zomaar buitengooien is dat ook.
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Vreemdeling
|
![]() Om na enkele weken een kind buiten te gooien omwille van politieke voorkeur vader, moet er iets gebeurd zijn waardoor de onthaalmoeder zo handelt... Misschien heeft hij wel racistische opmerkingen gegeven op de onthaalmoeder of op haar kinderen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dit kan tellen als eerste post ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ziedaar de motivering van vele doodsvonnissen in extreem-communistische regimes ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() Misschien toch maar eens de openingspost lezen, waarin duidelijk vermeld staat dat de onthaalmoeder reageerde op de FICHE van de ouders, waarin hun beroep staat vermeld (medewerker VB secretariaat).... valt tegen hé makker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals: in de openingspost wordt het verhaal alleen langs de kant van de blokker belicht. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij de zuivere waarheid spreekt. Joris Claessens heeft in dit eigenste topic al gedemonstreerd hoe gemakkelijk een blokker een loopje neemt met de waarheid...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, circe, d�*t bedoel ik niet...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor 't ogenblik ben ik te lui om het op te zoeken (maar 't was in een gewone on line Vlaamse gazet, gisteren of eergisteren). Afijn, we zien tot wat het komt, als sommige bevolkingsgroepen gestigmatiseerd worden; of het nu vreemdelingen zijn als slachtoffer; of het nu kinderen zijn van ouders met een andere dan een poco-visie ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |