![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is persoonlijk worden. En je kan het als een bedreiging zien. In elk geval is het intellectuele ROTZOOI |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb ook niemand met eieren zien smijten. Hiervan was ik wel getuige. Preuve �* l'image que les indignés ne sont pas les casseurs et saccageurs comme tentent de nous faire croire les médias.http://www.scoop.it/t/the-marches-to...walktobrussels |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Wat voor een mentaal achtergestelde idioot zet z'n naam en adres nu op een openbaar forum ROFLOL! ps: ik heb in de quote zelf maar wat censuur toegepast. Ik ben namelijk niet zo'n idioot als jij. Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 12 november 2011 om 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn veel te jong om te doen wat ze doen, een vogel voor de gehaaide katten van de media.
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://zorrodekat.wordpress.com/2011...betrap-worden/ Je hebt hen niet ontmoet, hé. Je hebt niet met hen gepraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze gingen de inkomhal binnen, kleefden wat slogans aan de vensters. Dat is alles. http://spanishrevolution11.wordpress...jective-dexia/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of hou u tot het topic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een objectieve versie over hoe ze zich verzetten verwacht ik niet van die blog. Noch van de politie trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De smurfen, kabouter Plop, ... ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() Ze zijn verontwaardigd dat een gearresteerde, op de grond zittende, geboeide activiste een stamp in haar gezicht krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat iedereen onschuldig was tot de schuld bewezen is. Of geldt dat niet voor iedereen? Verwacht dus geen dank, wanneer je kiest voor een carrière als pleinbezetter. Verwacht in tegendeel de meest gore insinuaties en emmers met uitwerpselen die je over je heen zult krijgen. En probeer zeker niet de indruk te wekken dat je moreel hoogstaander bent dan het allergrootste varken, want juist dan zul je als eerste het slachthuis binnengevoerd worden.http://zorrodekat.wordpress.com/2011...betrap-worden/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat had hij niet mogen doen, en is daarvoor gestraft. Adequaat of niet, is een andere discussie. Maar het plaatje van vreedzame wereldverbeteraars die zo onrechtvaardig bejegend worden door die slechte security en politie vind ik er ver over.
Er was politie nodig om ze uit de gebouwen te krijgen, wat nu mooi genegeerd kan worden voor de schop-discussie. Intussen worden wel bankautomaten, een unief en bankkantoren beklad en vernield maar dat heeft blijkbaar nooit met de indignados te maken. Het waren zij niet (infiltranten, anarchisten of godbetert de politie zelf hoor ik) of het was gerechtvaardigd of het was zo erg niet, of we mogen daar niet over praten omdat een activiste een schop gekregen heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....03#post5755703 Dan kom jij af met Bon, ik lees daar dat ze de waarschuwingen van de security aan hun laars lappen, vrolijk verdergaan en dan verontwaardigd zijn als ze door de politie buitengezet worden. Dat vind ik hypocriet.http://forum.politics.be/showthread....20#post5755720 Ze zijn verontwaardigd dat een gearresteerde, op de grond zittende, geboeide activiste een stamp in haar gezicht krijgt. Citaat:
Had hij mogen schoppen? Of is "onrechtvaardig bejegend" er ver over? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Staatssecretaris
|
![]() Hij had niet mogen schoppen. De indignados hadden niet moeten beginnen plakken binnenin de gebouwen en niet mogen blijven na de vraag te vertrekken.
De politie is niet blaamloos. De indignados evenmin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |