Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 oktober 2011, 15:42   #241
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Ik zie geen bedreiging, wel een argumentatie tegen uw argumentatie.
Het is volkomen onnodig om mijn adres te vragen en te verklaren dat hij mijn boeltje komt kort en klein slaan.

Dat is persoonlijk worden. En je kan het als een bedreiging zien.

In elk geval is het intellectuele ROTZOOI
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 22:42   #242
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door besluitloos Bekijk bericht
....En wat heb je dan bereikt? Wat heeft die bende hypocriete "indignados" bereikt? Het tegenovergestelde van ze zogezegd hadden willen bereiken.
Wat hadden ze willen bereiken ???

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 01:42   #243
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Wat hadden ze willen bereiken ???

Armoede niet, dat hadden ze al, een beter leven? een betere wereld?
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 06:05   #244
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Die HUB ziet er niet uit... Ocharme de mensen die dat moeten opruimen.
http://www.youtube.com/watch?v=RC5dc...&feature=share
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 06:37   #245
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thefishdoesntthink Bekijk bericht
Ik was erbij, prachtige momenten. Symbolische foto's. 'K heb wel geen eieren gesmeten. Als een mens zijn woede in deze tijd nog niet mag koelen op een bankautomaat, dan weet ik het ook niet meer. Ik werk ook op zondag, genoeg bankautomaten in de buurt me dunkt.
Ook schoon trouwens dat er niet écht iets kapotgemaakt is, 1 ruit is gesneuveld denkik. De politie liet ook mooi begaan, wat logisch is.
Ja, prachtige momenten.
Ik heb ook niemand met eieren zien smijten.

Hiervan was ik wel getuige.
Preuve �* l'image que les indignés ne sont pas les casseurs et saccageurs comme tentent de nous faire croire les médias.
http://www.scoop.it/t/the-marches-to...walktobrussels
Oud 21 oktober 2011, 06:49   #246
besluitloos
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
*knip*
misbruik van persoonsgegevens van derden
WAAAHAHAHAAAA
Wat voor een mentaal achtergestelde idioot zet z'n naam en adres nu op een openbaar forum ROFLOL!

ps: ik heb in de quote zelf maar wat censuur toegepast. Ik ben namelijk niet zo'n idioot als jij.

Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 12 november 2011 om 13:28.
besluitloos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 06:53   #247
besluitloos
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Het zal wel voor mijn kinderen zijn...
Heb jij kinderen? Ocharme die kinderen...
besluitloos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 06:53   #248
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Preuve �* l'image que les indignés ne sont pas les casseurs et saccageurs comme tentent de nous faire croire les médias.
Misschien zijn ze dat niet (ik ken er een paar, in mijn eigen familie en vriendenkring), maar dan hebben ze toch heel slecht opgepast.

Ze zijn veel te jong om te doen wat ze doen, een vogel voor de gehaaide katten van de media.
Oud 21 oktober 2011, 07:01   #249
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Misschien zijn ze dat niet (ik ken er een paar, in mijn eigen familie en vriendenkring), maar dan hebben ze toch heel slecht opgepast.

Ze zijn veel te jong om te doen wat ze doen, een vogel voor de gehaaide katten van de media.

Wereldverbeteraars worden altijd met de grond gelijk gemaakt.

Weet dus waar je aan begint, wanneer je kiest voor een carrière als pleinbezetter. Voordurend lopen er fotografen, journalisten en journaalploegen rond je tent, en al je bewegingen worden met argusogen gevolgd en vastgelegd.

Hoera, zul je denken; we hebben aandacht van de pers, precies wat we nodig hebben. Ja en neen. Sommige journalisten werken voor onafhankelijke media. De rest loopt alleen maar de hele tijd voor je voeten omdat ze je hopen te betrappen op een “fout”.

Want mensen die het gore lef hebben om zomaar de status quo overhoop te willen halen, zijn namelijk per definitie links tuig. Dat kan niet anders, dat moet wel. Het bestaat niet dat je als pleinbezetter edele motieven zou hebben. Wie zoiets durft te beweren, of zelfs maar te impliceren, vraagt om een genadeloos pak slaag.

.......
http://zorrodekat.wordpress.com/2011...betrap-worden/

Je hebt hen niet ontmoet, hé.
Je hebt niet met hen gepraat.
Oud 21 oktober 2011, 07:19   #250
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Zeker, wat gebeurde er buiten de beelden? Nog meer aggressie, of nog wat er niet toedoende zinloze vernielingen? Ik heb er geen idee van, en jij weet het ook niet.

En ja, haar gezicht is gehavend. Maar het lijkt mij weinig waarschijnlijk dat dat van één schop kwam. Kijk nu zelf eens, en rijm die plekken met één vertikale schop in het gezicht?

Ik zeg niet dat ze dat niet opgelopen heeft ten gevolge van politiegeweld. Waarschijnlijk wel. Maar wat die video toont is niet de oorzaak van die plekken. Ik veroordeel de hardhandige behandeling, maar een beetje kritische geest tov wat je ziet kan geen kwaad.
Ik weet wel wat ervoor gebeurde.
Ze gingen de inkomhal binnen, kleefden wat slogans aan de vensters.
Dat is alles.

The walls of the lower level are complete made of glass. For this reason we brought a pack of printing paper, felt pens and tape. When two security guards timidly remind us that we can’t do this, we are already tapping the glass with slogans towards the outside. Passers by and employees descending into the hall look at us surprisedly before they return to their personal worries.

In minutes the first police cars arrive. When the officers are inside, they start to force us towards the exit, together with the goons of security. Some of us are treated in most unfriendly manner, and when they verbally protest they are thrown to the ground and handcuffed. One of them, comrade Marianne, receives a deliberate kick in the face. We will denounce this. We are peaceful, and any unprovoked agression against us will not be tolerated. In the end, six people remain inside on the floor while all the others from the outside are shouting. “Liberez nos camerads! Liberez nos camerads!”
http://spanishrevolution11.wordpress...jective-dexia/
Oud 21 oktober 2011, 07:36   #251
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
De NATO en de CIA bagatelliseren deze oorlog ook, we hebben er toch petroleum en gas voor!

Globalisering, de wereld mijn dorp, maar nu plots niet meer? Libië is een andere planeet of wat?

Denk je nu echt dat burgers achterlijk zijn?

What you don't know about Gaddafi:
http://www.youtube.com/watch?v=mXrqhw6HFZY

Libya set up by NATO - Fake Libyan Rebels exposed: (FN-Belgische wapens vooraf geleverd)
http://www.youtube.com/watch?v=vXBCQ...eature=related
Sleur er de honger in Afrika misschien ook bij. En buitenaards leven, de continentale drift en de prijs van de tomaat.

Of hou u tot het topic.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 07:44   #252
Liederik
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik weet wel wat ervoor gebeurde.
Ze gingen de inkomhal binnen, kleefden wat slogans aan de vensters.
Dat is alles.

The walls of the lower level are complete made of glass. For this reason we brought a pack of printing paper, felt pens and tape. When two security guards timidly remind us that we can’t do this, we are already tapping the glass with slogans towards the outside. Passers by and employees descending into the hall look at us surprisedly before they return to their personal worries.

In minutes the first police cars arrive. When the officers are inside, they start to force us towards the exit, together with the goons of security. Some of us are treated in most unfriendly manner, and when they verbally protest they are thrown to the ground and handcuffed. One of them, comrade Marianne, receives a deliberate kick in the face. We will denounce this. We are peaceful, and any unprovoked agression against us will not be tolerated. In the end, six people remain inside on the floor while all the others from the outside are shouting. “Liberez nos camerads! Liberez nos camerads!”
http://spanishrevolution11.wordpress...jective-dexia/
Bon, ik lees daar dat ze de waarschuwingen van de security aan hun laars lappen, vrolijk verdergaan en dan verontwaardigd zijn als ze door de politie buitengezet worden. Dat vind ik hypocriet.

Een objectieve versie over hoe ze zich verzetten verwacht ik niet van die blog. Noch van de politie trouwens.
Oud 21 oktober 2011, 07:52   #253
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, prachtige momenten.
Ik heb ook niemand met eieren zien smijten.

Hiervan was ik wel getuige.
http://www.scoop.it/t/the-marches-to...walktobrussels
Dus al die vernielingen zijn door wie veroorzaakt ?
De smurfen, kabouter Plop, ... ?
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 07:57   #254
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Bon, ik lees daar dat ze de waarschuwingen van de security aan hun laars lappen, vrolijk verdergaan en dan verontwaardigd zijn als ze door de politie buitengezet worden. Dat vind ik hypocriet.
Ze zijn verontwaardigd dat een gearresteerde, op de grond zittende, geboeide activiste een stamp in haar gezicht krijgt.
Oud 21 oktober 2011, 08:13   #255
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Dus al die vernielingen zijn door wie veroorzaakt ?
De smurfen, kabouter Plop, ... ?
Ach, jij weet het niet en dan beschuldig je maar de indignados.

Ik dacht dat iedereen onschuldig was tot de schuld bewezen is.
Of geldt dat niet voor iedereen?
Verwacht dus geen dank, wanneer je kiest voor een carrière als pleinbezetter. Verwacht in tegendeel de meest gore insinuaties en emmers met uitwerpselen die je over je heen zult krijgen. En probeer zeker niet de indruk te wekken dat je moreel hoogstaander bent dan het allergrootste varken, want juist dan zul je als eerste het slachthuis binnengevoerd worden.

Het doet vooral denken aan de manier waarop in allerhande duistere landen, “rechtsspraak” wordt gevoerd. Het oordeel van de jury staat al vast nog voordat het proces is begonnen. Het maakt dus niet uit wat je doet, je bent hoe dan ook een smeerlap.
Het enige wat dan nog over blijft als kompas, is je eigen geweten.
http://zorrodekat.wordpress.com/2011...betrap-worden/
Oud 21 oktober 2011, 08:13   #256
Liederik
Staatssecretaris

Standaard

Dat had hij niet mogen doen, en is daarvoor gestraft. Adequaat of niet, is een andere discussie. Maar het plaatje van vreedzame wereldverbeteraars die zo onrechtvaardig bejegend worden door die slechte security en politie vind ik er ver over.
Er was politie nodig om ze uit de gebouwen te krijgen, wat nu mooi genegeerd kan worden voor de schop-discussie.

Intussen worden wel bankautomaten, een unief en bankkantoren beklad en vernield maar dat heeft blijkbaar nooit met de indignados te maken. Het waren zij niet (infiltranten, anarchisten of godbetert de politie zelf hoor ik) of het was gerechtvaardigd of het was zo erg niet, of we mogen daar niet over praten omdat een activiste een schop gekregen heeft.
Oud 21 oktober 2011, 08:20   #257
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat had hij niet mogen doen, en is daarvoor gestraft.
Het is wel daarover dat het ging, hé.
http://forum.politics.be/showthread....03#post5755703
Dan kom jij af met
http://forum.politics.be/showthread....20#post5755720
Ze zijn verontwaardigd dat een gearresteerde, op de grond zittende, geboeide activiste een stamp in haar gezicht krijgt.
Citaat:
Adequaat of niet, is een andere discussie. Maar het plaatje van vreedzame wereldverbeteraars die zo onrechtvaardig bejegend worden door die slechte security en politie vind ik er ver over.
Er was politie nodig om ze uit de gebouwen te krijgen, wat nu mooi genegeerd kan worden voor de schop-discussie.
Wat is het nu?
Had hij mogen schoppen? Of is "onrechtvaardig bejegend" er ver over?
Oud 21 oktober 2011, 08:34   #258
Liederik
Staatssecretaris

Standaard

Hij had niet mogen schoppen. De indignados hadden niet moeten beginnen plakken binnenin de gebouwen en niet mogen blijven na de vraag te vertrekken.

De politie is niet blaamloos. De indignados evenmin.
Oud 21 oktober 2011, 09:05   #259
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Momenteel doen ze niks behalve keet schoppen
Jij bent slecht geïnformeerd.
Oud 21 oktober 2011, 09:18   #260
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Volgens hun woordvoerders weten ze niet echt wat ze willen en heeft ieder zo zijn eigen mening.
Dat zou ik zelf eens willen vernemen.
Heb je een bron + link waar zij dat zeggen of schrijven?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be